۱۳۹۱/۰۷/۳۰

بهپاد اسلامی

بنابه گزارش خبرگزاری که نخواست نامش فاش شود سردار قمبلعلی زاده شوشتر نشان نورآبادی خراسانی از ساخت جدیدترین بهپاد اسلامی توسط متخصصان سپاه پرده برداشت.
سردار قمبلعلی زاده افزود: قطعات این بهپاد از کشورهای خارجی وارد شده و توسط متخصصان داخلی مونتاژ گردیده ولی طراحی و ساخت نعل قاطر در مراکز صنعتی سپاه انجام شده است که بدلیل سواستفاده دشمن طرز ساخت آنرا نمیتوانیم در اینجا بیان کنیم.

بنا به اظهارات سقیر کشورمان در لبنان که از روی پشت بام خانه‌شان رژیم غاصب صهیونیستی را زیر نظر دارد صهیونیست‌ها از ترس بهپاد اسلامی در حال فرار از اسرائیل به امریکا هستند و امریکایی‌ها هم از ترس همین بهپاد در حال فرار به اسرائیل.

این بهپاد اسلامی آنقدر مهم است که همه تحولات سیاسی- اقتصادی- نظامی منطقه خاورمیانه به آن ربط دارد. بیخود نیست از روزی که ما بهپاد ساختیم دشمن در صدد ایجاد گرانی در کشور برآمده و قیمت ماست و پنیر و ماکارونی را در ام القرای اسلامی افزایش داده.
حالا شما ببین ما یک بهپاد زفرتی داریم آنرا فورا به دست حزب الله لبنان دادیم تا علیه اسرائیل بکار ببرند وای به حال روزی که به سلاح هسته‌ای دست یابیم. آن روز است که به چیزی کمتر از مدیریت جهانی و ایجاد گشت امر به معروف و نهی از منکر در سراسر گیتی راضی نخواهیم شد.

۴ نظر:

  1. این بیشتر به پهن باد شباهت دارد تا پهپاد!

    پاسخحذف
  2. http://www.youtube.com/watch?v=gtOV7bp-gys

    mollah in HALE YE NOOR kheyli jaleb e keyfesh ro bokon vase chand lahzeh door z donyaye siyasat.

    پاسخحذف
  3. پَهپاد(پرندهٔ هدایت‌ پذیر از دور)

    پاسخحذف
  4. این قدر نگوید رژیم اسلامی بگویید رژیم جمهوری. لعنت به این رژیم بااون مذهب ساختگی شیعه که ابروی اسلام رابرده اند.زردکوهی ازبلوچین دیار

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا