۱۳۹۲/۰۹/۰۴

درسهایی که از توافق نامه ژنو یاد گرفتیم:

توافقنامه یوم الله 24 نوامبر 2013 در ژنو درسهای آموزنده و ارزشمندی داشت که باید آنها را بخاطر داشت:
 
1- بر همه ثابت شد که هرگز جمهوری اسلامی با زبان خوش آدم نمیشود. حتما باید دو تا پس گردنی آبدار بخورد و تحت فشار قرار گیرد تا به قوانین بین المللی تن بدهد.
لذا این رژیم در داخل هرگز فضا را باز نخواهد کرد مگر اینکه حتما از سوی مردم تحت فشار قرار گیرد و یا جامعه بین المللی او را در گوشه رینگ برده و چپ و راستش کنند تا آنوقت حاضر به تغییر رویه شود.
 
2- ما که از قبل میدانستیم روسیه طناب محکمی نبوده و نیست ولی قرارداد ترکمنچای ژنو به جمهوری اسلامی نشان داد که آنهمه باج و امتیازاتی که به روسیه داده شد هیچ فایده ای برای این رژیم نداشت و روسیه هیچ کمکی به این رژیم نکرد و در موقع حساس جا خالی داد و حتی روسیه هم رفت توی جبهه غربی ها علیه برنامه هسته ای.
 
3- این بار سوم است که جمهوری اسلامی کاری را که باید در زمان خودش انجام بدهد آنقدر لفت میدهد که بعدا مجبور میشود با موضعی بسیار ضعیف تر از قبل همه شرایط طرف مقابل را بپذیرد. همین بساط را در زمان گروگانگیری سفارت امریکا داشتیم. مهندس بازرگان رفت با برژنسکی ملاقات کرد و داشت به توافقات خوبی میرسید که او را کله پا کردند و خودشان دو سال بعد رفتند الجزایر و تن به قرارداد یکطرفه ای دادند که هنوز هم داریم خسارتهایش را میدهیم.
بار دوم قضیه جنگ ایران و عراق بود که کله شقی و حماقت بی حد و حساب خمینی جان هزاران نفر را گرفت و میلیاردها دلار خسارت بجا گذاشت و در فرصتهای طلایی که می شد جنگ را تمام کرد نکردند تا نهایتا با ذلت و خاک توسری قرارداد 598 را با کله پذیرفتند.
این هم سومی اش بود که واقعا معرکه است. حالا زود است آقایون بفهمند تا کجا بهشان فرو رفته!
 
4- برخلاف تصور عوام که خیال میکنند این آخوندها خیلی زرنگ هستند و فکر همه چیز را کرده اند این قضیه نشان داد که اصلا اینطور نیست. آخوند جماعت نه برنامه دارد نه تحلیل نه برآورد علمی از رویدادها. آنها از بچگی سیکیم خیاری بارآمده اند و الان هم همینطور الله بختکی مملکت را دارند اداره میکنند. آخر کدام احمقی به اینها گفته که یواشکی میتوان بمب اتم ساخت. تازه به فرض اینکه دو سه تا بمب هم ساختید. مگر در مقابل هزاران بمب اتمی امریکا و اروپا چه کاری از شما ساخته است؟
آدمی که یک ذره عقل و دوراندیشی داشته باشد این همه هزینه را صرف یک امر نشدنی و بی حاصل نمیکند.
 اگر این همه پول را صرف ابادانی و صنعت مملکت کرده بودند الان کشور ما در منطقه حرف اول را میزد.
 
5- یادتان هست احمدی نژاد میگفت: یک دختر شانزده ساله توی زیرزمین خانه شان انرجی هسته ای درست کرده؟
درس پنجمی که از این توافق هسته ای ژنو میتوان گرفت این است که این خارجی ها خیلی گیج تشریف دارند. اینها همه مراکز هسته ای ایران را در توافقنامه شان ذکر کرده اند که باید مورد بازرسی قرار گیرد به غیر از زیر زمین آن دختر شانزده ساله!
حالا فردا اگر از تنبان یک آخوندی بمب هسته ای بیرون آمد این خارجی ها تعجب خواهند کرد.
 

۷ نظر:

  1. mola jan ba shoma movafegham ama be onjaha nemikeshe sorakh sombahasho migardan bad sare moghe kale bashoon mikonan,man goftam ke akhonda ghonbol kardan amade vase garbiha ta bad tartibeshoono bedan.akhond yani inbe veghtesh zanesho bachasho ve bed khodesham mifrooshe

    پاسخحذف
  2. تکه ای از فيلم قيصر
    http://www.youtube.com/watch?v=mUchX-JGIp8

    پاسخحذف
  3. با تشکر
    این یکی از بهترین پست هاتون بود. اینقدر خوب و به هدف بود که هر چی فکر کردم نتونستم چیزی بنویسم که اونو کامل کنه. با اجازه بوی فیس بوک گذاشتم.
    ممنون

    پاسخحذف
  4. dorood bar shoma zemne movafeghat ba bishtare gofteha bayad begooyam jahane sarmaye ta zamani ke in regim alternative matloobtari nadashte bashad ba an kenar miayad va tanha dar mozooe bomb ba anha moshkel darad va in mardome iran hastand ke bayad ba danaee va shojaat alternative khod ra tahmil konand amma moteasefane mardome iran bar khalafe mardome Syria ingoone nistand va ma bayad hamchenan shahede naboodie iran bashim

    پاسخحذف
  5. جهاد النکاح
    https://www.facebook.com/photo.php?v=565511876849418&set=vb.161194500614493&type=2&theater

    پاسخحذف
  6. آخوند تنها هنرش توليد کيک زرد برای بزم بسيج و بمب هسته ای و شيميائيست!

    پاسخحذف
  7. آخوند خودش رآکتور پُلو تو اونم و دستگاه تهيهء پيشاب سنگين و سازندهء کيک زرد و کارخانهء توليد بمب هسته ای و گاز شيميائی ست.

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا