۱۳۹۱/۰۷/۱۸

عظماجون! طاقت بیار رفیق!

شنیده‌ام که جمهوری اسلامی به التماس افتاده که بیایید و این تحریم‌ها را بردارید. بدجوری اوضاع‌مان بهم ریخته. اگر اینطوری پیش برود در آینده نزدیک لنگ‌های مبارک نظام مقدس بهوا میرود و کارمان تمام میشود.
اروپایی‌ها و امریکایی‌ها هم که تازه فهمیده‌اند عجب نقطه‌ای را گیرآورده‌اند تا فشار بیاورند ول کن معامله نیستند و حاضر نیستند نصفه کاره کارشان را تمام کنند. میخواهند تا آنجایی که ممکن است از این حکومت ابله امتیاز بگیرند و وقتی حسابی مطمئن شدند اینها تبدیل به موجودات بی‌خطری شدند آنها را به حال خود رها کنند.
من میخواهم یک نصیحت برادرانه به مقام عظما بکنم.
عظماجون! مبادا این فشارها و تحریم‌ها تو را مجبور کند که کوتاه بیایی. خر نشو و محکم سر حرف خودت بایست. بگو الا و بلا ما میخواهیم بمب اتم بسازیم. ما میخواهیم از بشار اسد حمایت کنیم. ما میخواهیم اسرائیل را نابود کنیم و از این جور حرفها که خودت استادی!
اگر کوتاه بیایی اینها شلوارت را هم پایین می‌کشند. پس بنابر این سه تا چوب پنبه تهیه کن و دو تایش را توی گوشهایت فرو کن و اصلا به حرف اطرافیانت گوش نکن. (سومی را هم که خودت استادی کجایت فرو کنی!)
 اینهایی که به تو نصیحت میکنند یک مشت بزدل و غربزده هستند. نمیخواهند ما به عزت و اقتدار اسلامی برسیم. ما تا رسیدن به کلاهک اتمی «یک یا حسین دیگر» فقط نیاز داریم. بعد که کلاهک اتمی را درست کردیم من قول صد درصد میدهم مملکت درست میشود. نالایق‌ها مجبور به فرار میشوند و مملکت به دست مردم خواهد افتاد. باور کن راست میگم. تو فقط بمب اتم را درست بکن بقیه‌اش را کارت نباشد. چنان بزنند تار و پود نظام مقدس را پودر کنند که نه از تو نشانی بماند و نه از ذوب شدگانت.
خلاصه طاقت بیار رفیق! جام زهر را ننوش و بگذار کار یکطرفه بشود انشالله.

۵ نظر:

  1. vaghen jaleb bood

    پاسخحذف
  2. جنگ گرگها؛سر سوزنی عقب نشینی کنیم لهمان میکنند
    http://www.youtube.com/watch?v=koA7loIwWo4&feature=youtu.be

    پاسخحذف
  3. این نظر توسط نویسنده حذف شده است.

    پاسخحذف
  4. من خیلی وقته نوشته هات رو می خونم. در پس طنزنگاری هات اما انگار خیلی شناخت قوی و درک خوبی از اوضاع داری. دقیقا ادامه بدن که امیدواریم بدن و همه ی شواهد و شرایط میگه که ادامه خواهند داد کارشون یه سره هست. تو سراشیبی سقوط هستن. حتی به نظر میاد در همین آینده ی نزدیک هم غرب قصد جارو زدن این اشغال ها رو داره.

    پاسخحذف
  5. راستی خیلی وقتها با نوشته هات خندیدم.امیدوارم به زودی زود بتونی با اسم واقعی بنویسی ملا جان..

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا