۱۳۹۲/۱۲/۰۳

اوکراینی های عزیز! بی زحمت این عظمای ما را هم بیاندازید بیرون!

این اوکراینی ها واقعا ادمهای پوست کلفتی هستند. از سه ماه پیش رفتند توی میدان آزادی شهرشان و هرگز آنجا را ترک نکردند حتی زیر برف و باران و سرمای وحشتناک آنجا را یک ثانیه هم خالی نکردند.
ظاهرا اوکراینی ها کار و بار و زندگی نداششتند که اینهمه آنجا طاقت آورده بودند. بالاخره تظاهرات و راهپیمایی و تحصن توی خیابان بعد از چند ساعت و چند روز خیلی سخت میشود. بهرحال آنها چون مثل ما نبودند و فوری به خانه هایشان برنگشتند تا اینکه موفق شدند دیکتاتور دست نشانده روسیه را برکنار کنند و فراریش بدهند. ضمنا روسیه هم هیچ غلطی نتوانست بکند.

اابته راستش را بخواهید ما زیاد هم با این شیوه های مبارزاتی مردم اوکراین موافق نیستیم. یعنی میدانید اصولا حال و حوصله اینجور کارهای سخت و مزخرف را نداریم. من خودم که منتظرم بعد از اوکراین نوبت به ونزوئلا برسد بعد به شیلی و آرژانتین و سپس کوبا و تایلند و سوریه و لبنان و عربستان و بحرین.
وقتی مردم این کشورها موفق شدند در کشورشان دمکراسی برقرار کنند انوقت نوبت مردم کره شمالی و چین و اندونزی و گینه و سومالی و تانزانیا و اسکیموهای قطب و بومیان جنگلهای آمازون میرسد.
بعد ایشالله -گوش شیطان کر- وقتی همه کشورهای جهان سوم و عقب مانده و خاک برسر موفق شدند در کشورشان نظامهای مردمسالار را برقرار کنند بعد نوبت ما میشود که اگر خدا کمک کند و اگر طوفان و زلزله و دیگر حوادث غیرمترقبه نیاید ایشالله به امید پنج تن با کمک آقای روحانی و رفسنجانی و خاتمی میرویم که در کشورمان "مردمسالاری دینی" درست کنیم البته اگر مقام رهبری با این امر موافقت فرمایند.

۳ نظر:

  1. رهبر می فرمايند: من مخالفتی ندارم. اما خوشبين هم نيستم. هميشه هم گفته ام که تا من هستم و بسيج هسشت و سپاه هست و فلان و بهمان هم هست دژمن هيچ غلتی نميتواند بکند و هرچه هم دژمن تلاش بکند بجائی نميرسد.

    پاسخحذف
  2. زنده باد ملت قهرمان اوکراين. تا کون رهبر ِ رهبر، پوتين حرامزاده و نوچه ی حرامزاده ترش بسوزد.

    پاسخحذف
  3. رهبر: گردش قهرمانانه معنيش اين نيست که اگر دشمن جلوتان گرفت و گفت شما نبايد به اين راه برويد شما کوتاه بيائيد و برگرديد و ديگر به راهتان ادامه ندهيد. گردش قهرمانانه اين است که شما مثلا وقتی ميخواهيد برويد بمب بسازيد و دنيا را به گروگان بگيريد و با چاقوی اتمی از دنيا جزيه بگيريد اما ديديد دشمن فعلا زورش زياد است و تقيه تان هم قبول نميکند شما با استفاده از حماقت دشمن يک چرخش صدوهشتاد درجه به سمت عقب بکنيد تا آن نادان خيال کند شما تسليم شده ايد و ميخواهيد برگرديد. اما شما با اين نرمش قهرمانانه خوب تاب برداريد و ناگهان برگرديد و با تمام نيرو بزنيد دهان دشمن را خورد کنيد. آنگاه تا دشمن بخواهد بخودش بيايد و آژانس بخواهد دهانش را پانسمان کند شما به راهتان ادامه دهيد. اين بايد عبرتی باشد برای دشمن و برای اين سگ هار نجس کثيف حرامزاده که به همراه دارد و دائم واق واق ميکند و بسوی شما خيز بر ميدارد و تهديدتان ميکند. حالا من نميگويم کهريزکيش هم بکنيد. يعنی بکنيد اما بعضی وقتها شرايط و وضعيت ايجاب ميکند که شما با يک نرمش قهرمانانه ترتيب و زمان اجرای برنامه هايتان را جابجا يا عوض کنيد. يعنی خدعه کنيد. يا بقول فرنگی ها تاکتيک کنيد. يعنی شما مثلا اول تقيه کنيد و يا تظاهر به تسليم بکنيد و بعد با يک چرخش غافلگيرانه دهان دشمن را خورد کنيد و بعد براهتان برای ساختن بمب ادامه بدهيد. البته اين کار هزينه هم دارد. يعنی درحاليکه شما جهت فيزيکی تان را عوض کرده ايد ممکن است دشمن از پشت با شما کارهائی بکند. و سگش هم با شما عينا همان کارها را بکند. و حيوانات خانگيش هم بيايند و آنها هم يک يک با شما همان کارها را بکنند. کارهائی که شايد چندان خوشايند نباشد. اين را بنده خوب ميدانم. بنده خودم همين الان دارم در شريفترين و حساسترين نقطه ی اين جسم ناقصم درد و سوزش شديدی که ناشی از پارگی است احساس ميکنم. و خوب ميدانم که دشمن دارد چکار ميکند. اما من تحمل ميکنم. شما هم بايد تحمل کنيد تا بتوانيد به موقع تلافی کنيد. وقتی شما بمبتان را ساختيد دوباره برگرديد و کسی را که جلوتان گرفته بود بگيريد و به کهريزک هسته ای ببريد و بعد از اجرای مراسم او را با شمشير اتمی گردن بزنيد و اموالش را هم مصادره کنيد. اين بايد عبرت بشود برای دشمن. برای هرکه بخواهد به اين نظام کج کلاه کج نگاه بکند يا در کله اش فکر بد بکند.
    دشمن خيال نکند ما نميدانيم او دارد از پشت با ما چکار ميکند. ما ميدانيم. اما نوبت ما هم ميرسد!

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا