۱۳۹۱/۰۸/۱۴

نتیجه انتخابات امریکا در گرو آش نذری

بر اساس خبرهای دست اول که معمولا به روابط عمومی این وبلاگ میرسد مقامات جمهوری اسلامی بدجوری از روی کار آمدن جمهوریخواهان در امریکا در هراس افتاده‌اند. آنها مملکت را عملا تا روشن شدن تکلیف انتخابات امریکا تعطیل‌ترتر تر کرده‌اند و با چشمی گریان و قلبی مالامال از ترس و وحشت منتظر اعلام نتیجه انتخابات در امریکا هستند و هر از گاهی برای کمک به پیروزی دمکراتها یک عشوه‌گری خرکی هم میکنند. مثلا ولایتی را به امریکا میفرستند تا پیام غلط کردن گفتن مقام عظما را به دولت امریکا برساند و بهانه‌ای بدهد دست آقای اوباما برای نتیجه بخش نشان دادن سیاستهای چهارساله اخیر امریکا در قبال ایران.

براساس اطلاعات دست اول دیگری هم که از اسرائیل به دفتر روابط عمومی این وبلاگ رسیده جمعی از مقامات اسرائیلی هم در کنار دیوار ندبه برای پیروزی آقای میت رامنی مراسم دعا و نذز و نیاز برگزار کرده‌اند و چه بسا آش نذری و سمنو هم پخش کرده‌اند.
از آنجا که طبق نظر سنجی‌ها در امریکا که معمولا از دقت بالایی برخوردارند هردو نامزد در موقعیتی برابر بسر می‌برند. در نتیجه آنچیزی که سرنوشت انتخابات امریکا را تا چند ساعت دیگر رقم میزند تاثیر آش نذری در تهران و بیت المقدس است.
حالا باید منتظر بنشینیم و ببینیم خدای کدامیک از ادیان گوش به حرف پیروان میدهد.

۱۲ نظر:

  1. از ترس انتخاب شدن رامنی ، چو انداخته اند توقف غنی سازی ۲۰ در صدی برای نشان دادن حسن نیت !!!! حسن نیت ج اسلامی ما را کشته ! کچل و موهای افشان؟!

    پاسخحذف
  2. این آخوندا چه آشی به خدا میدن که 33 ساله هواشون رو داره و حتی این دفعه هم شانس آوردن؟ حتما یه معجون مخصوصیه که گیج و ویجش میکنه و هر چی ازش میخوان یا دستور بهش میدن انجام میده!یکی خدا را از دست این آخوندا نجات بده شاید تونست یه فکری برای دنیا بکنه!

    پاسخحذف
  3. آقا ملا .....اوباما سکوند ترمشو داره شروع میکنه شما هنوز آاپ نکردی که؟

    پاسخحذف
  4. لعنت به رژیم آخوندی .اون حروم لقمه ای که درمور خدا اینطور حرف زد بسوزد از درد توهین.وباتوهم هستم ملاحسنی زیاد طرفداری امریکا رومیکنی ...زردکوهی ازبلوچستان

    پاسخحذف
  5. اوق ملاحسنی طرفداری آمریکارا نمیکند اوفقط دارد حقیقت را درمور جناب کاریکاتورخامنه ای میگوید

    پاسخحذف
  6. لعنت به خامنه ای کسخول عوضی نفهم کثافت لجن.لعنت به دولت ایران مشتی شیعه کثافت قدرتو در دست گرفته وهر غلطی دلشون میخان میکنن . وآخوندا رو کردن پادشاه لعنت به خامنه با فرقه شیعه سگ خود

    پاسخحذف
  7. آمریکا اگه بخواهد به ایران حمله کند باپهباد ومهپاد نمیاید بلکه با هزاران جت وموشک وتانک میزند ایران عزیزمان را داغون میکند.

    پاسخحذف
  8. والا چی بگم تابحال فکرکردم حق بادولت جمهوریه اما الان دودل شدم

    پاسخحذف
  9. آره من خودم خیلی خوب دقت کردم که از جمهوری خواهان میترسه چون تو اخبار(برنامه)خودش همش از دموکرات ها طرفداری میکنه

    پاسخحذف
  10. لعنت به گروهای ایران. آخه عوضی همش گروه جنبش سبز وگروه انقلاب وگروه تروریست وگروه کارگر وگروه...... میکنید. کشور بدردنخور ایران با قاجار(فارسها) همینه دیگه

    پاسخحذف
  11. ایول ایول ایول ایول ایول ایول ایول ایول ایول ایول ایول ایول ایول ایول ایول .راستی از زردکوهی ازبلوچستان متشکرم من هم زردکوهی هستم ولی ازقوم شهرستانی

    پاسخحذف
  12. شهرستانی؟ 09301841195شمأره یک إخوند بزوووووورگ.

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا