۱۳۹۲/۰۱/۰۵

توله خرس‌های چینی در کانادا

میگن دو تا پاندا را از چین آورده‌اند به کانادا تا مدتی در اینجا در خدمتشان باشیم. امروز صبح مقام معظم رهبری کانادا هم در یک استقبال رسمی رفته بود فرودگاه تا این دو تا توله خرس را خوش آمدگویی کند. صدا و سیمای کانادا هم از صبح تا شب دارد این دو تا توله سگ را نشان میدهد و زندگینامه انها را برای این ملت همیشه در صحنه کانادا تکرار میکند.
من فقط حیران مانده‌ام در کارخدا.
توی ایران چه خبره؟ توی کانادا چی دارد میگذرد؟

۱۳۹۱/۱۲/۲۳

معضلی به نام انتخاب پاپ

آخیش. راحت شدیم. باور کنید توی این چند هفته گذشته خواب و خوراک نداشتیم. نمی‌دانستیم با معضلی به نام بی‌پاپی چگونه بسر کنیم و چگونه سر به بالش بگذاریم. واقعا چه کابووس وحشتناکی بود. مگر زندگی بدون پاپ هم میسر است؟ 
از همه بدتر این رسانه‌ها و مدیای کشورهای غربی بودند که از دست به آب رفتن کاردینال‌ها هم برنامه زنده پخش میکردند. توی این چند روزه همه دست روی دست گذاشته بودند و منتظر بودند بالاخره تکلیف چیست؟ بازار بورس نیویورک این چند روزه مگس پر نمیزد. از بس خلوت بود. همه میگفتند تا تکلیف پاپ معلوم نشود خرید و فروش نمی‌کنیم. خلاصه اینها خون به جیگر ما کردند با این روش پاپ انتخاب کردنشان. یک روز دود سفید راه انداختند یک روز دود نارنجی یک روز هم دود سیاه.
البته اینها تقصیر ندارند. این بیچاره‌ها غافل اند از اینکه ما مسلمانها در چه نعمتی بسر میبریم. اینها از نعمت ولایت محروم هستند و حق‌شان است که اینقدر سر موضوع انتخاب پاپ عذاب بکشند. خدا را شکر ما این گونه مشکلات را نداریم. یک شب میخوابیم و صبح بیدار میشویم که یارو که تا دیشب حجت الاسلام بود از امروز شد آیت الله. تازه نه حتی آیت الله خشک و خالی. توی ایکی ثانیه طرف شده رهبر مسلمین جهان!
خلاصه خدا خیرشان بدهد این کاردینال‌ها را که یک پاپ آرژانتینی انتخاب کردند که هم فوتبالش خوب است و هم رئیس جمهورشان خوشگل.

۱۳۹۱/۱۲/۲۲

به آینده جمهوری اسلامی خوشبین هستم

این جمهوری اسلامی دارد خوب پیشرفت میکند. رئیس جمهوری قبلی‌اش در ایتالیا با خانم‌ها دست داد. رئیس جمهور فعلی‌اش خانم‌ها را بغل میکند. لابد رئیس جمهور بعدی همینطوری تو روز روشن ترتیب خانم‌های ملاقات کننده را میدهد. خدا خودش رحم کند!

۱۳۹۱/۱۲/۲۱

آهای ملت! اگر دین ندارید لااقل چهارشنبه سوری را فراموش نکنید

ای ملت نق نقو!
ای کسانی که صبح تا شام در مورد گرانی و فقر و نابسامانی‌ها غر میزنید
ای جماعتی که روزی هزاربار فحش خواهر و مادر نثار آخوندا و مسولین جمهوری اسلامی میکنید
ای شمایی که هم مخالف حمله نظامی امریکا هستید و هم مخالف تحریم و هم مخالف جمهوری اسلامی
ای شمایی که میگویید حرکت باید از داخل شروع شود 
اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید و لااقل به بهانه چهارشنبه سوزی یک تکانی بخودتان بدهید بی زحمت!

۱۳۹۱/۱۲/۱۹

وصیتنامه سیاسی الهی شهید هوگو چاوز (ره)

با درود بیکران به روح پر فتوح حضرت امام لنین و مولانا استالین و قائدنا خروشچف و برژنف و بقیه اخ و تف‌ها و رفقا
اینجانب شهید هوگو چاوز وصیت میکنم که بعد از مرگم نگذارید مموتی مادرم را بغل کند و به بهانه عرض تسلیت کارهای بی‌ناموسی نماید. درست است که مموتی رفیق من بود ولی نمیشود به بعضی ازاین مسلمانها اعتماد کرد. اینها به مادر خودشان هم رحم نمیکنند چه برسد به مامان ما که تپل مپل و گوشتی هم هست.
همچنین وصیت میکنم هر کس که جانشین برحق ما شد رگ خواب زمامداران جمهوری اسلامی را بدست گیرد و همان حرفهایی را بزند که آنها دوست دارند بشنوند و مثل خر کیف کنند. در معامله با جمهوری اسلامی هر کشوری که این روش را در پیش گیرد و آنها را سر کار بگذارد نانش توی روغن است. این گاگول‌ها همینطوری دسته دسته پولهایشان را به شما میدهند تا مثلا جبهه ضد امپریالیستی در کشورهای امریکای لاتین تقویت شود درصورتی که ما خودمان بهتر میدانیم این حرفها مال پنجاه سال پیش بود و دیگر با این شعارها نمیشود یک آب نبات چوبی برای یک بچه خرید.
زنهار زنهار زنهار! یعنی شش دانگ حواستان را جمع کنید و تا میتوانید این جمهوری اسلامی را سر کار بگذارید و تا میتوانید شیره جانشان را بمکید و صرف رفاه و آبادانی کشور خودتان کنید.
من با قلبی آرام و دلی مطمپن از میان شما یک توک پا به آن دنیا میروم جهت پیک‌نیک و بزودی با حضرت مسیح برمیگردم. مبادا شلوغ کنید و آشغال بریزید و همسایه‌ها را اذیت کنید.
شهید هوگو چاوز
سنه توتاوزند ثرثین- نهم مارس المحرم
شهر مقدس کاراکاس

۱۳۹۱/۱۲/۱۸

هر که دارد هوس ونزوئلا بسم الله


از فردا ضریح مطهر مقبره سید الشهدا حضرت هوگو چاوز با پول مردم بدبخت ایران ساخته و رهسپار بلاد ونزوئلا میشود. بسیاری از زائران آن مرقد مطهر هم در قالب کاروان‌های زیارتی به ونزويلا مشرف میشوند  و به روح پرفتوح آن منجی سوسیالیسم درود میفرستند و در اخر سری هم به خانم‌های ونزويلایی عزیز میزنند محض تبرک!
باور کنید در طول تاریخ همینطوری این همه امامزاده برای ما درست کردند و به ما ملت قالب نمودند. جالب است که به مرور زمان همین امامزاده‌ها و مرقدهای مطهر معجزه هم میکنند و بیماران را نیز شفا میدهند.
مثلا میگویند امام رضا در مشهد بیماران را شفا میدهد. خب یکی نیست بپرسد اگر امام رضا خیلی شفادهنده بود اول خودش را معالجه میکرد که از مسمولیت نمیرد

۱۳۹۱/۱۲/۱۴

به سلامتی درمان بیماری ایدز کشف شد دیگر کاندوم نخرید!

از اول معلوم بود که این بیماری ایدز را انگلیسی‌های پدرسوخته درست کرده بودند تا محصولات کاندومی خودشان را به کشورهای جهان سومی بفروشند و جیب‌های آنها را خالی کنند. 
حالا الحمدلله مشکل درمان این بیماری هم حل شد و از امشب مسلمانان جهان با خیال راحت می‌توانند هر کاری دلشان خواست بکنند. منتها اینجا یک مشکل کوچکی هست و آن این است که داروی این بیماری را باید از امریکای جهانخوار بخریم و از آنجایی که جمهوری اسلامی در تحریم بین المللی قرار دارد تهیه این داروی استراتژیک کار آسانی نیست.
من فکر میکنم بخاطر تهیه این دارو هم که شده آخوندها در روزهای آینده دستهایشان را به علامت تسلیم بالا می‌برند و با امریکايي‌ها رابطه نامشروع برقرار میکنند. اینها از هرچیز بگذرند از زیر شکم‌شان نخواهند گذشت.
این خط و این نشان!

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا