۱۳۹۱/۰۷/۱۰

احمدی‌نژاد: حاضریم مشکلات ارزی جهان را حل کنیم

رئیس جمهور محبوب رهبر در پی شایعه خرید و فروش دلار ۳۵۰۰ تومانی در بازار تهران گفت: ملتهای دنیا تشنه اسلام هستند و در همین سفر اخیری که من به نیویورک داشتم یکنفر از ملتهای جهان به من گفت «پیس آف شت» که ترجمه آن این میشود که حکومتهای زورگو و ستمگر ما بلد نیستند جهان را مدیریت کنند. تورا بخدا بیایید و برای مدیریت جهان راهکار ارايه بدهید و نگذارید ما اینقدر طعم تلخ فقر و ناعدالتی را در کشورهایمان تحمل کنیم. الان که توی کشور شما دلار را سه چهار هزار تومن میفروشند ببینید ما که در اینجا همه چیزمان به دلار است چی می‌‌کشیم و چه بدبختی و عذابی را تحمل میکنیم.
خوشا بحال شما که فقط هنگامی که میخواهید از خارچ آت و آشغال چینی وارد کنیدمجبور به تهیه دلار میشوید  و مجبورید آنرا گران بخرید . آنوقت ببینید ما ملتهای بدبخت جهان که همه‌چیزمان به دلار است در چه جهنمی زندگی میکنیم . از غذا و خانه و ماشین و بنزین و بیمه بگیر تا حتی پستونک بچه. ما برای همه چیز مجبوریم دلار تهبه کنیم.
واقعا ما باید برای نجات ملتها همت کنیم و انها را از دست استکبار جهانی و آل خلیفه و آل سعود نجات بدهیم. البته مقام رهبری نظر دیگری دارند که به نظر من نزدیکتر است. ایشان یکروز که از دست به آب بیرون ميآمدند به من فرمودند: من برای ملتهای جهان یک فکری به ذهنم رسید و آن این است که ما برویم و همه ملتهای جهان را دستگیر کنیم و بیاوریم توی جمهوری اسلامی تا آدم بشوند و قدر عافیت را بدانند و دیگر زر مفت نزنند.

۴ نظر:

  1. AZ IN RAVANI BAED NIS INA RO BEGEE HEYVON RIDAN BE MAMLEKATT

    پاسخحذف
  2. dollar raj khodesh wa familesho kenar gozoshte shikamesh sire wa khabar aslan az hichie nadare.

    پاسخحذف
  3. این نانا دیگه جه آشغالی است آنقدر نفهم است که سیاستمداران بزرگ دنیا را با خواهر ومادر خود اشتباه گرفته .

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا