۱۳۹۱/۰۳/۲۸

آپدیت احکام شرعی

۱- در روایت هست شخصی خدمت حضرت وارد شد و عرض کرد پدر و مادرم فدایت شود مدتی است باطری موبایل من شارژ نمیشود علاج چیست؟
حضرت فرمود: شب دهانت را با آب نمک قرقره کن و بر زمین سفت نشاش و ناشتا هفت دانه خاکشیر بخورد و تا شب چیزی نخورد.
ابواسحاق شمبول فرنگی که از اصحاب بود نقل میکند که بعد از چند روز همان شخص برگشت و عرض کرد: پدر و مادرم فدایت شود. من دستورات شما را رعایت کردم و مشکل شارژ باطری موبایل و حتی لب‌تابم علاج شد و اصلا خالی نمیشود.
حضار با شنیدن این سخن شیهه زدند و جان به جان آفرین تسلیم نمودند.

۲- شخصی نالان و افتان و خیزان به خدمت حضرت رسید و عرض کرد: بازیهای فوتبال یورو ۲۰۱۲ را در چه سایتی بصورت لایو می‌شود دید؟
حضرت دستی بر محاسن مبارک کشیدند و فرمودند برو اوکراین و از نزدیک ببین ای خاک برسر!
حضرت همچنین فرمودند: هر کس که این مسابقات را بصورت لایو نبیند شیطان به تعداد تماشاگران استادیوم یکصد هزار نفری آزادی تهران هر شب از دبر با او جماع میکند.

۳- نقل است از ابو هریره دامغانی اعلی الله مقامه الشریف که او نیز از بقال سر کوچه یکی از صحابه شنیده و سینه به سینه این روایت به او رسیده که روزی شخصی خدمت حضرت رسید و عرض کرد شما فرکانس کانل تلویزیون ماهواره‌ای پی-ام- سی فامیلی را که عوض شده دارید؟
حضرت فرمود: آی لاو پی-ام-سی!
شخص رفت ومشکلش بصورت معجزه‌آسایی حل شد. نقل میکنند که آن شخص تا آخر عمرش ماهواره ‌اش بطور خودکار تنظیم میشد و همسایگان هرگز او را در روی پشت بام برای تنظیم دیش ندیدند.

۵ نظر:

  1. خیلی با حال بود صواب کارت 1000 هوریه بهشتی با و اگ خانم هستی 100 غلمان خوش هیکل

    پاسخحذف
  2. خیلی شوتی که با هرجیزی شوخی میکنی

    پاسخحذف
  3. ناشناس 2 بزار اینا با هر چی میخوان شوخی کنن. از من و تو که کم نمیشه. پول نفته که خدا بده برکت . انداختیمشون به فقر و فلاکت. حالا تو میخوای دهنشونم ببندی. خدا کنه فقط بلند نشن. من نگرانم اگه فشار بیشتر از این بشه چی میشه. خدا آخر و عاقبتمونو به خیر کنه.من چند تا از برادرا رو میشناسم با اینکه دلاراشون از پارو بالا میرفت سکته زدن چون فکر میکردن دیر و زود داره ولی سوخت و سوز نداره حتما این ملت بلند میشن. بیچاره ها دوتاشون جوون مرگ شدن.کاشکی منم یه سکته میزدم تا نابودی نظام و نبینم.

    پاسخحذف
  4. با اجازه ملا, و با کپی رایت , حدیث اول در کمپین امام نقی نقل شد .

    پاسخحذف
  5. ناشناس 2

    میگویند اسکندر قبل از حمله به ایران درمانده و مستأصل بود. از خود میپرسید که چگونه باید بر مردمی که از مردم من بیشتر میفهمند حکومت کنم؟ یکی از مشاوران میگوید: «کتابهای‌شان را بسوزان، بزرگان و خردمندانشان را بکش و دستور بده به زنان و کودکانشان تجاوز کنند»، اما یکی دیگر از مشاوران پاسخ میدهد: «نیازی به چنین کاری نیست. از میان مردم آن سرزمین: آنها را که نمیفهمند و کم سوادند، به کارهای بزرگ بگمار و آنها را که میفهمند و باسوادند، به کارهای کوچک و پست بگمار. بی‌سوادها و نفهم‌ها همیشه شکرگزار تو خواهند بود و هیچگاه توانایی طغیان نخواهند داشت. فهمیده‌ها و با سوادها هم یا به سرزمینهای دیگر کوچ میکنند یا خسته و سرخورده، عمر خود را تا لحظه مرگ، در گوشه ای از آن سرزمین در انزوا سپری خواهند کرد

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا