۱۳۹۳/۰۲/۳۰

جفتک بیانداز و حکومت کن

انگلیسها میگفتند: اختلاف بیانداز و حکومت کن ولی شعار آخوندا این است: جفتک بیانداز و حکومت کن!
شما ببینید اون خمینی لعنت الله علیه چطوری با چند تا جفتک زدن و دو سه تا یورتمه رفتن افسار انقلاب را بدست گرفت و سوار این مردم شد؟
بعد نوبت این یکی شد. لامصب دو سه تا جفتک زد به طاق طویله و یک شبه شد آیت الله!
بعد بادمجان دور قاب چین ها هم شروع کردند ازش سوال شرعی پرسیدن و طلب فتوا کردن.
کم کم طرف توهم گرفت که شاید راستی راستی ما هم یک خری بودیم و خودمان خبر نداشتیم!

۸ نظر:

  1. Salam molla, kaash eshare be asle khabar ham mikardi ke ki ino gofte ke taraf ye joftak endakht va chi shod!

    پاسخحذف
  2. درود بر ملا. البته که حضرت آيـتُ الاغ خمينی هميشه خر تشريف داشتند و خودشان هم از خر بودن خود بی خبر نبودند. آنچه ايشان نميدانستند اين بود که بتوانند با چند تا جفتک زدن و ريدن به سقف طويله معجزه هم بکنند و اين همه خر دور خود جمع کنند و با حمايت چند روباه مکار و تشويق چند شغال کارکشته به همين آسانی سوار ملت بشوند و ملت هم نتواند حالاحالاها پائينشان بياندازد. حالا هم که به فکر شبيه سازی نسل خود و توليد انبوه خر افتاده اند. بيچاره ملت که جفتک زدن بلد نيست تا با استفاده از همان فنی که خر سوارش شده است، خر را پائين بياندزد.

    پاسخحذف
  3. امید عالی بود....دست کمی از ملا نداریا.

    پاسخحذف
  4. به عقیده ی بنده امام خمینی (ره) که سید موسوی هم هستند، طبع طنز، و چون جدشان موسی کاظم (ع) ظرفیت شوخی و kazmability بالایی دارند.

    با این لودگی ها شما فقط خودت و همفکرانت رو کوچیک می کنی. با این متلک ها چیزی از امام راحل کم نمیشه.

    پاسخحذف
  5. مطمئنم امام موسی کاظم هم از این متلک های زشت به نوه شان می گذرند. ولی با این کار، به طور اتوماتیک ظرفیت روح شما برای پذیرش لطف الله کم می شود. حالا شما تا قیامت با فاطمه زهرا شوخی کن. فکر می کنی ائمه اطهار از شوخی بدشون میاد؟ نه! اونام دل دارن... اونام میخندن! فقط اون دنیا افسوس می خوری.

    پاسخحذف
  6. بخاطر خودت امیدوارم مثل سلمان رشدی تاوان و تقاصش رو توی این دنیا پس بدی و مثل اون مفلوک مجبور بشی خودتو توی بهترین و مجلل ترین قصرهای باشکوه میلیون دلاری کالیفرنیا و ماشین های آخرین سیستم زندانی کنی. فتوای امام یادت نره. آب رو بریز همون جایی که میسوزه!

    پاسخحذف
  7. اين همه لشکر آمده با عشق شبدر آمده
    با عر رهبر آمده با فخر و عرعر آمده

    لغت نامه ی «خرخدا» تاليف آيتُ الاغ خمينی:
    «شبدر همچون يونجه از انواع سانديس دامی و بويژه خوراک فاخر بسيج ولايت مدار در دنيا و آخرت است. شبدر علاوه بر داشتن طعم خوش برای تلطيف فرج ماچه الاغ و تقويت قوه ی باه نرّه خر بسيار مفيد است و همچنين برای تشديد شعار خر خرمن کوب و خر عصار و احشام ولايت مدار بسيار مؤثر است.»

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا