۱۳۹۱/۰۴/۲۹

مرغ را ول کن میانمار را بچسب!

امروز میانمار مسئله اصلی و موضوع روز مملکت ما شده. میانمار حتی از مرغ شب هم برای ما واجب‌تر است. روایت هست خدا لعنت کند جماعتی را که همه فکر و ذکرشان این است که ببینند کجا مرغ با نرخ دولتی میدهند فوری میروند و زنبیل‌شان را توی صف مرغ قرار میدهند و از مسئله حیاتی و اصلی ما که همانا میانمار است غافلند.
واقعا جای خجالت است که بعضی‌ها اصلا نمیدانند میانمار کجاست و کیلویی چند است. اگر خدای ناکرده زبانم لال شما هم جزو همان گروه هستید و نمیدانید میانمار چی هست بروید و از اینها بپرسید. احتمالا اینها هم خودشان نمیدانند میانمار خوردنی است یا کردنی.

۲ نظر:

  1. نظام با فروش اجناس مورد نياز در مساجد و مصلي سياست پنهاني را بكار مي برد مبني بر اينكه مردم در موارد سخت به مساجد و اينگونه مكانها رجوع كنند كه تاثير ناخودآگاه آن اين است كه مردم مي پندارند اين مكانها هستند كه از آنها حمايت مي كنند و به اين ترتيب در دام اين مومنان نادرست و حيله گر مي افتند در حاليكه مي توانند اين اجناس را در اختيار فروشگاههاي متعدد قرار دهند تا مردم به راحتي به آنها دسترسي دارند. در واقع با اين كار به مردم مي فهمانند كه جز آنها كسان ديگر افراد درستي نيستند و فقط افرادي كه در اين مكانها فعاليت مي كنند كساني هستند كه درد مردم را مي فهمند و به كمك مردم در شرايط سخت مي آيند.در حاليكه همه اين كارها براي فريب مردم و كاهش اعتماد آنها به يكديگر است.

    پاسخحذف
  2. in mardome mianmar ajab gheiraty daran, dameshun garm, be in natije residan ke ta mosalmun hast. dorugh, jenayat, tajavoz be hoghughe digaran, tajavoze jensi va hamchenin tahmile dine khod be digaran dar keshvareshun vojud dare, gheirateshun kheili az ma irania bishtare ke 1400 sal zire solte mondim dam bar nemiarim

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا