۱۳۹۱/۱۲/۲۳

معضلی به نام انتخاب پاپ

آخیش. راحت شدیم. باور کنید توی این چند هفته گذشته خواب و خوراک نداشتیم. نمی‌دانستیم با معضلی به نام بی‌پاپی چگونه بسر کنیم و چگونه سر به بالش بگذاریم. واقعا چه کابووس وحشتناکی بود. مگر زندگی بدون پاپ هم میسر است؟ 
از همه بدتر این رسانه‌ها و مدیای کشورهای غربی بودند که از دست به آب رفتن کاردینال‌ها هم برنامه زنده پخش میکردند. توی این چند روزه همه دست روی دست گذاشته بودند و منتظر بودند بالاخره تکلیف چیست؟ بازار بورس نیویورک این چند روزه مگس پر نمیزد. از بس خلوت بود. همه میگفتند تا تکلیف پاپ معلوم نشود خرید و فروش نمی‌کنیم. خلاصه اینها خون به جیگر ما کردند با این روش پاپ انتخاب کردنشان. یک روز دود سفید راه انداختند یک روز دود نارنجی یک روز هم دود سیاه.
البته اینها تقصیر ندارند. این بیچاره‌ها غافل اند از اینکه ما مسلمانها در چه نعمتی بسر میبریم. اینها از نعمت ولایت محروم هستند و حق‌شان است که اینقدر سر موضوع انتخاب پاپ عذاب بکشند. خدا را شکر ما این گونه مشکلات را نداریم. یک شب میخوابیم و صبح بیدار میشویم که یارو که تا دیشب حجت الاسلام بود از امروز شد آیت الله. تازه نه حتی آیت الله خشک و خالی. توی ایکی ثانیه طرف شده رهبر مسلمین جهان!
خلاصه خدا خیرشان بدهد این کاردینال‌ها را که یک پاپ آرژانتینی انتخاب کردند که هم فوتبالش خوب است و هم رئیس جمهورشان خوشگل.

۱ نظر:

  1. سالگشت نوروز باستان را به شما دوست عزیز و تمام پارسی زباننان ِ دنیا تهنیت گفته و ‌ آرزومند شادکامی و بهروزی برای همه ء میهندوستان را دارم
    دوستدار شما، دامون

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا