۱۳۹۱/۰۸/۲۹

لطفا اینقدر غزه غزه نکنید!

من اینقدر بدم میاد از این آدمهایی که بدون فکر و اندیشه  و بدون هیچگونه اطلاع و آگاهی از واقعیات تاریخی همینطوری بقول معروف یلخی برای مردم فلسطین و غزه دلسوزی میکنند.
من راست و پوست کنده میخواهم بگویم برای من اصلا مهم نیست که توی غزه چه میگذرد. برای من مهم نیست تقصیر کدام طرف است. فقط این را می فهمم که حتی اگر فرض کنیم حق با فلسطینی هاست باز نمیتوان این کرم ریختن های آنها را در منطقه توجیه کرد. آخر آدم اگر یک مثقال عقل توی کله اش باشد با چهارتا و نصفی موشکهای زفرتی اهدایی جمهوری اسلامی چوب توی لانه زنبورها نمیکند.
آخه تو که قدرت و توان مقابله با اسرائیل را نداری غلط میکنی شروع کننده جنگ باشی.
گروه تروریستی حماس اگر دلسوز مردم فلسطین بود هیچوقت وارد این معرکه نابرابر نمی شد. حالا که خربزه خورده اند باید پای لرزش هم بنشینند.
مسئله دیگر این است که اصولا ما چه کاره ایم که برای اسرائیل و امنیت مردم آن تعیین تکلیف میکنیم ؟
من به یک چیز معتقدم و آن این است که هر حکومتی برآیند خصوصیات مردم است. هیچوقت نمیشود در سوئیس یا در کانادا و یا در امریکا یک حکومت دیکتاتور و ضد دمکراسی روی کار بیاید. اگر می بینید گروه تروریستی حماس زمام امور مردم غزه را دردست گرفته باید نتیجه بگیریم که آن سپور و آن پزشک و آن معلم و آن پبرزنی هم که در غزه زندگی میکند به نحوی در روی کارآمدن و به قدرت رسیدن حماس سهم دارند و اینطوری نیست که حساب اینها از حساب افراطی های حماس جدا باشد.
مگر همین ها نبودند که در جنگ صدام علیه ایران از صدام حمایت میکردند؟ اینها ملتی هستند که به هیچ صراطی مستقیم نمیشوند و اصولا با ما ایرانی ها هیچ وجه مشترکی ندارند.
 

۱۸ نظر:

  1. ملا جان من خیلی غزه غزه نمی‌کنم ولی خدا وکیلی با همین استدلال تو نمی‌شه گفت هر بلایی سر مردم ایران بیاد حقشونه برای این که آخوندها چنین و چنان می‌کنند!؟
    قضیه فقط مربوط به طرفداران حماس یا حزب‌اللهی‌ها نیست. ترکش آون حملات و تحریم‌ها به فک و فامیل ما هم که در آن کشور زندگی می‌کنند ولی دلشان با حزب‌اللهی‌ها نیست هم می‌گیرد...

    پاسخحذف
  2. علیرغم نژاد پرستانه بودن نظر شما متاسفانه تا حدی با آن موافقم

    پاسخحذف
  3. برادر جان این حماس معجون عجیبی است به ادعای آنهایی که سیاست خاورمیانه را خوب می شناسند حماس در حقیقت ساخته اسرائیل است برای از هم پاشیدن اتحاد اولیه فلسطینی ها. به همین خاطر هست که حالا در حقیقت دو فلسطین داریم. تقسیم کردن قدرت بهترین روش برای از بین بردن قدرت است. به همین خاطر است که استراتژی آمریکا و حکومت رفیق و برادر آن اسرائیل در هر منطقه هم همین است آمریکایی ها به هر منطقه ای که وارد می شوند تقسیم کشورها را شروع می کنن. شمالی و جنوبی کردن کشورها حرفه اصلی آمریکایی هاست. ویتنام شمالی، جنوبی، کره شمالی، جنوبی، آلمان شرقی غربی، سومالی شمالی جنوبی فلسطین شرقی غربی در آینده نزدیک اگر سید علی مادر قحبه سر عقل نیاید، ایرانی شمالی جنوبی بخش عربستانی ایران، ایران غربی، ایران جنوب شرقی به مرکزیت بلوچستان. خلاصه اینکه زیاد فلسطینی ها را مقصر ندان آنها تنها نادان هستند با رهبرانی خود فروخته مثل ایران خودمان!

    پاسخحذف
  4. hokoomat dar suiss ia canada baraind mardom ast chon ba raveshhaie democratic entekhab mishavand vali dar mashregh zamin ke intor nist
    zemn inkeh har koja adamhaii bar asar jang mimirand gham angiz ast hata agar moghasser bashand

    پاسخحذف
  5. 100% موافقم. حک.مت جنایتکار ایران هم همینو میخاد که دنیا از موضوع سوریه و خودش منحرف بشه و یه سرگرمی برای مردم ولایتمدار و ذوب در ولایت ایران پیدا کنه که فکر گرونی و تورم نکنند.

    پاسخحذف
  6. خسن آقا ....حماس ساخته حکومت ایران است

    پاسخحذف
  7. جمهوری اسلامی رو چند چیز زنده نگه‌ می‌داره:

    1- محرّم... محرم که می‌رسه مردم همه چیزو فراموش می‌کنن و همچین می‌چسبن به مراسم نذری‌پزون و تکیه‌روون و چگونه سِت کردن لباس سینه‌زنا و باقی‌قضایا که انگار تو این مملکت هیچ اتفاقی نیفتاده.

    2- رمضون... از یه ماه قبل مردم همچین‌ می‌رن فروشگاه‌ها رو غارت می‌کنن که انگار در زندگی هیچی نخوردن و تمام فکر و ذکرشون می‌شه صبح‌ها برای سحری چی بخورن و عصرها برای افطاری کیا رو دعوت کنن و سفره از کجا تا کجا با انواع اطعمه و اشربه بچینن به‌طوری که چشم بقیه پُلُقی بترکه... در تمام طول روز دهن‌اشون بو می‌ده و حال هیچکاری رو ندارن، معتقدن بوی دهن روزه‌دار هزاران ثواب اخروی داره براشون. و همه‌ش در یه حال روحانی بویایی به سر می‌برن.

    3- صفر... در این ماه چون سالگرد فوت امام حسن و امام رضاست و چهلم حضرت محمده(من نمی‌دون تا چندسال می‌شه برای یکی مراسم چهلم گرفت)، هنوز همه باید سیاه بپوشن.
    چون دوماه در مملکت برگزاری هرگونه جشنی ممنوعه، همه مشغول رتق و فتق امورند که تا ربیع‌الاول شد به صورت ام‌پی‌تری جشن‌های عروسی و تولد و سالگرد ازدواج و خلاصه هر نوع جشنی رو تند تند برگزار کنن.

    4- تعطیلات نوروز... مردم از ماه بهمن شروع میکنن خونه تکونی و خرید مایحتاج عید، و از حدودای 20 اسفند مثل اسفند رو آتیش می‌شن، کار و زندگی و تحصیل و سیاست رو بالکل تعطیل می‌کنن و می‌رن به گوشه‌ای که غم‌هاشونو فراموش کنن...
    در این ماه هزار نفر هم زندانی و اعدام بشن کسی ککش نمی‌گزه.. بالاخره عیده و نباید این روزا رو به خودمون زهر کنیم! این‌قدر از این‌ور و اون ور می‌زنیم که تعطیلی معمولا تا 20 فروردین طول می‌کشه... در تعطیلات همونایی که احترام محرم و رمضون و صفر رو به شدت رعایت می‌کردن تو مهمونیا فحش می‌دن به اعراب سوسمار‌خوار و درمورد خوبی‌های تعطیلات نوروز و کوروش و داریوش و کلا سلسله‌ی هخامنشی سخنرانی‌ها می‌کنن.

    خوب تاحالا اینجوری پنج شش‌ماه از سال (با احتساب مقدمات کار)گذشت...

    5- جنگ در کشورهای دیگه...
    معمولا تا فتیله اعتراض مردم کمی بلند می‌شه یهو ناغافل یه جای دنیا یه ناحقی در حق مسلمونا می‌شه. یا مثلا راکتی می‌خوره به لبنان، یا عراق یا افغانستان یا غزه. و نمی‌دونم به چه علت همیشه جای انگولک جمهوری‌اسلامی در این ماجراها پیداست.

    اونوقت صبح تا شب و شب تا صبح صدا و سیما با خوشحالی هی صحنه‌های جنگو تکراری نشون می‌ده. احتمالا کارت تبریکی چیزی هم برای پرتاب‌کننده راکت می‌فرستن.

    6- اگر این وسط مسط‌ها چند روزی مردم خواستن به سیاست فکر کنن یهو یا گیر می‌دن به حجاب خانوما یا تعدادی اراذل خودجوش از دیوار سفارتی بالا می‌رن یا زلزله‌ای چیزی می‌شه و...

    7- اینه که مردم به فکر اعتراض به اینا نیستن،‌ واقعا وقت ندارن...




    پاسخحذف
  8. محرم بزرگترین عزای ملی ایرانیان

    ماه محرم ماه پیروزی خون بر شمشیر است. در این ماه هر ایرانی اصیل و آزاد اندیش فرهیخته هر شب در مراسم عزاداری سیدالشهدا شیر صحرای کربلا آقا ابا عبدالله الحسین و قمر بنی هاشم حضرت ابوالفضل العباس و یارانشان شرکت کرده ایرانی بودن خود را اثبات می کنند.
    سالهاست کفار و مشرکین به سرکردگی صهیونیستها و بهائیان و فراماسونرها می خواهند مردم را از غیرت میهن دوستی دور کرده و بجای آقا امام حسین و ائمه اطهار و قرآن و حدیث آنان را به سوی عروسکهای پوشالی خیمه شب بازی فرهنگی نظیر کوروش! (روشنگری های تاریخ نگاران نوشته اند که او …) و هخامنشیان و زرتشت (پیامبر دروغین و پوشالی) سوق دهند ولی شکست می خورند.
    عشق به امام حسین حتی پسرها و دختران آن چنانی را به عزاداری می کشاند که نشان دهنده عظمت مقام آقا امام حسین است.
    در حقیقت ایرانی منهای تشیع به معنی بیگانه بوده جایی در ایران نخواهد داشت.

    شما چطور آیا در مراسم شرکت می کنید (فرهیخته اید؟) یا دشمن ایران و ایرانی هستید و در مراسم حسینی شرکت نمی کنید؟

    پاسخحذف
  9. قسم به زات پروردگار اگر محرم و عاشوراو امامان خیالی نبودند هیچ زمان این حکومت شکل نمی گرفت.زردکوهی ازبلوچستان

    پاسخحذف
  10. ۱. حماس به انتخاب دموکراتیک فلسطینی ها به قدرت رسیده.
    ۲. اسرائیل از رقابت حماس و فتح سود می بره و این یه دلیل عمده است که در حالیکه فتح جایگزین متعادل تری نسبت به حماس هست، اسرائیل کار حماس رو یک سره نمی کنه.
    ۳. حماس موشک هاش رو از وسط مناطق مسکونی می زنه که وقتی اسرائیل موشک انداز هاش رو بمبارون کرد حتما تلفات غیر نظامی بده که بتونه با نشون دادن اون توی رسانه ها به اسرائیل فشار بیاره.

    با این شرایط بالا به نظرم هر کسی دلش به حال مردم فلسطین، اسرائیل و صلح می سوزه باید با از اشغال دوباره غزه و از بین بردن حماس و پس دادن غزه به حکومت خودگردان فلسطینی (که الان تو کرانه باختری حکومت می کنه)‌دفاع کنه.

    پاسخحذف
  11. هم راست گفتی‎++++‎‏ وهم دروغ- - - -

    پاسخحذف
  12. اگر این رژیم نبود هرگز صهیونیست به غزه حمله نمیکرد .اخه مگه رژیم آخوندی ایران ولبنان وجدان دارند ببیند چطور مردم بیگناه غزه کشته میشوند عوضی ها مردم بیچاره غزه را عروسک خودشون کردن

    پاسخحذف
  13. ایول ایول ایییول ایول

    پاسخحذف
  14. تنها دلیلی که حذب حماس شکل گرفت فرقه شیعه است . چون فرقه شیعه نابودگر اسلام است لعنت به این مذهب که بجای اینکه علما(آخوند) رو تومساجد اماجمعه یا امام جماعتی چیزی بکنند اونارو کردن پادشاه(رهبر) و(وزیرو) همه کاره و...... عجب مذهب مزخرفی بجای التماس به خدا ، به ائمه مرده التماس میکنند. زردکوهی ازبلوچستان

    پاسخحذف
  15. %گل گفتی اما دیر.........................................................

    پاسخحذف
  16. مرگگگگگ بررژییییییم آخوندی زنده بادجنبش سبز

    پاسخحذف
  17. یه بار جنبش سبز میکنید یه بار انقلاب میکنید یه بار اخه مردم عوضی تهران شیعی لعنت به شما که ایرانو بگند کشیدید

    پاسخحذف
  18. اییییییییوللل. واقعا واقعا واقعا واقعا واقعا واقعا واقعا ایول__________‎;-)‎_

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا