۱۳۹۱/۰۶/۲۱

بدنبال افزایش قیمت دلار امام خمینی از قعر جهنم پیام داد

لحظاتی پیش اطلاعیه مهمی در صدا و سیما توسط آقای حیاتی مجری خوش صدای رادیو وتلویزیون قرائت شد که بخشی از انرا در اینجا می‌خوانید:

« روح بلند ملکوتی دلار از مرز دو هزار و ششصد تومان گذشت»
انالله و انا الیه راجعون
اینجانب با دلی آرام و قلبی مطمئن در جهنم هستم و هر نیم ساعت ملائک و مقربان الهی سرب داغ به ماتحت اینجانب میریزند و گزارش بازار نرخ ارز و سکه را به استحضار اینجانب میرسانند. جای دوستان و پیروان خالی!
اما غرض از مزاحمت این است که می‌خواهم یک کلمه‌ای را بگویم در باب یک کلمه‌ای که قبلا گفته‌ام و یا نقل قول از من شده و آن این است که اینطور نباشد که اگر ما گفته شده بودیم که « امریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند» یعنی فی الواقع هیچ کاری نمیتواند بکند و آنطور بشود که دهان ملت اینطور بشود.
بلکه منظور من آن بود که امریکا نباید آنطور غلط بکند که ما به غلط کردن گفتن بیفتیم و آنطور بشود که نباید اینطور بشود و شد.
فعلا باید بروم چون فرشتگان دارند مرا صدا میکنند تا باز هم با سرب داغ آنطور بکنند که اینجور بشود....

۳۴ نظر:

  1. khili ba hal bood

    پاسخحذف
  2. روح منی خمینی بت شکنی خمینی.

    اقتصاد ایران مال خره.

    پاسخحذف
  3. ای گه بگور خودت و پدرت ان مادر جنده ات که تور پس انداخت

    پاسخحذف
  4. خمینی هیچوقت از یاد مردم ایران نخواهد رفت انچنان ترکومونی به این کشور و ملت زده که با هیچ ابی قابل شسشتو نیست

    پاسخحذف
  5. کیر امت حزب شیطان تو شقیقه تو و خواهر و مادر جنده ات که حرمت خمینی(ره)رو نگه نمیداری.فاک یوو از هوول

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. حرومزاده به اعتقادات ما احترام بگذار

      حذف
    2. به اعتقادات ضد خميني ما احترام بگذار

      حذف
    3. به اعتقادات ضد خميني احترام بگذار،

      حذف
    4. به اعتقادات ضد خميني ما احترام بگذار

      حذف
    5. کس ننت خایه مال گه میخوری به اعتقادات ما احترام نمی زاری کس کش ننه کسه ریدم تو خودتو اون خمینی جاکش دزد کله ماهواره ای .......

      حذف
    6. کس ننه تو واون خمینی مادر جنده خارکسه پدرسگ

      حذف
  6. اسلام پیروز است کافران نابودن!!!

    پاسخحذف
  7. ادب داشته باشین لطفا...

    پاسخحذف
  8. من چند روز پیش قرآن رو دون لود کردم

    بعدش دلیت کردم رفتش تو سطل زباله

    کومپوتر من آیا من مرتد هستم لطفآ یک

    فتوا برام بگیرید .ممنون از طرف سوت سوتک

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. شما ازاده ترين انسان روي زمين ميباشيد

      حذف
  9. ادم وقتی می بینه این عاشقان خمینی گوه اینقدر عصبانی میشن از خوندن این مسائل ,چفدر حال می کنه و دلش خنک میشه. الهی ملا جان همیشه شاد باشی که دل ما را شاد می کنی

    پاسخحذف
  10. خمینی پیغام داده به خامنه ای این نباشد

    که ما ارتحال کردیم شما عشق و حال کنید

    پاسخحذف
  11. لكن اينطور نباشد كه طوري بشود كه يك عده اينطور فكر كنند كه آنطور شده است. اسلام اجازه نمي هد اينطور شود كه هَمَه ملت را آنطور كنند لكن اين خلاف اسلام است.

    پاسخحذف
  12. عالی بود.

    پاسخحذف
  13. حالا این حیاتی واقعاً خوش صداست؟

    پاسخحذف
  14. شما ادمهای نجس هستید که با هیچ ابی پاک نمی شوید خدا هدایتتان کند

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. خدا ننه ی جندتو هدایت کنه که کسش شده اتوبان همت!!

      حذف
  15. به نظر من با اوردن نظام وحکومت وحشی گری که در جهان از لحاظ وحشی گری لنگی ندارد شادی وزندگی انسانی رو از مردم ایران گرفتند و ایران رو 1400سال عقب بردند به دوران بربریت وتوحش قبیله ووحشی گری.با ارزوی روزی که در ایران یک حکومت انسانی با استانداردهای جهانی شاهد باشیم.

    پاسخحذف

  16. اینها به ما میگن نجس به من بخورد رفتم سر کوچه بقالی حسن مرغ کش

    گفتم بهش به من یک کامی آب کر بده

    گقت ندارم تموم شده این آخوند محله خیلی کثیف

    هر روز میاد همه آب کر رو میخره برای زنش

    گفتم پس یک کمی آب قلیل بده که خودم رو صفا بدم

    گفت این آفت الله محله خیلی به اونجاش میرسه برای واجبی

    هر روز از من آب قلیل میخواهد که واجبی برای زنش درست کنه

    گفتم پس آب مقتر بده گفت این امام جمعه ما سوزاکی هستش همه آب مقتر

    برای تزریق دوای سوزاکش میخره چون بچه باز هستش خیلی معروفیه

    بقالی محل گفت بهتره بری خاک مالی کنی خودتو

    که خاک تو سر شدیم با این حکومت ملا ها که نجس تر از همه هستن

    پاسخحذف
  17. تبت یاده ابله
    ملا رو بردیم طویله
    انقدر زدیم بمیره

    پاسخحذف
  18. عوضی چه وضع مطلبه ریدم به قیافت کونی

    پاسخحذف
  19. زنده باد ملاحسنی

    پاسخحذف
  20. كير حضرت نوح با حيوانات تو كشتي تو كس مادر وخواهر خامنه اي و خميني

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. چیکار کیر حضرت نوح داری؟!؟!😕 کیر من کافیه!!!
      خخخخخخ

      حذف
  21. عیسی مسیح : من راه راستی و حیات هستم . هیچکس نزد پدر جز یه وسیله ی من نمی آید....

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا