۱۳۹۱/۰۹/۰۱

اگر گفتید چرا امروز دلار گران شد؟

امروز قیمت دلار باز گران شد و به مرز 3000 تومان رسید. بنظر شما چه اتفاقی در ایران و یا در جهان رخ داد که باعث چنین جهش قیمتی شد؟
 
اتفاقا حوادثی رخ داد که بطور طبیعی باید باعث آرامش بازار بشود و قیمت  را پایین بیاورد. مثلا امروز اعلام شد جنگ اسرائیل و حماس پایان یافت. همزمان اعلام شد که جمهوری اسلامی غنی سازی را کنار گذاشته و آماده تسلیم شدن است.
این خبرها و چیزهایی نظیر آنها باید تاثیر مثبتی روی بازار بگذارد ولی برعکس ما شاهد جهش سیصد تومانی قیمت دلار در بازار تهران بودیم. پس دلیلش چیست؟
 
بنظر من فقط یک دلیل برای این جهش قیمت وجود دارد. اگر گفتید چیست؟

۱۱ نظر:

  1. اما به نوشته‌ی «بازتاب» در آستانه طرح سوال از رییس جمهور در مجلس دولت طی یک «سناریو» با تزریق ارز به بازار، قیمت دلار را کاهش داد و آن را به مرز ۲۶۵۰ تومان رساند.

    اینک و با منتفی شدن طرح سوال از رییس جمهور با حکم حکومتی خامنه‌ای، قیمت دلار که در روزهای گذشته کاهش یافته بود، امروز با افزایش قیمت محسوس به مرز سه هزار تومان رسید.

    پاسخحذف
  2. ای کاش رهبری با روشن بینی خاص خودشان دلار رو هم با حکم جنومتی میکردن 7 تومان به هر ابرانی هم دو تا خونه میدادن که یکیش رو خودشون بشینن یکیش رو هم بدن اجاره

    پاسخحذف
  3. اون عزیز کس خلی که نوشته دو تا خونه به هر نفر بدن یکی رو بده اجاره و یکی رو هم توش بشینه... لطفا قبل از نظر دادن کمی فکر کن احمق جان.

    پاسخحذف
  4. خوب دقیقا به همون خاطری که نوشتی جنگ اسرائیل تمام شد و نتیجه جنگ هم مشخص یعنی موشک های آسد علی بدرد شکار گنجشک می خوره به همین دلیل هم تومان سقوط کرد. فکرش را بکن از این به بعد آقایان باید فکر تبدیل کردن ثروت های شان بکنند برای فرار و از این به بعد هم روز به روز تومان بیشتر سقوط خواهد کرد. اون چند روزی هم که دلار پایین اومد بخاط فشار مجلس به مموتی بود که مقداری ارز ریختن تو بازار.

    پاسخحذف
  5. چون اقتصاد مال خره

    پاسخحذف
  6. دولت فاسد همین است دیگر.روزی دلارگران میشود روزی یه چیزدیگر.زردکوهی معروف ازبلوچستان

    پاسخحذف
  7. دلار دلاره دیگه شما هه وتا کشت بنندیه دگه شمارا کرم مان گون ایه دولتا جنگ کن ات

    پاسخحذف
  8. عزیز جیگربالایی چی میگه

    پاسخحذف
  9. میگه : دلار دلار دیگه شماهم خودتونو اذیت میکنید بشینید دیگه کرم دارین با این دولت میجنگید. من فقط ترجمه کردم

    پاسخحذف
  10. تمام مرز نشین ها سنی و بومی ومخالف دولتند اینرا هنگام جنگ میبینیم

    پاسخحذف
  11. انقققلاب جنگ جنگ جنگ علیه دولت همه چه شیعه چه سنی چه فارس چه بلوچ چه کرد چه ترک وچه........

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا