۱۳۹۱/۰۸/۰۲

تهدید کردن به روش جمهوری اسلامی

جمهوری اسلامی اخیرا تهدید کرده که اگر تحریم‌ها ادامه یابد ما دیگر حاضر نیستیم مدیرت جهان را بعهده بگیریم.
 اینقدر این تحریم‌ها را ادامه ندهید یک وقت دیدید ما از کوره در رفتیم و خدای ناکرده شما را ول کردیم به حال خودتان. کاری نکنید که دیگر کاری به حل مشکلات اقتصادی و بیکاری و بی ناموسی جهان نداشته باشیم.
باباجان! اینقدر این تحریم‌ها را کش میدهند که آدم عصبانی میشود میگوید گور بابای جهان. چرا ما خودمان را برای کشورهای غربی و یک مشت کافر از خدا بی‌خبر جر میدهیم؟ بگذار این امریکایی‌ها همچنان قیمت دلارشان بالا برود تا از بدبختی بمیرند. بگذار این اروپایی‌ها اینقدر تهاجم فرهنگی بشوند که جانشان دربرود. بگذار اینقدر بی‌حجابی زیاد بشود که همه کشورهای استکبار جهانی غرق در فساد بشود.
حالا ما را تحریم می‌کنید؟؟
ای بدبخت‌ها شما از کجا میخواهید ولی فقیه پیدا کنید؟ شما که رهبر فرزانه ندارید. شما باید منت ما را بکشید که رهبر فرزانه ما ولی امر شما هم بشود. خواب دیدید خیر است. نخیر. چون شما ما را تحریم کردید ما هم دیگر نمیگذاریم رهبرمان ولی امر مسلمین شما بشود. معظم له فقط ولی امر مسلمین خودمان است و بس. البته ملت‌های ونزوئلا و کره شمالی از این امر مستثنی هستند و هدایت‌های داهیانه معظم له شامل حال آنها هم میشود.

۳ نظر:

  1. این کس شعرا درد کسی رو دوا نمیکنه.

    پاسخحذف
  2. besyar zibast .... sepas ham jaleb ast wa ham khandeh daar dar haghighat tanz yani hamin ke ham khandeh awar bashad wa ham bidar konand .... albateh hameh ba an bidar nemishawand ...ama haminke edehi ra bidar konad kafist !!! payandeh bashid

    پاسخحذف
  3. مراسم جمع آوری طلا و جواهرات در استان خوزستان برای نوسازی حرم امام اول شیعیان در عراق برگزار شد. این در حالی است که تعداد زیادی از شهروندان خوزستانی از مشکلات اقتصادی رنج می‌برند !!!

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا