۱۳۹۲/۱۱/۳۰

اقتصاد مقاومتی ابلاغ شد یعنی چه؟

مقام مزخرف محورهای اقتصاد مقاومتی را به دولت ابلاغ کرد. اینجا چند نکته به نظظر میرسد:
اولا مقام مزخرف به اقتصاد چه ربطی دارد؟ مگر ایشان در   اقتصاد صاحبنظر است؟
ایشان چند کلاس درس اقتصاد خوانده؟ با کدام اسطوره اقتصادی نشست و برخاست کرده که اینطور در مورد اقتصاد یک مملکت میخواهد رهنمود بدهد؟
مثلا اگر برنده جایزه نوبل اقتصاد برای بهبود اقتصاد یک کشور رهنمود بدهد یک چیزی است اما یک گوشتکوب بیسواد بخواهد محورهای اقتصاد را برای یک کشور هفتاد میلیونی تعیین کند هم جای تاسف دارد و هم خنده.
ثانیا مگر مملکت دولت ندارد که رهبری مثل خروس بی محل خودشش را می اندازد وسط و اظهار فضولات میکند؟ پس یک دفعه درب وزارت اقتصاد و دارایی و بانک مرکزی را ببندید و کارها را بسپارید به بیت آقا.
ثالثا مگر اقتصاد مقاومتی قبلا نبوده؟ مگر در زمان احمدی نژاد نگفتید که داریم با اقتصاد مقاومتی کششور را اداره میکنیم؟ آیا اقتصاد مقاومتی یک حرف جدیدی است؟ 
تازه- حالا این اقتصاد مقاومتی یا مقاربتی چی چی هست؟
مقام عظما دستور داده در اقتصاد مقاومتی کاری کنید که تعداد بیکاران کم بشود!
آخه خره! مگر مشکل بیکاری با دستور این و آن حل میشود؟ تنها راه کم کردن بیکاران ان است که همه آنها را سوار اتوبوس بکنید و ببرید بیرون مرزها پیاده بکنید و از دستشان خلاص بشوید.
بعد ایشان باز شکرخوری کرده که تولیدات داخلی را رونق بدهید تا مردم جنس خارجی نخرند.
آخه اشگول! همه مراکز تولیدی کشور در زمان احمدی نژاد به تعطیلی کشیده شدند. اصلا ما تولیدات داخلی درست و حسابی نداریم که بخواهیم آنها را تقویت کنیم.
آن تعداد از تولیدات داخلی که خودشان را لنگان لنگان تا بحال به اینجا کشانده اند با سیاستهای مدبرانه شما قادر به رقابت با قیمتهای اجناس بنجول چینی نیستند.
واقعا توی بیت ایشان یک مرد پیدا نمیشود یک پیاله واجبی بریزد توی حلق ایشان تا یک ملت راحت بشوند؟

۴ نظر:

  1. ملا جان دمت گرم با این نوشتار دقیقآ دهن مقام مزخرف را جای سوراخ مستراح قرار دادی آلان این حس که یک شکم پر از گوه را توی دهن اش تخلیه کردم را دارمِ

    پاسخحذف
  2. وقتی امام راحل جاهل ميگويد اقتصاد مال خر است چه انتظاريست که آلفا الاغ که خرترين خر است در مورد اقتصاد، آنهم از نوع مقاومتيش، عرعر نکند و رهنمود ندهد؟

    پاسخحذف
  3. بسيجی چينی هم وارد بازار شد. انگار رهبر کفگير اقتصاديش به ته ديگ خورده است و ديگر از عهده ی مزد مزدور بسيجی وطنی بر نمی آيد. شايد بزودی پاسدار و حزب الهی و اطلاعاتی و قاضی و شکنجه گر چينی هم وارد شود.

    https://www.facebook.com/Nasleh.sokhteh/photos/a.129963870378907.9878.129251433783484/869893973052556/?type=1&theater

    پاسخحذف
  4. وای بر شما من یک ادم بیکار هستم درسته توو فشار زندگی میکنم بخورو نمیر است ولی هیچ وقت مملکتمو نمیفروشم اگه حضرت اقا نبودند الان یه عده پاورچین پاورچین مملکتمونو به گوه کشیده بودند در ضمن اینم بگم کسی که نتونه از مملکتش دفاع کنه فردا پس فردا ناموسشم میده دست اینو اون خاک بر سرت با سایتت تف بر شرفتان

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا