۱۳۹۱/۰۹/۱۱

فراخوان تجمع حمایت از ممنوعیت واردات کاندوم

 واردات بادکنک بهشتی یا همان کاندوم به کشور ممنوع شد. بعضی کارشناسان گمرکی معتقدند این کار بعد از فرمایشات گه‌هر بار مقام مزخرف رهبری که کنترل جمعیت خواسته دشمن است گرفته شده است. برخی کارشناسان دیگر که نخواستند نامشان فاش شود گفتند: نخیر! کاندوم بدلیل اینکه جزو کالای لوکس محسوب میشود دلیلی ندارد توی این کمبود ارز و بدبختی و بی‌پولی از خارج وارد شود. حالا مردم کاندوم نخرند چه میشود؟ خوردنی نیست که اگر نخورند بمیرند. یک مدت دندان توی جیگر بگذارند و یا جیگرشان را بی کاندوم بگذارند تا ببینیم وضع مملکت به کجا می‌کشد. اصلا پدران ما که در گذشته‌های دور زندگی میکردند و کاندوم نداشتند چه میکردند؟ مگر در صدر اسلام ما کاندوم داشتیم. اگر کاندوم واجب بود حتما یک سوره‌ای آیه‌ای در قران برای کاندوم نازل می‌شد. مگر میشود اسلام که برای همه چیز برنامه داشته باشد ولی برای کاندوم دستورالعملی نداشته باشد؟ معلوم است که کاندوم اصولا یک چیز من درآوردی و زاییده غرب زدگی است.
اتفاقا همین کمبودها و تحریم‌ها باعث میشود دانشمندان هسته‌ای ما در زیر زمین خانه‌شان کاندوم‌های جدیدی اختراع کنند که مطابق فرهنگ و باورهای مذهبی ما باشد. من شنیده‌ام دانشمندان بسیجی‌ما دارند روی یک طرحی کار میکنند که از بادمجان کاندوم بسازند. یعنی بادمجان را میگیرند و تویش را با دقت خالی میکنند بعد چیزشان را توی آن میکنند و بقیه ماجرا. تنها عیب این طرح این است که چون قیمت بادمجان بالاست این کار مقرون به صرفه نیست مگر آن که بخاطر صرفه جویی مجبور باشیم بعد از مصرف بادمجان‌ها را توی ماهی تابه سرخ کرده و خورشت بادمجان درست کنیم که صرفه اقتصادی پیدا کند. البته این طرح هنوز نهایی نشده و برادران ما دارند روی آن یعنی روی بادمجان کار میکنند.

اصلا وقتی رهبر یک کشوری میگوید کاندوم مصرف نکنید شما چکاره هستید که دنبال پیدا کردن کاندوم هستید؟ شما بیشتر می‌فهمید یا رهبر فرزانه؟ او وقتی میگوید جلوگیری نکنید و همینطوری زرت و زرت بچه درست کنید لابد فکر خرج و مخارجش را کرده و الا همینطوری الکی که زر نمی‌زند. آقا خودشان فرمودند جلوگیری نکنید و تویش خالی کنید تا دشمن شاد نشود.
الان دنیا چشمش به این است که ما با دودول‌مان چکار میکنیم. 



۶ نظر:

  1. the best ever !!!

    پاسخحذف
  2. اگر اون بخش بادمجون سرخ کردن را به دستور دژمن(دشمن) یک کمی بیشتر کــــــــــــش می‌دادی بد نبود.

    پاسخحذف
  3. دلخوش به این مقدار نباشید که فقط گرانی میاوریم ؟؟؟!!! اعتیاد را همگانی میکنیم !!! بیکاری را همه گیر میکنیم !!! دروغگویی را رایج میکنیم !!! دزدی را گسترش میدهیم !!! فحشا را همه جا توسعه میدهیم !!! دلخوش به این مقدار نباشید که فقط ناامنی ایجاد میکنیم !!! بوسیله فقر همه را بجان هم میاندازیم !!! دشمنی را به خانواده ها و اعضای فامیل میکشانیم !!! بخاطر فقر و اعتیاد و فحشا ، زن و شوهر ها رااز هم جدا میکنیم و خانواده ها را متلاشی میکنیم !!! بچه ها را بی سرپرست میکنیم و کودکان کار درست میکنیم !!! در زندان و بیرون از زندان تجاوز را گروهی میکنیم !!! دلخوش به این مقدار نباشید که فقط جوانهایتان بخاطر نداشتن کار ، پول و خانه نمیتوانندازدواج کنند!!! دختر هایتان را در کشور های اسلام ناب محمدی بفروش میرسانیم تا معنویات شما زیاد شود !!! غارت را بطور صحیح سازماندهی میکنیم !!! دلخوش به این مقدار نباشید اگر درخت به اندازه کافی نبود جرثقیل برای اعدام جوانهایتان میاوریم !!! دلخوش به این مقدار نباشید

    پاسخحذف
  4. جواني از بيكاري رفت باغ وحش پرسيد
    استخدام داريد؟
    يارو گفت مدرك چي داري گفت ديپلم
    ياروگفت يه كاري برات دارم
    حقوقشم خوبه پسره قبول كرد
    يارو گفت :
    ما اينجا ميمون نداريم ميتوني بري تو پوست ميمون تو قفس تا ميمون برامون بياد
    چند روزي گذشت يه روز جمعه كه شلوغ شده بود .
    پسره توي قفس پشتك وارو ميزد ، از ميله ها بالا پائين ميرفت .
    جو گير شد زيادي ازقفس رفت بالا از اون طرف افتاد تو قفس شيره ، داد زد كمكکککککککک
    شيره افتاد روش دستشو گذاشت رو دهانش گفت
    آبرو ريزي نكن من ليسانس دارم. . .

    پاسخحذف
  5. ajab sar gozashti darim ba akhooooond .in ham shod mamlekat?

    پاسخحذف
  6. بسي حال برديم در اين سال سي

    (يعني خيلي لذت بردم از اين متن در حالي که سي سال دارم)

    alirezA

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا