۱۳۹۱/۱۱/۲۶

اگر قرار شود بین سوریه و خوزستان یکی را انتخاب کنیم باید سوریه را انتخاب کنیم

یادتان هست مقام مزخرف رهبری گفته بود: اگر قرار شود بین هواپیما و راه آهن یکی را انتخاب کنیم باید راه آهن را انتخاب کنیم؟
مطابق همین طرز فکر و طرز استدلال امروز از سوی یکی از اطرافیان مقام مزخرف رهبری اعلام شد: اگر قرار باشد بین سوریه و خوزستان یکی را انتخاب کنیم باید سوریه را انتخاب کنیم.
بعنوان یک ایرانی من هرگز راضی نخواهم شد یک ذره از خاک پاک خوزستان از ایران جدا شود ولی در عوض با این سیاست کلی جمهوری اسلامی مبنی بر حمایت بی قید و شرط از سوریه بشدت موافقم. بعبارت دیگر من کاملا با حضور نظامی جمهوری اسلامی در خاک سوریه و مشارکت نظامی در جنگ داخلی آنجا موافقم. چرا؟
الان ببینید امروز یکی از سرداران رده بالای سپاه پاسداران در خاک سوریه به درک واصل شد. احتمالا همراه او تعداد زیادی هم از نیروهای نظامی رژیم کشته شده‌اند ولی چون این سردار سپاه خیلی مهم بوده اسمش فاش شد و از بقیه کشته شدگان نامی برده نشد.
خب. حالا تصور کنید که اگر قرار بود مردم ایران خودشان اسلحه بدست میگرفتند و این تعداد از مزدوران رژیم را در تهران به هلاکت میرساندند میدانید چقدر باید بابت این اقدام هرینه میدادیم؟ اولش که می بایست کلی توی سر و کله هم میزدیم که مبارزه خشونت آمیز خوب است یا بد؟ چقدر باید فسفر می‌سوزاندیم که اگر اینها را نکشیم همه ما را خواهند کشد. تازه بعد از اتمام کار باید شاهد عملیات تلافی جویانه رژیم می‌بودیم و بسیاری از جوانان را بیخود و بی‌جهت از دست میدادیم. خدا را شکر که این کار توسط مردم خودمان صورت نگرفت.
اما وضعیت کنونی را ببینید!
الان مردم ایران با خیال راحت توی خانه‌هایشان نشسته‌اند و دارند تخمه میخورند و سریالهای ماهواره‌ای نگاه میکنند و آنطرف‌تر یعنی در خاک سوریه نیروهای نظامی و اطلاعاتی این حکومت زرت و زرت دارند خودشان را به کشتن میدهند و زحمت مردم ایران را کمتر میکنند.
واقعا از مردم ایران خوش شانس‌تر سراغ دارید؟

۶ نظر:

  1. kheili bahali mollah

    پاسخحذف
  2. خاک تو اون سرت برای استدلالی که کردی
    ثابت کردی که واقعا ایرانی نژاد پرست هستی

    پاسخحذف
  3. در عمرم ملائی به اين باهوشی نديده‏ام !

    پاسخحذف
  4. بعنوان طنز خواندم و لذت بردم
    اما بیچاره مردم سوریه آخه چه گناهی کرده اند که باید با دو رژیم درنده بجنگند؟ چقدر باید کشته بدهند؟ جامعه جهانی هم شریک جرم بشار اسد و خامنه ای است

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا