۱۳۹۱/۰۳/۰۱

در دیدار آماتو با مقام مزخرف رهبری چه گذشت؟

لحظاتی پیش مدیر آژانس بین المللی به حضور مقام مزخرف رهبری رسید. در این دیدار ابتدا آماتو گزارش مفصلی از رواج اسلامگرایی در آٰژانس اتمی و همچنین بیداری اسلامی در بین دانشمندان هسته‌ای نیروگاههای اتمی در سراسر جهان را به اطلاع مقام معظم رساند و معظم له نیز در پایان گزارش آماتو فرمودند: آورین. آورین. طیب الله انفاسکم.
مقام مزخرف رهبری در پاسخ سوال آقای آماتو که پرسید اگر ریگی توی کفش شما نیست چرا اجازه نمیدهید از پارچین و فردو و دیگر مراکز اتمی بازدید کنیم فرمودند:
ما به شما اطمینان میدهیم در پارچین و امثال آن هیچ خبری نیست. در آنجا برادران ما دارند هندوانه و خیار میکارند. چکار دارید آن بیچاره‌ها را؟
آقای آماتو که از شنیدن این پاسخ مستدل کاملا قانع شده بود و عرق شرم از شلوارش می‌چکید دیگر سوالی نپرسیدند و همه شبهاتشان رفع شد.
سپس مقام مزخرف رهبری بیاناتی را فرمودند که آقای آماتو خیلی تحت تاثیر قرار گرفت و در همانجا تصمیم گرفت توبه کند و اسلام بیاورد. آقای اماتو در حالی که معامله اسلامش را در دست گرفته بود و خود را برای ختنه شدن آماده میکرد گفت: از حالا به بعد من خودم  برایتان توی آزانس اتمی پارتی بازی میکنم. از امروز حق دارید بروید هر چند تا که دلتان میخواهد بمب اتمی بسازید. من خودم هوای‌تان را دارم.
در پایان مقام مزخرف رهبری امر فرمودند دفترچه حساب پس انداز بانک ملی آقای آماتو را به زور از ایشان بگیرند و از سهم امام مبلغی را به عنوان تالیف قلوب به حساب نامبرده بریزند که دیگر اینقدر به بیضه اسلام گیر ندهد و مزاحم اوقات شریف علما نگردد.

۳ نظر:

  1. Ey val
    TakbEeeeeer

    پاسخحذف
  2. خجالت بکش بی حیا.
    بسیج اساتید دانشکده شیمی بوشهر

    پاسخحذف
  3. تو مترو زده: "امام هرگز به کسی آزاری نمی‌رساند. وقتی شب ها برای نماز شب از خواب برمیخواست آهسته قدم برمیداشت تا مبادا کسی از خواب بپرد". یه جور میگه انگار ما شبا واسه دستشویی که بلند میشیم ساکسیفون می‌زنیم


    طرف رفته بلیط بگیره بره ادامه تحصیلش رو خارج از کشور! بهش گفتن ممنوع الخروجی! چرا؟ چون المپیاد فیزیک اول شدی!! مملکته داریم؟ صبر کنین! هنوز مونده! حالا این در اون در افتاده دنبال یه راه حل، بهش گفتن دوباره تو المپیاد شرکت کن، مقام نیار! تا اسمت اتوماتیک از لیست ممنوع الخروج ها حذف بشه!! نمیدونم چرا هنوز آهنگ پت و مت رو نمیذارن سرود جمهوری اسلامی


    وسط اتوبان (یادگار امام) ایست بازرسی گذاشتن!

    توی تهران، کل جدول مندلیف رو با یه نفس میکشی تو ریه!

    قدیما بچه رو تو خونه تنها میذاشتی میگفتی: در رو روی کسی باز نکنیا یه وقت دزد میاد، الان میگی: کسی در زد، باز نکنیا یه وقت پلیس میاد!

    آخونده شبکه ۳ طوری از مرگ و عوالم قبل و بعدش حرف میزنه انگاره تورلیدر بوده!

    طرف يه بسته خرمای خشکيده ميگيره جلوت ،يه دونه ور ميداری، اما تا به صدق ا... العلی العظيم سوره فاتحه نرسی چشم از تو چشمت ور نميداره! آخه مگه من گفتم خيرات کن؟

    از بس خواهرم با حسرت می‌گفت خوش به حال دوستم سهمیه شهید داره... بابام گفت بابا کجا برای لبنان اسم مینویسن

    زنگ زدم وزارت علوم و تحقیقات یه چی بپرسم، یارو میگه همممش رو صفحه فیسبوکمون هست! میگم فیلتره که!! میگه اون دیگه به ما ربطی نداره !!!

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا