۱۳۹۲/۰۸/۰۵

سیاست وادادن در خارج-سرکوب در داخل

این روزها جمهوری اسلامی در سیاست خارجی دست ها را بالا برده و برای عبور از گردنه بحران پرونده هسته ای حاضر است همه خواسته های غربی ها را تمکین کند. این ذات جمهوری اسلامی است که هرگاه احساس ضعف میکند فورا ننه من غربیم بازی درمی آورد و تا زانو در مقابل کانون قدرت خم میشود.
اما سیاست داخلی جمهوری اسلامی طور دیگری است. این رژیم در داخل احساس قدرت مطلق و بلامنازع میکند و درنتیجه همه چیز را با مشت آهنین و اعدام و ترور و زندان و شکنجه و بگیر و ببند جواب می دهد.
این خیلی مسخره است که عده ای از زندانیان را به تلافی حمله هم مسلک و یا هم گروه شان به مرزبانان در بلوچستان بیاورند واعدام بکنند. اصولا کسی که زندانی است دستش از همه جا کوتاه است و در اتفاقاتی که در بیرون زندان رخ میدهد بی تقصیر است.
در واقع اینجور اقدامات وحشیانه در داخل به تلافی وادادن در خارج است. اینها زورشان به امریکا و کشورهای غربی نمی رسد تلافی اش را سر نیروهای مخالف داخلی درمی آورند.
البته یک نکته را این رژیم باید یادش باشد. اینطور نیست که استفاده از مشت آهنین همیشه برای حکومت ها اقتدار بیاورد. گاهی اینگونه اقدامات جرقه ای در انبار باروت کینه و خشم مردم می شود که هیچ قدرتی را یارای مهار آن نیست. مگر اتفاقات سوریه از کجا شروع شد؟ رژیم سوریه چند تا کودک شعار نویس بر روی دیوارها را دستگیر کرد و فردای آن روز جنازه هایشان را در خیابان انداخت تا درس عبرتی برای دیگران شود درحالی که نمی توانست تصور کند این کبریتی که می کشد چه آتشی را خواهد افروخت.
من حالم از همه کسانی که دنبال کون دولت تدبیر و امید راه افتادند بهم میخورد. اینها در انحراف و فریب افکار عمومی شریک هستند. طوری از اعتدال و تدبیر و عقلانیت حرف میزنند که فقط مبتلایان به آلزایمر ممکن است حرف آنها را باور کنند و عملکرد سی و چند ساله این حکومت مذهبی را فراموش کنند.
این دوران هم خواهد گذشت و تق دولت تزویز و فریب بزودی درخواهد آمد. این حکومت نمی تواند خودش را از این مهلکه بیرون بکشد. هر امتیازی هم که بدهد خودش را بیشتر به مرحله مات شدن در بازی شطرنج اقتصادی و اجتماعی نزدیکتر میکند.
اینها فقط دارند زمان سقوط خودشان را طولانی تر میکنند.

۳ نظر:

  1. با سلام به ملا حسنی
    یادمه از همون اوایل انقلاب همه میگفتند که: "اینا دو ماه دیگه میرن".
    اونوقتها هم مخالفان حکومت و هم آزاد اندیشان خیلی بیشتر از حالا بودند و اسلحه هم داشتند و دولت هم خیلی ضعیف تر بود. چی شد؟ همه به هم نگاه کردند و منتظر شدند که اون یکی دست بکار بشه. نتیجه این شد که دولت قوی تر شد و مردم هم امیدشون رو از دست دادن. حالا هم ملت مرده اند. روشنفکراشون پوچ شدن و همه اش پای اینترنت شعار میدن. مخالفانی که معتقد به جنگ مسلحانه هستند مثل سوریه با هم مخالفند و متحد نمیشند. اکثریت مردم هم که بدنبال نون بخور و نمیر هستند مثل گوسفند هستند و فقط رنگ پشمشون روعوض میکنند. سیاه، سبز، بنفش. همه غمباد گرفتند. در خیابانها به خواهران و مادرانشون بی احترامی و تجاوز میشه و اینا فقط فیلم میگیرن. اعدامشون میکنند و اینا به تماشا میرن. یکنفر باید سیلی خیلی محکمی به اینها بزنه تا بلکه بهوش بیان. باید توی مراسم اعدام بمب گذاشت، باید آخوندها رو توی کوچه تنها گیر آورد و کشت، باید خیلی کارها کرد. اون یکنفر من نیستم، تو هم نیستی، پس آخوندها هستند و هستند و هستند.
    گیج

    پاسخحذف
  2. برای اطلاع رسانی۱۳۹۲/۸/۸, ۵:۱۵

    بسمه تعالی
    باسلام به امام زمان (عج) و یاورش سید خراسانی.
    محمد ابوالقاسمی کنی از بچه حزب اللهی های فرهیخته ساکن بلوارفردوس تهران هستند که بنا به عشقی که به ولایت دارند در جریان فتنه 88 هرچه در توان داشتند در طبق اخلاص نهاده و در منکوب ساختن فتنه گران و شورشیان خیابانی از هیچ اقدامی دریغ نکردند. برادرانشان هم افتخار فعالیت در منکوب ساختن منافقین و اشرار تجزیه طلب کردستان دارند.
    لذا منافقین و معاندین نظام اخیرا در اینترنت به هتک حرمت ایشان و خانواده ابوالقاسمی کنی پرداخته اند که با این اطلاعیه دوستداران ایشان روشن می نمایند که ایشان همواره در التزام ولایت فقیه بوده و برای حفظ نظام از هیچ کوششی دریغ نکرده اند.
    نصر من الله و فتح قریب

    پاسخحذف
  3. بسمه تعالی
    باسلام به امام زمان (عج) و یاورش سید خراسانی.
    محمد ابوالقاسمی کنی از بچه حزب اللهی های فرهیخته ساکن بلوارفردوس تهران هستند که بنا به عشقی که به ولایت دارند در جریان فتنه 88 هرچه در توان داشتند در طبق اخلاص نهاده و در منکوب ساختن فتنه گران و شورشیان خیابانی از هیچ اقدامی دریغ نکردند. برادرانشان هم افتخار فعالیت در منکوب ساختن منافقین و اشرار تجزیه طلب کردستان دارند.
    لذا منافقین و معاندین نظام اخیرا در اینترنت و سایر نقاط دست به هتک حرمت ایشان و خانواده ابوالقاسمی کنی زده اند که با این اطلاعیه دوستداران ایشان روشن می نمایند که ایشان همواره در التزام ولایت فقیه بوده و برای حفظ نظام از هیچ کوششی دریغ نکرده اند. و تا خون دارند از نظام ولایت فقیه و بچه های انصار حزب الله پشتیبانی خواهند کرد.
    نصر من الله و فتح قریب

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا