۱۳۹۲/۰۴/۱۱

جدول قیمت جرم و جنایت در چمهوری اسلامی

از سوی ستاد نظارت بر قیمت گذاری جرم و جنایت که زیر نظر دفتر مقام مزخرف رهبری اداره میشود آخرین تغییرات نرخ جرم و جنایت مسولین بشرح زیر اعلام گردید:
1- استعمال نوشابه به بازداشت شدگان : هر شیشه خالی 50 تومان
لازم به ذکر است اگر شیشه خالی را پس از استعمال بشورند و به این دفتر عودت دهند 50 تومان آنها عودت میگردد
2- حمله به خوابگاه دانشجویان و ضرب  شتم آنها به قصد کشت:  یک ریش تراش دست دوم آنهم درصورتی که در استطاعت مالی متهم باشد. در غیر اینصورت دانشجویان غلط کرده اند که کتک خوردند.
3- کشتن زهرا کاظمی در زندان توسط کوبیدن سرش به جسم سخت یا جسم سخت به سر آن مرحوم: هنوز جسم سخت پیدا نشده. هر کس جرات دارد آنرا پیدا کند تا حسابش را برسیم.
لازم به ذکر است این بخشنامه شامل آدمهای بدبخت و بیچاره و مردم عادی نمیشود. مثلا اگر یک نفر از فرط فقر و بیچارگی دزدی کند بر اساس قانون مجازات اسلامی دستش قطع خواهد شد و نظام با این افراد اصلا شوخی پوخی ندارد و قاطعانه برخورد میکند.
اگرچه نرخ تورم قیمت همه چیز در ایران را سرسام اور کرده ولی در عوض نرخ مجازات مسولین همچنان پایین است و در تمام دنیا پایین ترین نرغ را دارد.
 
                      

۱ نظر:

  1. واقعا صمدبه طورخلاصه آرشوزندیق رامعرفی کرد وجوابی که آرش داده اگرک....می دادبهتربود چون جوابش نشان می دهد که ناموسخود وخانواده اش پشیزی ارزش نداردما به اینطور افراد میگیم الوات بی همه چیز چون درکامنتها هم نشون داده که بالواط وروسپیگری وخودفروشی وشرابخواری وووووووووومشکلی ندارد پس تف برآن دامن پستی که چنین جانوری را پرورده است.اینهارا درجواب آرش شارلاتان نوشتم راه ندادآوردم اینجا حداقل توکه کمی عقل سرت میشه بگوکامنت جواب صمد راپاک کند البته می دانم همه تان سرو ته یک کرباسیدفقط توهین بلدید وطبل توخالیهستید.

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا