۱۳۹۱/۰۷/۰۴

در پی افشاگری احمدی‌نژاد درمورد نحوه تغدیه نمایندگان سرآشپز مجلس از کشور گریخت

به نا به گزارش خبرگزاریهای رسمی که نخواستند نامشان فاش شود صبح امروز سرآشپز مجلس شورای اسلامی از کشور گریخت و اکنون در یکی از کشورهای همسایه بسر می‌برد. 
بنا به همین گزارش سرآشپز مذکور در پاسخ خبرنگار ما مبنی بر اینکه چرا به نمایندگان مجلس شورای اسلامی «گه» سرو میکرده جواب داد: وقتی مقام عظما گه زیادی میخورد چرا نمایندگان مجلس نخورند؟

۱۳۹۱/۰۶/۲۸

اگر همیشه «بحرین» به جای «سوریه» ترجمه شود:

اگر قرار شود همه مترجم‌ها مثل مترجم‌های جمهوری اسلامی باشند و هر وقت عشق‌شان کشید جای کلمه سوریه را با بحرین عوض کنند آنوقت چه شیر تو شیری میشد:
- سردار جعفری فرمانده سپاه پاسداران گفت: سپاه قدس در بحرین حضور فعال دارد و ما در آنجا تجربیات خودمان را در سرکوب مخالفان به حکومت دوست و برادر بحرین ارايه میدهیم.
- اخضر ابراهیمی فرستاده سازمان ملل پس از دیدار با بشار اسد: آقای اسد به من گفت که آل خلیفه حاضر است از قدرت کنار بکشد. وی همچنین مخالفان حکومت بحرین را مشتی تروریست توصیف کرد.
- خبرگزاری فارس: تعدادی از زائران ایرانی در بحرین ربوده شدند.
- سوریه قبلا جزءی از خاک ایران بود و بحرین در صف اول مقاومت قرار دارد.
مقام مزخرف رهبری: اگر قرار باشد بین بحرین و سوریه یکی را انتخاب کنیم باید روسیه را انتخاب کنیم!

۱۳۹۱/۰۶/۲۱

بدنبال افزایش قیمت دلار امام خمینی از قعر جهنم پیام داد

لحظاتی پیش اطلاعیه مهمی در صدا و سیما توسط آقای حیاتی مجری خوش صدای رادیو وتلویزیون قرائت شد که بخشی از انرا در اینجا می‌خوانید:

« روح بلند ملکوتی دلار از مرز دو هزار و ششصد تومان گذشت»
انالله و انا الیه راجعون
اینجانب با دلی آرام و قلبی مطمئن در جهنم هستم و هر نیم ساعت ملائک و مقربان الهی سرب داغ به ماتحت اینجانب میریزند و گزارش بازار نرخ ارز و سکه را به استحضار اینجانب میرسانند. جای دوستان و پیروان خالی!
اما غرض از مزاحمت این است که می‌خواهم یک کلمه‌ای را بگویم در باب یک کلمه‌ای که قبلا گفته‌ام و یا نقل قول از من شده و آن این است که اینطور نباشد که اگر ما گفته شده بودیم که « امریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند» یعنی فی الواقع هیچ کاری نمیتواند بکند و آنطور بشود که دهان ملت اینطور بشود.
بلکه منظور من آن بود که امریکا نباید آنطور غلط بکند که ما به غلط کردن گفتن بیفتیم و آنطور بشود که نباید اینطور بشود و شد.
فعلا باید بروم چون فرشتگان دارند مرا صدا میکنند تا باز هم با سرب داغ آنطور بکنند که اینجور بشود....

۱۳۹۱/۰۶/۱۷

اعلام عزای عمومی به مناسبت تعطیلی سفارت کانادا در تهران


بنده صحنه را دیدم- روی کله بسیجی‌ها ریدم.
اگر این احمقها نمیرفتند و آن سفارت خبیث را اشغال نمیکردند امروز کانادا این سیلی محکم را به ما نمیزد.
من به این بسیجی‌های احمق گفته بودم فقط بروید سفارت انگلیس را آتش بزنید و برگردید و حد و حدود قوانین بین المللی را رعایت کنید بعد این گوساله‌ها ریختند آن سفارت خبیث را اشغال کردند و آبروی ما را در دنیا بردند.

حالا کانادا زرنگی کرد و از قبل سفارتش را در تهران تعطیل کرد بعد کارمندان ما را از کانادا اخراج کرد که ما نتوانیم مقابله به مثل کنیم. من این ضایعه دردناک را به امت همیشه در صحنه تبریک و تسلیت میگویم و چهل روز عزای عمومی اعلام میکنم.

ضمنا از فردا هر بسیجی را که خواست به بیت عظمای ما بیاید و با ما ملاقات کند را دستگیر کنید و ترتیب‌اش را توی همین بیت بدهید. یکی به من بگوید چرا من اینقدر بدشانسی پشت سرهم می‌آورم؟
ظاهرا اینها نشانه‌هایی است که ما هم باید غزل خداحافظی را بخوانیم؟

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا