۱۳۹۱/۰۹/۱۹

نگاهی به مکالمه منتشر شده از پسر رفسنجانی از زاویه ای دیگر


من نمی خواهم ادای معلم اخلاق را دربیاورم و در مورد ضبط مکالمه با دیگران و انتشارش در فضای وب قضاوتی بکنم. در این مورد دیگران مفصلا نوشته اند و بحث کرده اند. من هم مخالفتی با استدلالهای آنها ندارم ولی میخواهم این موضوع را از زاویه دیگری نگاه کنم.
بنظر من شنیدن حرفهای پسر رفسنجانی نکات جالبی داشت و حقایقی را روشن کرد که نتیجه اش نهایتا به نفع مردم است.
 
اولا این نوار باعث میشود که دشمنی خامنه ای با رفسنجانی بیشتر و عمیق تر شود و رفسنجانی جنایتکار برای همیشه حذف شود. من خطر رفسنجانی را بیشتر از خامنه ای میدانم. خامنه ای سگش شرف دارد به رفسنجانی حقه باز و دورو.  در طول سی سال اخیر هر چه کشیدیم از دسیسه های رفسنجانی کشیدیم. شما هیچ جنایتی را در تاریخ انقلاب اسلامی پیدا نمی کنید که دست رفسنجانی در آن دیده نشود. بنظر من همین رفسنجانی بود که انقلاب را منحرف کرد. خمینی لعنت الله علیه بیشترین تاثیر پذیری را از همین رفسنجانی عوضی داشت. تخم دشمنی با گروههای چپ را در اوایل انقلاب همین رفسنجانی کاشت و خمینی را بدنبال آن کشاند. او در قضیه حذف مهندس بازرگان و لیبرال ها و همچنین سقوط بنی صدر نقش فعالی داشت. در زمان او ترور نویسندگان و مخالفان طراحی و توسعه پیدا کرد. خذف آقای منتظری و خانه نشین شدن او ثمره دسیسه های رفسنجانی و ری شهری بود.
بعد از مرگ خمینی این رفسنجانی بود که با دروغگویی و مکر و حیله خامنه ای را قالب کرد و همه را گرفتار این دیکتاتور روانی کرد.
بنظر من از انتشار این نوار بیشتر از همه رفسنجانی منافق و دودوزه باز ناراحت شد چرا که او همیشه با دورویی از رهبری خامنه ای حمایت کرده و گفته که رهبری خامنه ای را با هیچ چیز عوض نخواهد کرد!
رفسنجانی دارد تقاص جنایت هایی را که کرده پس میدهد. تازه این اولش است. او باید روزهای خفت بار بیشتری را برای خود و خانواده اش ببیند.
من دلم میخواهد بلایی را که بر سر جوان های ما در زندان ها در طول این سالها آمد بر سر فرزندان خودش بحق یا ناحق بیاید. خیلی خوشحالم که اینها مثل گرگ های درنده به جان هم افتاده اند و دارند ماتحت یکدیگر را پاره میکنند.

خلاصه اینکه صرفنظر از نحوه انتشار این نوار برآیند این کار بیشتر به ضرر رفسنجانی و تشدید اختلافات مسولین نظام  خواهد بود که تضعیف آنها نهایتا به نفع مردم است. من اصلا دلم برای مهدی هاشمی و دیگر آقازاده ها نمیسوزد. بپذار پدر سوخته ها بیشتر به جان هم بیفتند.


۱۳ نظر:

  1. man ba shoma ham nazaram mola jan

    پاسخحذف
  2. به نظر من اينکه تا الان جمهوری اسلامی سر پا هست تنها به خاطر رفسنجانی است. مطمئن باش پس از فروپاشي رژيم همين مردم بلايي سر خاندان رفسنجاني مياورند که شيشه نوشابه های وزارت اطلاعات در مقابلش سيزده بدر باشد. در کل از اين واقعه خوشحالم، چون با حذف رفسنجانی راهی تا سقوط رژيم باقی نمی ماند.

    پاسخحذف
  3. خوشم میاد آملا همیشه حرف درست رو تو می‌زنی‌ حالا همه شدند دایه عزیزتر از مادر واسه اینها فقط چیزی که من نمی‌فهمم اینه که این کوثر جوری با هاشمی‌ حرف میزانه که انگار رفیق گرمابه گلستان اونه چه خبر نگار مستقلی!!و میگه از رو بازی کنید انگار سرنوشت یک ملت بازیچه دست این هاست که فعلا هست
    Bita

    پاسخحذف
  4. ملا جان گل گفتی واقعا که حرف دل همه را زدی منهم آرزو میکنم کل این خانواده یک مدتی درزندان آب خنک بخورند تابلکه یک هزارم رنج آنهمه زندانی سیاسی زیر شکنجه را بچشند . همیشه که نباید مردم محروم وبی دفاع به زندان بیفتند بلاخره نوبت اینها هم باید برسد . دست هرکسی که نوار درست کرده و نوار پخش کرده درد نکند

    پاسخحذف
  5. ببین در مورد رفسنجانی با تو موافقم اما یک چیزی هم می دانم و آن اینکه اگر الان تلفن تو یا هر کسی زنگ بخورد و نیک آهنگ پشت خط باشد، هیج اعتمادی هیچ کدامتان به او نمی کنید. زاویه دیگر قضیه این است .
    یک آدمی با ادعای خبرنگاری حرفه ای که به عالم و آدم پریده و اتهام زده، تبدیل به بک همچین فرد غیر قابل اعتمادی شده. وگر نه کسی از هاشمی دل خوشی ندارد.

    پاسخحذف
  6. با نظرات شما در مورد رفسنجانى، اين خوك كثيف شديدن موافقم. متشكريم

    پاسخحذف
  7. خب دوست عزیزی که میگوید اگر نیک آهنگ زنگ بزند و بخواهد صحبت کند به او اعتمادی نیست . نیک آهنگ کوثر شاید میلیون ها زنگ به جا های مختلف زده است و هیچکدام را پخش نکرده است وفقط مال مهدی هاشمی را پخش کرده است و چون من دشمن مهدی هاشمی هستم و دوست نیک آهنگ کوثر بنابراین میتوانم کاملا به نیک اهنگ کوثر اعتماد کنم و اگر نیک آهنگ کوثر به من زنگ زد میگویم یک کاریکاتور هم از این مهدی هاشمی بکشد که درزندان دارد با موش ها یک قل دوقل بازی میکند و خواب رشوه های میلیونی را می بیند

    پاسخحذف
  8. ملا جان گل گفتي,
    اين کفتار پير بايد پس بده هرچي تاحالا بر سر اين مردم و اين مملکت اورده.
    خيلي تماشايي ميشه جنگ کفتار و خوک.

    alirezA

    پاسخحذف
  9. ایول علی رضا باهات موافقم چی میشه جنگ خوک وکفتار....!!!!

    پاسخحذف
  10. كس كش كير خر سو ا ر ناناي ني ناي ناي

    http://www.youtube.com/watch?v...

    پاسخحذف
  11. كس كش كير خر سو ا ر ناناي ني ناي ناي

    http://www.youtube.com/watch?v...

    پاسخحذف
  12. كس كش كير خر سو ا ر ناناي ني ناي ناي


    http://www.youtube.com/watch?v...

    پاسخحذف
  13. كس كش كير خر سو ا ر ناناي ني ناي ناي

    http://www.youtube.com/watch?v..

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا