۱۳۹۱/۰۴/۲۷

سفارت جمهوری اسلامی در اوتاوا را ببندید

من از دولت کانادا موذی‌تر و بی‌پر مادرتر و بی پرنسیب‌تر ندیده‌ام. توی این همه حوادث و اتفاقات سالهای اخیر هر کس جای این دولت کانادا بود روابطش را با جمهوری اسلامی قطع میکرد و درب محل جاسوسی و لانه فساد جمهوری اسلامی در اوتاوا را می‌بست. آن از واکنش ضعیف‌اش در قبال قتل زهرا کاظمی و این هم سکوت مشکوکش در قبال دادن سیتی زن شیپی به محمود خاوری و این هم عملکردش در قبال دادن ویزاهای فله‌ای به حزب‌اللهی‌ها و گردن کلفت‌های حکومتی.
تنها نقطه‌ای که جمهوری اسلامی در امریکای شمالی توانسته‌است جای پایی داشته باشد همین اوتاوای کاناداست. این مایه خجالت دولت کاناداست که به چنین رژیم تروریست پرور و عقب‌مانده و ضد بشری اجازه چنین کاری را داده است.
دولت کانادا باید پاسخگوی عملکرد دوپهلویش باشد. بالاخره اوضاع ایران یکروزی درست میشود و روسیاهی به حکومتهایی می‌ماند که هم از آخور میخوردند و هم از توبره.
آقاجان! ببندید درب آن جاسوس خانه را. لااقل اگر تخمش را ندارید سطح روابط را از کارداری به آبدارچی تقلیل بدهید. خاک برسر بی‌عرضه‌تان!

۲ نظر:

  1. اتفاقا تا اینجا کانادا بیشتر از کشور های دیگه معترض نقض حقوق بشر در ایران بوده همیشه..گاهی حتی محدودیت ها، وبال گردن شهروندان ایرانی هم شده. مثلا همین بانک TD به جای اینکه حساب عوامل رژیم رو ببنده به جون شهروند های از همه جا بی خبر افتاده (به گفته خودشان). در هر صورت همیشه راههای بهتر هست و در این مقاله توضیح دادم که بستن کامل سفارت ایران در اتاوا پیشنهاد خوبی نیست:

    http://khorshidneshan.blogspot.com/2012/07/blog-post_13.html

    پاسخحذف
  2. برادر جان کمی کارشاسی تر بنویس. مگر می‌شود کانادا یک کشوری که همه پرنسیپ هایش بر پایه سرمایه داری و منفعت طلبی پایه ریزی شده در سفارت جمهوری آخوندی را ببندد!

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا