۱۳۹۳/۰۵/۱۲

نه دلم برای غزه میسوزد نه برای هیچ جای دیگر

این روزها هرکس برای مردم غزه و فلسطین بیشتر سینه چاک کند به این معنی است که خیلی روشنفکر است و طرفدار حقوق بشر. هرکانال تلویزیون را که می چرخانیم صحبت از محکوم کردن جنایات اسرائیل است و کشته شدن مردم مظلوم فلسطین. بعضی ها هم بخاطر اینکه از قافله عقب نمانند یکی به نعل میزنند و یکی به میخ. هم حماس را بخاطر اینکه از داخل خانه ها و مدارس و مساجد موشک اندازی میکند محکوم میکنند و هم اسرائیل را بخاطر کشته شدن مردم غیرنظامی.
راستش را بخواهید برای من اصلا مهم نیست چی دارد در فلسطین و غزه و لبنان و سوریه و عراق میگذرد. ریشه این همه بحران در اعتقادات مذهبی و مخصوصا نوع افراطی ان است.
آقاجان! کرم از خود درخت است و مخصوصا از جمهوری اسلامی.
برای من جمهوری اسلامی باطل مطلق است. اهریمن مجسم است. اسطوره پلیدی است. من هیچگاه با ساز جمهوری اسلامی هم ساز نخواهم شد.
فلسطین و غزه شده است پیراهن عثمان. هر وقت بخواهند اغکار مردم را از بدبختی های روزمره خودشان منحرف کنند روضه مظلومیت مردم بی پناه فلسین را برای ما میخوانند. یک عده از ما هم که آماده ایم براحتی جوگیر بشویم.
من اگر بخواهم دلسوزی کنم برای مردم بیچاره خودم دلسوزی میکنم که با فقر و فلاکت زندگی مشقت باری را میگذرانند. نه امید به آینده دارند. نه آزادی نه رفاه نه حقوق انسانی نه هوای پاک نه آب آشامیدنی نه بهداشت.
دغده های من اگر بخواهم دغده ای داشته باشم اینهاست نه اینکه حماس حق است یا اسرائیل.
اگر این غربی ها شناخت شان از حماسی ها کم است و برای انها دلسوزی میکنند ما چرا؟ ما که خودمان ضربه خورده همین جماعت هستیم. گور پدرشان. همه شان سر و ته یک کرباسند. تنها فرق حماس با جمهوری اسلامی این است که حماسی ها فاقد قدرت و ثروت هستند و الا پوست مردم منطقه را میکندند.
خلاصه بی خیال غزه و لبنان. 

۱۲ نظر:

  1. حماس ازخاک کشور خودش حفاظت میکنه دربرابر یک عده زورگوی متجاوز آمریکا هم در کمک نظامی به اسراییل وبهم ریختن منطقه بی تاثیرنیست.حمایت ازکودکان غزه به معنای حمایت ازجمهوری اسلامی نیست وشما هم از ترس اینکه به این حمایت متهم نشید چشمتون رو میبندید وادعای دلسوزی برای هموطنانتون رو دارید.کسی که ذره ای رافت داشته باشه از هرظلم وبیدادی دلش به درد میاد نه اینکه ادم های مرز وکشورمخصوصی رودوست داشته باشه.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. این نظر توسط نویسنده حذف شده است.

      حذف
  2. ملای عزيز دستت درد نكنه حرف دل منو بدون كم و كاست زدی
    من اگر بخواهم دلسوزی کنم برای مردم بیچاره خودم دلسوزی میکنم که با فقر و فلاکت زندگی مشقت باری را میگذرانند. نه امید به آینده دارند. نه آزادی نه رفاه نه حقوق انسانی نه هوای پاک نه آب آشامیدنی نه بهداشت.

    پاسخحذف
  3. اگه اون بچه های بیچاره ای که توی غزه پرپر میشوند ازشمابودند چی میگفتی....؟امثال شما وجدان نداریدوگرنه مرگ کودکان بی گناه یک ذره ناراحتتان میکرد.....اسراییل برای یک دستمال قیصریه ای را اتش زدوقانون جنگل ملل متحد وبقیه که برای یک دزد ووطن فروش که به مجازات میرسد دنیا را به گند میکشند اگرطرف ایرانی باشدککشان هم نگزید ...

    پاسخحذف
  4. محسن خیله خب، گاییدی خودتو.

    شما حتماً جوونی یادت نمیاد وختی عراق به ایران حمله کرد همین مردم کصکش فلسطین چجوری پلاکارد «ایران الی جحیم» (ایران به جهنم) روی دست بلند میکردن. برو ببین اون کودکان «مظلوم» فلسطینی همشون خواهان اشغال جزایر سه‌گانهٔ ایرانی تنب بزرگ و کوچک و ابوموسی توسط امارات هستن.

    همین مادرجنده عرب‌ها رو واسه سرکوب جنبش سبز اورده بودن، یکیشونو با دست خودم لت و پار کردم.

    اگه اسراییل تو منطقه دهن دنیای عرب رو نگاییده بود، عربا تا حالا سی بار به ایران حمله کرده بودن.

    پاسخحذف
  5. اسراییل کشوریه که در پایتختش گردهمایی و راهپیماییِ ده‌ها هزار نفری همجنسگراها برگزار میشه. تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل! خبرنگار «بی‌بی‌سی هارد تاک» خوب رید به هیکل اون خانم عرب نمایندهٔ کنست: «انصافاْ اگه الان تو فلسطین بودی، می‌تونستی با همین سر و وضع، بی‌حجاب و دکولته بیای توی پارلمان؟»

    من اگه قرار باشه بین این خارجنده دنیای اسلام و اسراییل یه جا رو واسه زندگی انتخاب کنم: میرم اسرائیل.
    مارمضون این ملت مردم‌آزار و پلیس سگ‌پدر دهنمو سرویس کردن. توی ترکیه هم چندبار بخاطر روزه‌خواری کتک خوردم. توی دبی و قطر هم خایه داری روزه‌خواری کن!!! لذا کیرم تو دهن مردم مظلوم غزه!

    بزنین خوار غزه رو بگاین... یه مسلمون کله‌پا کردن هم غنیمته!

    تنها دموکراسی خاورمیانه پاینده باد.

    یک ایرانی ملحد

    پاسخحذف
  6. محسن آقای محترم !
    برای اطلاع شما آن بچه های معصومی را كه برايشان اظهار تاسف ميكنيد فرزندان پدر و مادران احمق و مذهبی هستند كه پدرانشان با موشك پرانی از پشت بام خانه هايشان بسمت اسرائيل باعث حمله آنها ميشوند و مادرانی كه با مرگ كودكانشان جشن گرفته كه فرزندم شهيد شده و حتا یك ذره هم ناراحت نيستند ! انوقت شما انتظار داری بنده كاسه داغ تر آش شده و بخاطر ملت فلسطين توی سر و كله خود بزنم !!!

    پاسخحذف
  7. آفرین ملا،

    همیشه دقیقا حرف دل منو می‌زنی.

    پاسخحذف
  8. ممنون ازدوستان عزیز.....بالاخره مردم دنیا وصاحبان وجدانهای بیدار قضاوت میکنند که مقصر چه کسی بود وهست وبااین حرفها چیزی عوض نمی شود

    پاسخحذف
  9. ملا حسنی نا زنین من تازه مطلبت را خواندم. دیر شده ولی سوخت و سوز ندارد. مطلبت مرا بیاد مرحوم صولت الدوله قشقایی انداخت. در مراسم خاکسپاری مرحوم مستوفی دائم توی سرش می زد و زار زار گریه می کرد. کسی رفت کنارش گفت فلانی چه خبره. چرا اینجوری می کنی. منسوبان نزدیکش اینقدر زار نمی زنند. صولت گفت بابا من بری خودم دارم گریه می کنم. مستوفی که رفت همین فردا رضا خان دستگیرم می کند و معلوم نیست چه سرنوشتی در انتظارم هست. و الحق مراسم هنوز تمام نشده مامورین شهر بانی او را دستگیر کردند. حالا حکا یت ما ایرا نی هاست. بابا ما باید برای خودمان گریه کنیم. بقدر کافی هم زمینه اش هست. ما را با لبنانی و فلسطینی جه ربطی است. عرب با ایرانی هیچوقت همدل نخوا هد شد. منتهی اخوند است دیگه. فلسطین را صحرای کر بلا کرده برای در اوردن اب چشم ضعیفه ها و مردم عقب افتاده و مفلوک ایران. البته مذهبی های ایران. که همه از دم تعطیلند. ربطی به ما فهمیده ها و مدرن ها ندارد. بلی مذهبی ها و تیپ سیعه احمق ایرانی. که حاضر نیست. لختی فکر کند و به بد بختی هایش لحظه ای بنگرد و ببیند از کجا خورده. بخش قابل تو جهی از ملت در خواب خر گوشی اند. بما چه. بقول معروف خدا فقیر خلقت کرد. عقل هم بهت نداد؟

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا