۱۳۹۲/۰۳/۰۸

امسال سال حماسه است منتها در یک علامت منفی ضرب شده

یادش بخیر توی دوران دانشگاه استاد درس الکترومغناطیس ما یک پیر مرد باحالی بود. سوادش خیلی خوب بود ولی اصلا تمرکز حواس نداشت و توی محاسبات بسیار اشتباه میکرد. هر وقت میخواست مسئله‌ای را حل کند و یا قضیه‌ای را ثابت کند کل تخته سیاه را پر میکرد از محاسبات پیچ در پیچ و حسابی عرق میریخت و سر و صورتش پر گچ و گرد و خاک می‌شد و در نهایت جواب مسئله را بدست می‌آورد ولی همیشه با یک علامت منفی!
این قضیه برای ما دیگر عادی شده بود و میدانستیم که استاد در یک جایی  اشتباهی یا اشتباهاتی کرده و این علامت منفی از فرط پریشان حالی استاد پدید آمده. این بود که آن علامت منفی را زیر سبیلی رد میکردیم و از خیر کند و کاو بیشتر می‌گذشتیم.
حالا این قضیه پیش گویی‌های مقام مزخرف رهبری هم شده عین مسئله حل کردن آن استاد ما. منتها فرقش این است که آن استاد ما آدم با سوادی بود ولی پریشان خاطر و این دومی آدم بیسواد و خری است ولی پریشان مزاج . اما هردو آنها در یک چیز مشترکند و آن هم همراه داشتن علامت منفی در نتیجه کارشان.
این مقام مزخرف رهبری همیشه پیش گویی‌هایش یک علامت منفی همراه دارد. وقتی که اعلام کرد سال خودکفایی و خود اتکایی نتیجه‌اش این شد که در آخر مملکت بیشترین آمار واردات را رکورد زد و وابسته تر از قبل شد. وقتی اعلام کرد که سال جهاد اقتصادی و همت مضاعف  نتیجه‌اش این شد که اساس اقتصاد کشور درب و داغان شد و وضعیت کشور به بحران کشیده شد.
همین پارسال بود که گفت اصلا ما وضعیت‌مان شبیه وضعیت شعب ابی طالب نیست بلکه در وضعیت پیروزی جنگ احد و بدر هستیم. همین حرفش باعث شد که حلقه تحریم‌های اقتصادی بصورت بی‌سابقه‌ای تنگتر و تنگتر شد تا اینکه الان باید بگوییم خوشا به حال شعب ابو طالب. 
امسال را هم که اعلام کرده سال حماسه سیاسی و اقتصادی است. باور کنید امسال سال حماسه سقوط این نظام است. این خط و این نشان!

۲ نظر:

  1. http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=io0KiP92feg#!

    پاسخحذف
  2. http://www.youtube.com/watch?v=7jiR7LbdT-Y

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا