۱۳۹۲/۰۸/۱۸

ظریف: ما از اول فعالیت هسته ای نداشته و نداریم. اینها را بدترجمه کرده اند!

وزیر خارجه جمهوری اسلامی در راه بازگشت به ایران در مصاحبه با یکی از خبرگزاریها که نخواست نامش فاش شود اظهار داشت: ما توی ایران اصلا هسته مسته نداریم... مطلقا نداریم....این تن بمیره نداریم. همه اینها را لابی صهیونیسم بد ترجمه کرده اند و شما غربی ها را به اشتباه انداخته اند. ما اصلا غنی سازی نداشته و نداریم و نخواهیم داشت. ما اصلا اورانیم نداریم. مواد رادیواکتیو نداریم. هسته نداریم. البته چند نوع هسته داریم که خشکبارفروش های ما اینها را به خارج صادر می کنند و این خارجی ها چون فارسی را خوب بلد نیستند "هسته شفتالو" را "غنی سازی" هسته ای ترجمه کرده اند. ما هزار بار از این آقای آماتو دعوت کرده ایم بیاید انبار هسته های زردآلو خودمان را به ایشان نشان بدهیم که قبول نکرد.
ما در مذاکرات با امریکایی ها گفتیم: شما بیایید این تحریم ها را بردارید ما یه خورده نفس بکشیم بعد ما در عوض صادقانه قول میدهیم بمب اتمی مان را زود درست می کنیم و بیشتر از این لفتش ندهیم.
 

۲ نظر:

  1. Chert o pert talavat mikoni, Molla!

    پاسخحذف
  2. محمد ابوالقاسمی کنی کونی ملقب به ممد دستگاه، ممد ابول و ممد ابول کس قرنه از اقوام باقری کنی است و مورد حمایت کونی های کن است. با او بیعت کنید تا در امان باشید.
    ممد ابول کس قرنه است ... کس خوار و مادرش گشاد است.
    اخیرا خواهر ایشان توسط مخالفان نظام گاییده شده و به ایشان فرهیخته شهر نو گفته اند.

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا