۱۳۹۱/۰۴/۱۲

مشکلات اسلام حل شد: هندوانه جایگزین وایاگرا می‌شود

با کمال خرسندی و مسرت به اطلاع امت همیشه در صحنه میرساند که دیگر نگران هیچ چیز نباشند چرا که همه مشکلات اسلام و مسلمین حل شد و هندوانه جایگزین قرص  استکباری وایاگرا گردید.
مومنین و مومنات عزیز از این پس براحتی میتوانند به داروخانه‌ها مراجعه نموده و هندوانه به تعداد مورد نیاز خریداری نمایند. و اما طریق مصرف و استعمال هندوانه:
نیم ساعت قبل از عملیات هندوانه را قاچ کنند و آنرا داخل یخچال بگذارند تا خوب خنک شود. در این فاصله میتوانند کارشان را شروع نمایند و هر از گاهی به سر یخچال بروند و یک قاچ از آنرا با چنگال بردارند و بخورند و دوباره برگردند و کارشان را ادامه دهند تا آخرین قاچ هندوانه تمام شود.
مراقبت‌های بهداشتی: هندوانه را در جای خنک و دور از دسترس اطفال قرار دهید.
اگر آدم تنبل و باصطلاح کون گشادی تشریف دارید از خوردن آب هندوانه شدیدا خودداری فرمایید و برای این دسته از بیماران بجای آن پوست هندوانه توصیه میشود.
و اما چند خواهش از دوستان اینترنتی:
- لطفا از این پس اینقدر ایمیل برای ما نفرستید که هندوانه بدون نسخه پرشک موجود است!
- شب‌های جمعه که میخواهید بروید منزل سر راهتون یک هندوانه درشت هم بخرید.
- میوه فروشان و داروخانه‌های محترم هم اینقدر بدجنسی نکنند و هندوانه‌ها را به شرط چاقو نفروشند. آخر آن بدبخت ننه مرده‌ای که هندوانه چاقو خورده را به منزل می‌برد تا زمانی که به منزل برسد همه آب هندوانه تبخیر شده و دیگر آن خاصیت وایاگرایی خود را از دست میدهد و آن بیچاره شرمنده خانمش میشود.
- در روایت آمده که هندوانه از میده‌های بهشتی است. مرد باید قسمت شیرین هندوانه را خودش بخورد تا کمرش سفت شود و تخمش را بدهد خانمش بخورد.

۳ نظر:

  1. ....و تخمش را بدهد خانمش بخوردها ها ها!

    پاسخحذف
  2. ملا جان فقط اين ماجراي صفيه غفوري رو بخوان فكر كنم تا سالها نتواني چيزي بنويسي.
    http://www.mohammadmostafaei.com/2012/07/blog-post.html

    اين حيوانات وحشي حاكم بر جمهوري اسلامي ما را به كجا رسانده اند!!!!!!!!

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا