۱۳۹۲/۰۱/۰۵

توله خرس‌های چینی در کانادا

میگن دو تا پاندا را از چین آورده‌اند به کانادا تا مدتی در اینجا در خدمتشان باشیم. امروز صبح مقام معظم رهبری کانادا هم در یک استقبال رسمی رفته بود فرودگاه تا این دو تا توله خرس را خوش آمدگویی کند. صدا و سیمای کانادا هم از صبح تا شب دارد این دو تا توله سگ را نشان میدهد و زندگینامه انها را برای این ملت همیشه در صحنه کانادا تکرار میکند.
من فقط حیران مانده‌ام در کارخدا.
توی ایران چه خبره؟ توی کانادا چی دارد میگذرد؟

۵ نظر:

  1. متاسفانه اگر دو دانشمند کانادایی بودند و کلی تئوریهای علمی و کشفیات و اختراعات داشتند و جایزه نوبل هم گرفته بودند وقتی به فرودگاه میرسیدند یک کلاغ هم به استقبالشان نمی رفت . یا باید خرس چینی باشند یا هنرپیشه هالیودی و یا هاکی باز و بیس بال باز که ملت بروند استقبالشان . اینهم دنیای این طرف است . آن طرف هم که به جای خرس از میمون ها و میمون نژاد ها استقبال میکنند !

    پاسخحذف
  2. در کانادا قحطی دانشمند و کاشف و مخترع نیست و به وفور یافت می شوند و این امری عادیست! اگر تعداد پاندا ها برابر بود با دانشمندان آنوقت فرمایش شما پذیرفتنی تر بود ! برای سود بردن از باقی مانده عمر و زندگی گران بها هیچ کشوری را با ایران مقایسه نکنید ، کانادا و اروپا و امریکا که جای خود دارند !

    پاسخحذف
  3. آملا با خواندن اين نوشته‏ات حدس ميزنم زمان بچگيت با سنگ و پاره آجر دنبال سگ و گربه های محلتون ميكردی !

    پاسخحذف
  4. ملا جان کم کار شدی!!!! قبلا فعال تر بودی...

    پاسخحذف
  5. آ ملا
    توی ایران هم چند تا خرس گنده رو بجای خرس پاندا آوردن سرکار و الآن بالای سی و چند ساله که نه تنها ملت همیشه درصحنه ایران بلکه ملت خارج از صحنه کشورهای دیگه دارن نگاهشون میکنن و تکبیر میگن.
    حالا تو چرا حیرونی؟ میشه به ما هم بگی؟

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا