۱۳۹۱/۰۵/۰۱

احمدی‌نژاد: آماده‌ایم تا به همه جهان مرغ صادر کنیم

رئیس جمهور منتخب سپاه پاسداران امروز در جمع انجمن اسلامی سنگدان و پای مرغ فروش‌های مقیم مرکز اظهار داشت: بحمدلله کشور از نظر مرغی در وضعیت خوبی قرار دارد و قرار است قله‌ها را فتح کنیم. وی افزود سران چند کشور جهان الان به ایران آمده‌اند و در صف مرغ هستند و از ما درخواست میکنند که به آنها مرغ صادر کنیم.
وی همچنین اظهار داشت: بزودی فروشگاههای زنجیره‌ای به نام «ولایت کنتاکی» در کشورهای سوریه و لبنان و دیگر کشورهای جهان که نمیخواهیم نام شان را ببریم  ایجاد خواهد شد که مردم ما میتوانند به آنجا بروند و مرغ بخورند و برگردند.
احمدی نژاد همچنین از اختراع  مرغداری‌های هسته‌ای در زیر زمین خانه دانشمندان هسته‌ای خبر داد و گفت بزودی جهان از خبر مرغداری‌های هسته‌ای ما شوکه خواهد شد.
رئیس جمهور منتخب رهبری گفت: بدلیل اینکه مرغ تبدیل به یک کالای باارزش شده است از این پس بانک مرکزی موظف است در کنار شمش‌های طلا تا آنجا که میتواند مرغ از بازار تهیه کند و در خزانه بانک مرکزی انبار کند تا پشتوانه پول ملی محکم‌ شود. ضمنا قرار است خرید و فروش مرغ در بازار بورس انجام شود و مردم بجای اینکه بروند جلوی مرغداری‌ها صف بکشند میتوانند بروند جلوی سازمان بورس و اوراق بهادار زنبیل‌شان را بگذارند و توی صف بایستند و مرغ شان را تهیه کنند.
احمدی‌نژاد شایعه برگزاری مانور مرغ خوری نیروهای مسلح در خلیج فارس و برخورد نیروهای امنتی و انتظامی با مرغ‌های پرکنده و مستهجن را تکذیب کرد و گفت: ما طرحی را به مجلس بردیم که در بودجه سال جاری از هر مرغ مبلغی را به عنوان یارانه مرغی دریافت کنیم و آنرا به حساب کسانی که توی صف می‌ایستند و مرغی گیرشان نمی‌آید بریزیم تا مشکل نارضایتی عمومی نیز حل شود ضمنا قرار شده مرغ را بصورت پر نکنده و با حجاب اسلامی به جامعه عرضه کنند تا خدای ناکرده جوانان ما به انحراف کشیده نشوند.

۳ نظر:

  1. چقدر به خروس جماعت داره ظلم میشه :)

    پاسخحذف
  2. احمدی نژاد: اونها اومدند، آز اسراييل و آمريکا، با کمک همدستانشان، همه مرغ ها را کشتند که بگن احمدی نژاد شکست خورده.
    همه بدانيد، ملّلّلّلّلّلت ايران از مرغ کشان نميترسد، ملّت ايران تخم ميکند اين هوا. اونا اومدند، مرغارو کشتن، که ببرن تو KFC و مک دونالد با نصف قيمت بفروشن، من با اونها ميگويم، ما خودمان مرغ سوخاری داريم، که ميچرخد، پشت ويترين، و از کسی هم نميترسد. مرغ در ذات ايرانی است، با کشتن يکی دو مرغ ما صحنه را ترک نميکنيم. من خودم با مرغا صحبت کردم، از يارانه ها راضی بودند، پس ديگر چه کسی اعتراض دارد؟ هر که اعتراض دارد انقدر اعتراض کند که سنگ دونش پر از سنگ شود.

    پاسخحذف
  3. انشاالله قرآن کمرتونو بزنه به حق ماه مبارک رمضان
    اللهم عجل لولیک الفرج

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا