۱۳۹۱/۰۳/۲۹

معجزه «پاور پوینت» در مذاکرات مسکو

برای اولین بار در تاریخ بشر هیئت مذاکره کننده جمهوری اسلامی ترکوند. اول بروید این گزارش فوق سری را بخوانید. مخصوصا آن قسمتی که آقای جلیلی برای اولین بار با استفاده از نرم افزار فوق پیشرفته «پاور پوینت» دهان کشورهای اروپایی را بست.
در این جلسه آقای جلیلی درب یک جعبه‌ای را باز کرد و از توی آن یکعدد رایانه قابل حمل که دانشمندان هسته‌ای به آن لپ تاپ میگویند را بیرون آورد که همه حضار از تعجب سر جای خود خشک‌شان زده بود. سپس آقای جلیلی یک چیزی که مثل طناب نازکی بود را به لپ تاپ و یک دستگاه فوق پیشرفته دیگری که در نام علمی آن  پروژکتور است را متصل کرد و در آخر یک نرم افزار عجیب و غریبی را که اسم علمی‌اش پاور پوینت بود را روشن کرد.
در این حال نمایندگان امریکا و انگلیس به هم گفتند: پسر! تکنولوجی را ببین! به این میگن نانو تکنولوجی ها! نه مال ما که اصلا بدرد نمیخورد.
خانم اشتون که داشت سیب پوست میگرفت و از شدت غرق شدن در تکنولوژی پاور پوینت انگشت خود را با کارد میوه خوری بریده بود از آقای جلیلی پرسید: آقای دکتر اسم این برنامه‌ای که دارید استفاده میکنید چیه؟ ما تا حالا همچی چیزی ندیده بودیم. خیلی باحاله.
آقای جلیلی گفت:  با درود به روان پاک شهدا از حضرت ادم تا پیامبر خاتم و با درود و صلوات بر شهدای کربلا و انقلاب اسلامی و شهدای دوران دفاع مقدس و غزه و لبنان و فلسطین و بحرین و بقیه جاهایی که بعدا شهید خواهند شد اسم این برنامه پاور پوینت است.
خانم اشتون با حالی خجالتی و پشیمان گفت: میشه یک نسخه‌ای از آنرا برای ما کپی کنید و به ما بدهید؟ حاضریم در مقابل آن چند تا بمب اتم حاضر و آماده صفر کیلومتر بدهیم!
آقای جلیلی گفت: ما باید این پیشنهاد شما را به سمع و نظر مقام رهبری برسانیم . لطفا تا فردا به ما وقت بدهید تا روی این موضوع فکر کنیم و فردا در ادامه مذاکرات به توافقنامه کلی برسیم.
خلاصه جلسه امروز مذاکرات مسکو به فردا موکل شده است.

۱۵ نظر:

  1. واقعا تا وقتی تکنولوجی پاور پوینت داریم بمب اتمی می خواهیم چیکار؟:)

    پاسخحذف
  2. wow jedan khoda bood!!

    پاسخحذف
  3. damet garmmmmmm

    پاسخحذف
  4. تازه این یه نمونشه از این برنامه های ساخت دست آقا زیاد داریم 1+5 کجاشو دیدین بعدشم تا دلشون بخواد از این دکترا داریم که این برنامه هارو ارائه بدن

    پاسخحذف
  5. roo ab bekhandi, pofak namaki.

    پاسخحذف
  6. http://www.rowzane.com/index.php/annonce-archiev/62-edam/10197-1391-03-30-14-26-56

    در آستانه سی خرداد چهار فعال سیاسی در اهواز اعدام شدند

    پاسخحذف
  7. مرتیکه خر اینم شدسایت

    پاسخحذف
  8. این نظر توسط نویسنده حذف شده است.

    پاسخحذف
  9. بله دیگه اینه بترکه چشم حسود ایشالا بترکه چشم استکبار جهانی..
    تازه خانم اشتون بعد از همین مذاکرات که سطحش در حد پاور پوینت بود مجبور شد پرواز اون شبشو کنسل کنه و بلیطش رو پس بده که همین یعنی اینکه حداقل ده درصد پول بلیطشو پس نمیدن اونم توی این بحران اقتصادی و بی پولی حالا پول هتل و اینا که بماند.... به این میکن مذاکرات کنون پاور پوینتی

    پاسخحذف
  10. بد بخت ها

    پاسخحذف
  11. یخ نکنی!

    پاسخحذف
  12. در محضر شیخمان نشسته بودیم.یکی از شاگردانه شیخ پرسید یا شیخنا پاور پوینت چیست؟شیخ گفت همی ندانستمی ولی همینقدر دانستمی که جلیلی به اشتون پاور پوینت را نشان داده و رو به ما کرد و گفت ایا از شما کسی پیدا میشود که جواب سوال را کامل بداند؟؟یکی از شاگردانه شیخ که از قضا فوق دکترای ای تی نیز دارد اندکی برای شیخ توضیح داد.در میانه توضیحات شیخ از سر ناتوانی در درک چنین بحث پیچیده ای نعره ای بزد و در دم جانسپرد....

    پاسخحذف
  13. ملا دمت گرم . نابود شدم از خنده

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا