۱۳۹۱/۰۷/۱۹

عذرخواهی از نوع مقام عظمایی

برای دومین بار در تاریخ سی و چند ساله جمهوری اسلامی بالاترین مقام کشور عذرخواهی کرد.
اولین عذرخواهی را خمینی لعنت الله علیه کرد که گفت: ما اشتباه کردیم که از روز اول مخالفان خودمان را نکشتیم و مثل انقلاب‌های دیگر حمام خون راه نیانداختیم و بخاطر همین از خداوند طلب مغفرت میکنم!
دومین عذرخواهی را همین دیروز مقام مزخرف رهبری کرد و گفت: ما اشتباه کردیم که مردم را تشویق کردیم وقتی با همسرشان به زیر لحاف میروند کنترل کار از دستشان خارج نشود و زرتی طرف را حامله نکنند. ما از خدا بخاطر حمایت از کنترل جمعیت عذرخواهی میکنیم و امیدواریم خدا ما را ببخشد!
خاک برسرت با این نحوه عذرخواهی‌ات!
جمهوری اسلامی میخواهد مردمی که نان شب ندارند و به زحمت شکم خود و خانواده‌شان را سیر میکنند کارخانه جوجه کشی راه بیاندازند و همچنان در فقر و بدبختی اسیر باشند و فرصت فکر کردن به مسائل مهمتر و حیاتی‌تر در زندگی‌شان را نداشته باشند.
بصیرت را ملاحظه میفرمایید؟
بجای اینکه از مردم بخاطر این همه مصیبتی که برای مردم درست کرده عذرخواهی کند مردک ابله خرفت بخاطر کنترل جمعیت از مردم عذرخواهی میکند. البته ببخشید از مردم عذرخواهی نکرد بله از خداوند بخاطر این اشتباه طلب مغفرت کرد نه از مردم!
ای تف به روی اون دین و مذهب شما!

۱ نظر:

  1. از کجا معلوم چند سال دیگه که با بلند پروازی هسته ای کشور را نابود کردند آغا نیاید بفرماید : در مورد هسته ای اشتباه کردیم و غلط کردیم و شکر خوردیم !
    من اکانت بالاترین ندارم توروخدا این کانسپت رو بسطش بدهید تو بالاترین و جاهای دیگه بگذارید
    ملاحسنی شما هم کمک کن فکر کنم جای مانور خوبی داره.

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا