۱۳۹۱/۱۱/۰۸

حمایت وبلاگی از شورای ملی

خیلی خوشحالم که بالاخره یک حرکت ریشه‌ای برای براندازی جمهوری منحوس اسلامی برداشته شده و نور امیدی را در دل میلیون‌ها ایرانی روشن کرده است.
مهمترین نشان و شاهد مهم بودن این حرکت ملی همانا ترس و وحشت رسانه‌های وابسته به جمهوری اسلامی است که از هم‌اکنون درصدد مخدوش کردن این همبستگی ملی برآمده‌اند.
خوشبختانه در شرایط حساس کنونی دیگر کسی دنبال این نخواهد بود که برچسب طرفداری از سلطنت و یا وابستگی به امپریالیسم و استکبار جهانی به این شورا را جدی قلمداد کند. همه میدانند که تعیین نوع حکومت آینده مردم ایران از طریق همه‌پرسی آزاد محقق خواهد شد و کسی نمیتواند از هم‌اکنون نتیجه چنین تصمیمی را پیش بینی کند.
از همه مهمتر اینکه وقتی ملت ایران دارای یک تریبون مستقل در خارج کشور داشته باشد قدرت چانه زنی با قدرتهای جهانی و تاثیرگذاری در آینده سرنوشت کشورمان بالاتر خواهد رفت.
بیایید همگی از این شورای ملی حمایت کنیم تا زمینه‌های عملی سقوط جمهوری اسلامی فراهم‌تر شود و تغییر اوضاع هم‌ وطنانمان سرعت و شتاب بیشتری بگیرد. امروز مردم داخل ایران نیاز به امید دارند. امید با همبستگی و همیاری و هم‌دلی محقق میشود.
آینده ایران متعلق به کسانی که فقط حرف میزنند و بهانه میگیرند نیست. نجات کشور نیازمند از خودگذشتگی و فداکاری است.
ایرانی به ایران فردا بیاندیش که آینده از آن ایران است.

۵ نظر:

  1. ملا جان !مارادونا را بی خیال غضنفرها را دریاب ! از زمان اعلان موجودیت "شورای ملی ایرانیان"، فسیل های جبه ملی، بنی صدری های نفتالینی و نیروهای هفت خط امامی و توده ای_اکثریتی ها آتشبار های خود را روی این شورا متمرکز کرده اند و در فیسبوک و بالاترین و سایت های گوناگون به شلیک های بی امانشان ادامه می دهند! نه خودشان قدمی بر می دارند و نه می خواهند هیچ کسی اقدامی عملی و براندازانه علیه ج اسلامی انجام دهد !

    پاسخحذف
  2. mola jan omid varam ke intor bashad ama man be in shora bad binam chon,ke in shora mikhahad az tarighe mosalemet in rejimo sarnegoon ya taghir bede .jalal khalegh,bebinim ve beshnavim

    پاسخحذف
  3. خاک تو سر هر ایرانی که میخواد همیشه یه آقابالاسر داشته باشه

    پاسخحذف
  4. ملا جان کجایی که دیگه نمینویسی بالام جان؟نکنه تو هم با اجانب و کفار همراه شدی و خوانندگان وبلاگ رو تحریم کردی؟

    پاسخحذف
  5. آغا چرا اینقد دیر آپدیت میکنی

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا