۱۳۹۱/۱۲/۱۸

هر که دارد هوس ونزوئلا بسم الله


از فردا ضریح مطهر مقبره سید الشهدا حضرت هوگو چاوز با پول مردم بدبخت ایران ساخته و رهسپار بلاد ونزوئلا میشود. بسیاری از زائران آن مرقد مطهر هم در قالب کاروان‌های زیارتی به ونزويلا مشرف میشوند  و به روح پرفتوح آن منجی سوسیالیسم درود میفرستند و در اخر سری هم به خانم‌های ونزويلایی عزیز میزنند محض تبرک!
باور کنید در طول تاریخ همینطوری این همه امامزاده برای ما درست کردند و به ما ملت قالب نمودند. جالب است که به مرور زمان همین امامزاده‌ها و مرقدهای مطهر معجزه هم میکنند و بیماران را نیز شفا میدهند.
مثلا میگویند امام رضا در مشهد بیماران را شفا میدهد. خب یکی نیست بپرسد اگر امام رضا خیلی شفادهنده بود اول خودش را معالجه میکرد که از مسمولیت نمیرد

۲ نظر:

  1. خیال می کنی بیخود هست که می خواهند جسدش رو مومیایی کنن. وقتی کسی به درجه ای از عوامفریبی رسید که توانست اکثریت جامعه را مثل بز دنبال خودش بکشد یقینا اطافیان به این جسد برای تحمیق های مردم بزنشان در آینده نیاز دارند.
    احمدی نژاد هم بدش نمی آمد اگر خودش را هم مومیایی می کردند تا در آینده تبدیل شود به آمامزاده مموتی!

    پاسخحذف
  2. آملا فكر ميكنم تا وقتی كه چاوز با جمهوری اسلامی و احمدی نژاد مارمولك ! رابطه برقرار نكرده بود شايد آدم خوبی برای مملكتش بود ! ولی بمحض آشنا شدن بااحمدی نژاد تمام رمز و رموز پدر سوجته بازی و دو دره بازی كردن را از آنها ياد گرفت وشد همانی كه ديديم !

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا