۱۳۹۱/۰۷/۲۱

اگر اینبار هم اوباما رای بیاورد هم بشار اسد ماندنی است و هم جمهوری اسلامی

من مناظره دیشب دو معاون نامزدهای ریاست جمهوری امریکا را دیدم. از خلال بحث‌ها فهمیدم که چقدر این تیم اوباما در برابر مسائل خاورمیانه و مخصوصا در مورد جمهوری اسلامی ضعیف و بی‌برنامه هستند. اگر این مسیری که اینها در چهارسال گذشته داشتند را ادامه بدهند بشار اسد و علی خامنه‌ای حالا حالاها سر کارند و مردم ما باید چنین آشغالهایی را حالا حالاها تحمل کنند.
اینکه مردم ما خودشان به تنهایی قیام کنند امری است محال. لااقل از این نسل کون‌گشاد کاری ساخته نیست. مردم ما نیاز به حمایت قدرتهای خارجی دارند و اینطور که از حرفهای معاون اوباما فهمیدم برای اینها آنچیزی که اصلا مهم نیست ادامه حکومت یک حکومت تروریستی مثل جمهوری اسلامی است.
اینها را به زبان فارسی نوشتم تا مردم امریکا هم که ترکی نمی‌دانند متوجه بشوند و این بار نروند به این شل تنبان‌های دمکرات رای بدهند.

۶ نظر:

  1. گریه داره!!؟؟ خنده داره!!؟؟ آرزوی حمله نظامی به وطن ؟؟!! بیچارگی ملت را با چه زبانی و چگونه برای نسلهای آینده توضیح بدهیم ما بیچارگان. بیچاره واقعی که نه بقول ملا، کون گشاد! پست و توسری خور و قضاقدری و شکر گذار خداوند که اوضاعمان از این بدتر نیست! بهترین نمونه ی ضعف و خواری که در تاریخ جوامع میشود مثال زد.مائیم، ما، خالق و بازیگر حکایتی که نهایت اعتراضش به حکومت اینست که: لطفا تعداد فاعل ها را زیاد کنید که انقدر معطل نشویم لطفا!! چه آرزوی دردناکیست به زبان اخوان:
    نادری پیدا نخواهد شد امید؛ کاشکی اسکندری پیدا شود

    پاسخحذف
  2. نا شناس شماره یک شک نکن که وضعیت ما گریه داره خیلی هم گریه داره مگر شکی هم بود ؟! کشور ۳۴ سال است تحت اشغاله ! این فهمیدنش نباید خیلی سخت باشد این رژیم ننگین چکار کرده که یک نیروی اشغالگر نمیکند !؟ از لحاظ مادی و معنوی کشور را نابود کرده و همچنان چهار اسبه به تخریب ادامه می دهد ! صنعت و کشاورزی و دامداری و منابع طبیعی را داغان کرده و تا توانسته به دیگران خدمت رسانی کرده، تا توانسته بر ضد منافع ملی کوشیده و مقاومت مردمی را در مقابل این تاراج در هم شکسته ، حال چرا نباید این نیروی مخرب و سرنگون نشدنی از داخل را به هر وسیله ای نابود کرد ؟! کشتار اسد دیوانه در سوریه در مقابل قساوت و توحش آخوندها در صورت مشابه ناچیز است، این ها همانطور که تا بحال نشان داده اند از هیچ جنایتی کوتاهی نمی کنند !

    پاسخحذف
  3. در پشت پرده جشن تولد خاتمی چه خبر بود؟!
    خاتمی برای حفظ نظام وارد می شود!
    در این حیص و بیص دلار 4 هزاری و فروپاشی اجتماعی و اقتصادی کشور وخطر جنگ و حتی تجزیه ایران, خاتمی و شرکاء ! تصمیم گرفتند چاره ای برای نجات ایران بیاندیشند. پس قرار بر گرفتن جشن تولد شد! شیشصد نفر از فک و فامیل و دوست و آشنا و همسایه و مدیران اسبق و مدیران آینده! هم نامه تبریکی نوشتند در ادامه همان لوس بازی های همیشگی!
    در این نان نامه! و همچنین فیلم همراه آن بگونه ای قضایا منعکس شده که گویی مردم ایران اصولا تا قبل از خاتمی با کتاب و کتابخوانی آشنایی نداشته اند و اصلا اهل سینما نبوده اند و با آمدن خاتمی و انتشار ده بیست جلد کتاب نفیس! از این رو به آن رو شدند! در این نامه ادعا می شود ایشان اصطلاحاتی را در جامعه ایران رواج داده که مخ ایرانیان از آن سوت کشیده است . اصطلاحاتی مانند مردم سالاری دینی و جامعه مدینه النبی و بافته هایی که هر کدام تضاد های بزرگی در درون معنای لغوی خود دارند! و از همه بزرگتر ادعا می کنند که ایشان برای مردم ایران فرهنگ سازی کرده است!! یعنی این مردم حتی فرهنگ نداشته اند! یعنی حافظ و سعدی و نظامی و فردوسی و 4 هزار سال فرهنگ ایرانی ,پشم! و همه اینها در سایه مجوز چاپ چار تا کتاب نفیس حاصل آمده و دو تا فیلم پر از سانسور!
    گربه محض رضای خدا موش نمی گیرد! ششصد نفر هم یکمرتبه یادشان نیافتاده که تولد فلانی است و یک فیلم پر سوز و گداز و تار و کمونچه هم بلافاصله پخش بشود از همان نامه! حقیقت این است که اصلاح طلبان بد جوری دلشان تنگ پست ریاست جمهوری شده است. پست ریاست جمهوری یعنی حداقل 10 هزار پست مدیریت چرب و شیرین! پس بنا گذاشتند که اگر این چاه به آب نمی رسد به نان که می رسد! مایه اش چهارتا عکس گل بدست آقاست با یک لبخند نمکین! یا تسلیت ایشان به مربی تیم فوتبال استقلال برای فوت مادر گرامیشان! پس باز دو باره خواستند از حافظه ضعیف تاریخی این ملت سو استفاده کنند و با یک مشت عکس گل و شمع و پروانه وکیک تولد دوباره زمینه را برای حضور خاتمی آماده کنند و ایشان هم از جانب ملت از رهبرعذر خواهی کند! و ای یار مبارک بادا بدو بدو یار بادا! گور بابای ملت!

    این نامه قبل از هر چیز نشان از بد سلیقگی طراحان آن دارد . درست در روزهایی که هموطنان ما در پی یک لقمه نان آغشته بخون هستند و دلار چهار هزار شده و بقول معروف چنان هرج و مرجی شده که سگ صاحابش را نمی شناسد! و خطر قحطی و جنگ کشور را تهدید می کند بجای همدردی با مردم , ناگهان شیشصد بچه مثبت جمع شده و جشن تولد گرفته اند برای کسی که نقش او در فاجعه ای که با آن روبرو هستیم غیر قابل انکار است! نامه ای می نویسند که به شاه می گوید زکی!آیا خجالت نمی کشند از مردم سوریه و لیبی و مصر و ... ایا اینقدر خوش باورند که این دفعه هم در انتخابات تقلب نخواهد شد؟!! آیا اصلا روند سریع تحولات منطقه اجازه انجام چنین پروسه طولانی از عوامفریبی را به آنها خواهد داد؟! نتیجه چه خواهد بود. روشن است در صورت موفقیت این طرح , مجددا 6 ماه دیگر مردم سرگرم انتخاب آقای خاتمی خواهند بود و بعد هم تقلب و دیگر هیچ! مردم ایران باید درسی به او بدهند تا هیچ سیاستمداری جرات نکند تا با استفاده از احساسات و عواطفشان, باآنها بازی بکند!

    پاسخحذف
  4. وضعیت ما مردم تو کشور گریه داره. دیگی که برا ما مردم نجوشه بهتره سر سگ توش بجوشه. از صبح تا شب سگ دو میزنیم که یه عده بنام دین و خدا خوش بگذرونند، نه آقای ناشناس، شاید شما هم جیره مواجبت سر ساعت میرسه ولی ما اینطور نیست. خدا همشونو با خفت نابود کنه.

    پاسخحذف
  5. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  6. میت رامنی هم فقط به خاطر تبلیغ انتخاباتی هارت و پورت الکی میکنه. مگه ندیدی معاونش نظر رامنی رو درباره جنگ با ایران تعدیل و تجدید نظر کرد ؟ چرا ؟ چون احساس کردند مردم امریکا زیاد با جنگ موافق نیستند.
    به نظر من اوباما خیلی زیرکانه تر داره پدر اینها رو در میاره . صبر کن تا آخر امسال می بینی چه اتفاقهایی میفته.
    همین اوباما بود که با سیاست کل دنیا رو بر علیه حکومت ایران متحد کرد .

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا