۱۳۹۱/۰۹/۰۷

اختلاس ۳۱۵۰ دلاری موجب برکناری یک شهردار شد

واقعا مانده‌ام بخندم یا گریه کنم. توی مملکت امام زمان هزارها میلیارد تومان اختلاس میشود رهبر مفنگی‌اش میاد میگه کشش ندید! دهها میلیارد تومان از بودجه ملی گم میشود و در واقع توسط مسولین و دار و دسته‌شان هپلو هپو میشود آب از آب تکان نمیخورد. اصلا کسی پاسخگو نیست. شتر دیدی ندیدی!

بعد توی این کانادای بلاد کفر شهردار تورنتو را بخاطر سواستفاده از سربرگ شهرداری برای جمع‌آوری کمک به یک باشگاه خصوصی فوتبال او را به جرم «تضاد منافع» از کار برکنار میکنند. البته او گفته بحضرت عباس نمیدانستم این کار میتواند خلاف قانون محسوب شود و از دادگاه تقاضای تجدید نظر کرده. لینک خبر را در اینجا

اختلاس هم اختلاس اسلامی!
این سوسول بازیها چیه که این خارجی‌ها از خودشان درمی‌آورند. عموجان! میخواهی اختلاس بکنی برو یک پول درست و حسابی بالا بکش. واقعا که اینجور اختلاس‌ها کسرشان دارد. ای کاش اینها را برای گذراندن دوره اختلاس اسلامی به جمهوری اسلامی اعزام میکردند تا در آنجا با آخرین تکنولوژی‌های اختلاس و حقه بازی و پدرسوخته بازی آشنا میشدند و برمی‌گشتند و به کشورشان خدمت میکردند.

۴ نظر:

  1. تازه اختلاس هم نبود چون پولی به جیب خودش نرفته بود. همانطور که گفتید تضاد منافع یا conflict of interests بود.

    پاسخحذف
  2. البته ببخشید ولی من با تیتر شما قدری مشکل دارم. شرمنده ولی من فکر می کنم قضیه همان است که گفته اید یعنی "تضاد منافع" و نه اختلاس. این پول توی جیب شخص شهردار یا اطرافیانش نرفته.

    پاسخحذف
  3. در ديگر بلاد كفر آلمان؛ پارسال رئيس جمهورش به خاطر دريافت 500 هزار يورو وام كم بهره از يك موسسه مالي مجبور به استعفا شد.

    پاسخحذف
  4. بابا این حرومزاده ها اولا ایرانی نیستند که دلشون واسه ایران و ایرانی بسوزه ثانیا اینها زنها و ناموسشونو هم میدن که این نظام کثیف پایدار بمونه و بتونند جیبهاشونو پر کنند

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا