۱۳۹۱/۱۲/۰۵

مقام عظما: ما لابی کردیم تا شما قهرمان کشتی شدید

من از شما آقایان تشکر میکنم. شما کار بزرگی کردید که دشمن را در روی تشک کشتی به زمین زدید. ای کاش یک مشت محکمی هم به دهانش میزدید همانطور که ملت در انتخابات ۸۸ زد. البته اینکه میگویم من از شما تشکر میکنم مبادا مغرور شوید و پررو بشوید. در حقیقت شما باید از نظام اسلامی تشکر بکنید. این ما بودیم که لابی کردیم تا شما را قهرمان بکنند و الا شما که عددی نیستید. ما به روسها پیغام دادیم که نیروگاه بوشهر مال شما تشک کشتی مال ما. آنها هم قبول کردند و باذن خدا این کار انجام شد.
البته شما در کشتی باید چند نکته را رعایت کنید:
اولا من اصولا با نفس کُشتی موافقم ولی نه با هر کُشتی. کشتی باید اسلامی باشد. این چه معنایی دارد که شما به کشتی بگویید « کشتی آزاد»؟ چرا نمیگویید کشتی اسلامی؟ چرا نمیگویید کشتی ولایی؟.
 این یک نکته.
نکته بعدی این است که بعضی از شما ورزشکارها گول حرفهای غربی‌ها و استکبار جهانی را خورده‌اند و شده‌اند فرنگی کار. اینها که حساب شان جداست و باید نیروهای امنیتی با آنها برخورد کنند. ما در نظام اسلامی کشتی فرنگی نداریم. اینها مال غربی‌ها و فرنگی‌ها و انگلیس خبیث است.
نکته آخری که باید در نظر داشته باشید شیوه کشتی گیری است. شما لازم نیست از قوانین و مقررات بین المللی که ساخته و پرداخته استکبار جهانی است پیروی کنید. چه کسی به شما گفته است که گاز نگیرید؟ لگد توی شکم حریف نزنید؟ شما باید برای اقتدار اسلام یک پنجه بکس توی شورت خودتان قایم کنید و در زمان لازم یکی به صورت حریف بزنید و یکی هم به صورت داور.
والسلام علیکم و رحمت الله

۳ نظر:

  1. آفرین، هم با مزه است و هم حرف‌های جدیدی در این مطلب نهفته ... حظّ کردم

    پاسخحذف
  2. آملا واقا فکر کردی طنز نوشتی؟ باور کن از این متوهم هرچی بگی بر می‌آید. بعید نیست که همین‌ها که تو نوشتی فردا یا فرداهای دیگر مقام مزخرف برای عده‌ای بدبخت بلغور کند. پس زیاد خوشحال نباش که طنز نوشته ای! اینها همه واقعیات قابل لمس ایران زیر سلطه مقام عظمااست!

    پاسخحذف
  3. فیلم های برنده جایزه اسکار ۲۰۱۳

    ۱- فیلم واقعی گائیده شدن امام زمان مهدی (عج) در عصر غیبت صغری و کبری توسط آیت الله العظمی مکارم شیرازی و اثبات کونی بودن آن حضرت.

    http://rezaazad4u.blogspot.ca/2011/07/blog-post_2228.html

    ۲- فیلم واقعی گائیده شدن نرجس مادر امام زمان مهدی (عج) توسط آیت الله العظمی نوری همدانی.

    http://rezaazad4u.blogspot.ca/2012/05/18_30.html

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا