۱۳۹۲/۰۶/۱۹

آقای اوباما! تو اینکاره نیستی!

یکروز یک معتادی رفته بود توالت عمومی. دو ساعت آن تو نشسته بود و هی زور میزد ولی کاری نمیتوانست انجام بدهد. اینقدر لفتش داد که صدای مردمی که پشت در توی صف منتظر بودند به اعتراض بلند شد. عاقبت یک داش مشتی در توالت را باز کرد و با صدای بلند گفت: داداش! بلند شو بیا بیرون! تو اینکاره نیستی!
حالا شده قضیه این آقای اوباما. سر قضیه حمله به بشار اسد و حزب الله و سپاه قدس اینقدر لفتش داد و اینقدر من و من کرد تا مایه مسخره همه شد. باباجان! تو اینکاره نیستی. بیخود وقت مردم سوریه را نگیر!

۲ نظر:

  1. ملا حسنی عزیز. اتفاقا بد نشده و وقایع این چند روزه نشان داد که واقعا هم پوتین و هم اوباما شاگردهای ته صف هستند. پوتین با اینکارش توپ را به زمین خ.دش و ایران و سوریه انداخت و عملا اوباما را از مهلکه کنگره و سنا و خط قرمزش نجات داد.
    ولی دلم به حال ایران میسوزد بالاخره سوریه مجبور است نظارت بین المللی بر سلاحهای شیمیایی و انهدام آنها را قبول کند و بالطبع هطینه این عمل که سر به میلیاردها دلار میزند از جیب ایران باید پرداخت شود و از طرف دیگر هم ایران و حزب الله باید هنوز در باتلاق سوریه دست و پا بزنند و اسرائیل و سعودیها هم با دمشان گردو بشکنند و در این وسط هم ملت سوریه باز هم باید کشته دهد چون حقوق بشر اروپا و آمریکا پشت مرزهای خاورمیانه گیر کرده.

    پاسخحذف
  2. واقعن که گل گفتی.اوباما یکی از ضعیف ترین رییس جمهورهای امریکاست و همواره کارش فرار از مسولیت بوده. با این کارش بشار اسد جری تر شده و تا سه ماه دیگه صدهزار نفر دیگه در سوریه کشته خواهد شد. ولی اونها رو چه باک. در موارنات سیاسی، چیزی که بحساب نمیآد مردم جهان سومه. تا مادام که اینها همدیگه رو میکشن، امریکا و اسراییل در صلح بسر میبرند.
    دیوید

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا