۱۳۹۲/۱۱/۲۰

برابری زن و مرد خلاف اسلام است

امام خمینی لعنت الله علیه در قم در مخالفت با اصلاحات موسوم به انقلاب سفید محمد رضا شاه سخنرانی کرد و گفت:
 
...شما آقایان در تقویم دو سال پیش از این- یا سه سال پیش از این بهایی ها مراجعه کنید. آنها (بهایی ها) ممی نویسند: تساوی حقوق زن و مرد!
آقای ششاه هم نفهمیده می رود بالای آنجا میگوید تساوی حقوق زن و مرد.
آقا! این را (بهایی ها) به تو تزریق کرده اند...نکن اینطور بدبخت!
تساوی حقوق مرد و زن حرف عبدالبهاست. تعلیم اجباری عمومی رای عبدالبهاست...
منبع:
 
از دوران صفویه به این طرف طبقه ای اجتماعی بوجود امد که رسالتش عقب نگاه داشتن مردم این سرزمین و چپاول دارایی های این مرز و بوم بوده و هست. شما تاریخ ایران را در دو سه قرن اخیر بخوانید. از زمانی که آخوند در ایران قد علم کرد ایران همواره به سمت قهقرا رفت. در طول این سالها هرگاه که از قدرت این طبقه کاسته شد و آنها منزوی شدند دریچه های تجدد و پیشرفت در حال گشودن بودند و هرگاه که اینها نفوذشان را در حاکمیت بیشتر کردند بدبختی و فلاکت از سر و روی این کشور شروع به باریدن کرد.
 
مردم ایران با وجود طبقه اخوند هرگزروی خوش نخواهند دید. این حرف این روزها نیست. این حرف را ایرج میرزا در صد سال پیش میگفت. بسیاری دیگر از روشنفکران و میهن دوستان هم گفتند.
اخوندها افرادی زبون و مفت خور هستند که از ساده لوحی مردم سواستفاده میکنند. تا خریت هست آخوند هم خواهد بود.
خوشبختانه انفجار اطلاعات در عصر ارتباطات باعث شده منحنی ساده لوحی و ززودباوری مردم تغییر کند. دیر یا زود چشم و گوش ملت بازتر خواهد شد و زیر بار هرشر ووری نخواهند رفت.
 
آنروز که امام خمینی لعنت الله علیه در روز روشن علیه برابری حقوق مرد و زن حرف میزد گذشت. امروز آخوندها به برکت آگاهی مردم سعی میکنند ماله کشی کنند که : بعله در اسلام زن و مرد با هم برابرند لاکن مردها برابرترند!

۹ نظر:

  1. درود بر ملا (ملای خوب خودمان). ... و تا آخوند هست خريت و خر هم هست و هر خر زورش از صد آدم بيشتر است.

    پاسخحذف
  2. خصوصا خری که همزاد با آخوند بلشد و از کرگی با آخوند و با يونجه های مجانی و شاداب و آبدار بزرگ شده باشد.

    پاسخحذف
  3. در این سالهای گذشته با وجود اینترنت و جریان آزاد اطلاعات افراط گرایان اسلامی در کشورهای اروپای غربی موفق به شستشوی مغزی تعداد بسیاری از جوانان مسلمان مقیم یا متولد همین کشورها شده اند که نمونه بارز آن رفتن این جوانان به جبهه های جنگ سوریه می باشد و در مورد کشور خودمان هم که بعد از۳۰ سال سلطنت ملایان وقتی مردم در جریان انتصابات ۸۸ به خیابانها امدند باز دنبال کسی افتادند که مرامش آرمانهای خمینی لعن بود به حال این ملت باید گریست که جوان دانشجوی ما دنبال کروبی دزد میافته و هنوز بلوغ فکری پیدا نکرده یا کسی مثل بازرگان که به اروپا برای تحصیل فرستاده میشه و اونجا نمازش ترک نمیشه و در اوایل نکبت ۵۷ برای کسب سهمی از قدرت به دست آمده با آنهمه تحصیل و سواد تا کمر خم شده ودست بوسی خمینی لعن را میکند

    پاسخحذف
  4. سيف الله سارق۱۳۹۲/۱۱/۲۲, ۱۶:۵۷

    رانتخواری، اختلاس، کلاشی اسلامی
    می بريم، می خوريم، ملت هم نمی پذيريم

    پاسخحذف
  5. در گوش استبداد حاکم صدائی خوشتر از شنيدن آيات ياس و نوميدی از زبان "فتنه" و "دشمن" يعنی از زبان ملت و مخالفان استبداد نيست.

    پاسخحذف
  6. در ایران تا بود ملا و مفتی به روز بدتر از این هم بیافتی
    ایرج میرزا

    پاسخحذف
  7. ملک ایران تا که باشد محشر خر خر نر میسپوزد بر خر نر
    ایرج میرزا

    پاسخحذف
  8. اگر کسی عربی بلد است بد نيست لطف کند و اينها را ترجمه کند. بايد جالب باشد.
    http://www.youtube.com/watch?v=Xo2wAr1CCZk

    پاسخحذف
  9. من هم عربی بلد نيستم اما گويا خواننده پسر عموی حامد زمانی (خواننده ی سرود مرگ بر آمريکا) باشد و اين "قطعه ی هنری" را صدا و سيما با تجويز روانپزشک برای درمان افسرگی و تقويت روحی مقام معذب رهبری و تخريب روحيه ی دژمن ساخته و با همان ارکستر صدا و سيما نيز اجرا کرده است. شاعر اين کس شعر هم گويا مقام معذب رهبری خودش بوده است. پس نفرمائيد مقام مزخرف خرخری از هنر چيزی نمی فهمد.

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا