۱۳۹۲/۰۹/۰۳

عظما جون! این دفعه صحنه را دیدی یا نه؟

عجب سیلی محکمی زدند این غربی ها به صورت مقام عظما. واقعا کیف کردم. دستشان درد نکند. من همیشه اعتقاد داشته و دارم که این آخوندها با همه حقه بازی و دوز و کلکی که در دی ای ان آنها هست ولی باز در صحنه دیپلماتیک در برابر غربی ها و مخصوصا امریکایی ها مثل یک عقب مانده ذهنی عمل میکنند.
بعد از این همه سال عملیات مذبوحانه هسته ای و بعد ازصرف این همه هزینه های نجومی برای تاسیسات اتمی و بعد از این همه خسارات عمیق ناشی از تحریم ها و بعد از ده سال مذاکرات بی حاصل و ادعای اینکه انرژی هسته ای از نان شب ما مهمتر است و ما حاضریم برای ان عملیات استشهادی بکنیم بالاخره آقایون مجبور شدند جام زهر را به حلقوم مقام مزخرف رهبری بریزند و توافقنامه ای را امضا کنند که نتیجه اش بیشتر به سود "دشمن" و "استکبار جهانی" است و همه ادعاهای آخوندها توزرد بیرون آمد.
اینها قبول کرده اند که به نمایندگان آژانس اجازه دهند تا  حتی "فیها خالدون" آنها را هم بازرسی و مانیتور کنند. غنی سازی بالاتر از 5 درصد را متوقف و ساخت تاسیسات پلوتونیوم را به حالت راکد درآورند. درعوض قرار شده 4 میلیارد دلار را ظرف 6 ماه آنهم قسطی و بصورت قطره چکانی بشرطی که بچه خوبی شود و به حرف بزرگترها گوش کند برایش آزاد خواهند کرد. تحریم فروش نفت و مبادلات پولی و بانکی که اصلی ترین محورهای اقتصادی هر کشور است همچنان پابرجا خواهند ماند.
 
خب. حالا من کاری ندارم که از فردا حزب اللهی ها و بسیجی ها مثل گوسفند به خیابان خواهند ریخت و این قراداد ترکمن-اشتون را جشن خواهند گرفت و آنرا با آزادی خرمشهر مقایسه خواهند کرد ولی خدا وکیلی این وسط این عظما بود که سیلی محکم به دشمن زد یا آنها بودند که چنان سیلی محکمی به ایشان زدند که صدای شتلق آن تا هفت تا همسایه هم شنیده شد؟

واقعا چطور کج اندیشی و خودخواهی و حماقت یکنفر باعث میشود یک ملت و یک کشور چنین خسارت عظیمی را متحمل شود؟
لابد مقام مزخرف رهبری این دفعه پیام میدهد که:
صحنه را دیدم
این دفعه به گور امام راحل خندیدم
که میگفت: امریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند!
 

۸ نظر:

  1. انگار غربيها در علم الاغولوژی پيشرفهای چشمگيری کرده اند. حالا ببينيم در فن جفتک پرانی و عر و عر الاغ معظم و کره خر های تحت رهبريش چه تغييراتی پيش می آيد!

    پاسخحذف
  2. kose naneye khameneyee!

    پاسخحذف
  3. آفرین این تحلیل صحیحه بقیه تحلیل ها دروغه.

    پاسخحذف
  4. سلام اخوی. تصحیح بفرمایید " DNA"

    پاسخحذف
  5. khonda shalvaro keshidan pain ghonbol kardan vase gharbiha amadeh amadeh ta bad

    پاسخحذف
  6. به نظر من بچه های وبلاگ نویس باید روی این نکته زوم کنند که خامنه ای باید بخاطر 10 سال فلاکت و بدبختی از ملت ایران عذرخواهی کند چرا که این مسئله هیچ دستاوردی جز نکبت و بدبختی برای ملت ایران نداشته

    پاسخحذف
  7. ظريف دلت رو برده
    ظريف مخت رو خورده
    كرى درش رو ماليد
    ظريف شما رو گاييد

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا