۱۳۹۳/۰۶/۰۹

چند کلام درباره داعش

ما که نفهمیدیم جریان داعش چطوری درست شد و بقول معروف اینها تخم و ترکه چه کسانی هستند. بعضی از دایی جان ناپلئون ها میگویند اینها را امریکا و انگلیس درست کردند تا یک خورده جمعیت دنیا کم بشود. خفه شدیم از این همه شلوغ پلوغی. از در و دیوار مثل مور وملخ آدم می بارد. داعش آمده که تنظیم خانواده بشود.
عده ای هم میگویند این داعش را عربستان و قطر درست کرده اند تا جلو نفوذ آخوندها در عراق و سوریه را بگیرد. من نمیدانم اگر عربستان و قطر اینقدر قدرتمند و کارآمد بودند یک فکری به حال یمن و بحرین نکردند که مزدورهای جمهوری اسلامی تا حیاط خلوت آنها هم نفوذ کرده اند. اگر اینها عرضه داشتند اول یک فکری برای بیخ گوش خودشان میکردند.
عده ای هم میگویند داعش را حکومت اسد با همیاری جمهوری اسلامی درست کردند تا دنیا قدر حکومت بشار اسد را بداند و در صدد تغییر رژیم نباشد.
در آخر یک نظر متفاوتی هم هست که معتقد است داعش را هیچ کس درست نکرد. داعش از هزار و چهارصد سال پیش وجود داشت. منتها تحولات سالهای اخیر در منطقه به آنها این فرصت را داد تا اعتقادات و باورهای خود به اسلام را عملی کنند.
ما که در طول تاریخ هرچه از اسلام دیدیم همین کارهای داعشی ها بوده است. همیشه اینها سر هم را بریده اند و چوب توی ماتحت هم کرده اند. 
بنابر این من پیامد ظهور این داعشی ها را برای بشریت مفید می بینم.  دنیا متوجه شد که اسلام چه سم مهلکی است. دنیا باید به سوی خلع سلاح هسته ای و خلع مذهب بطور همزمان پیش برود. اینگونه اعتقادات مذهبی از بمب اتم هم مخرب تر است و سلامت بشریت را تهدید میکند.
ای کاش همانطور که برای ویروس بیماری ابولا واکسنی کشف کردند یک آمپول و قرص و شربتی هم برای این بیماران فکری پیدا میکردند.

۸ نظر:

  1. داعش همان پیروان راستین محمد بن عبداله هستند که در طول تاریخ از گزند تمدن و مدنیت در امان مانده اند و اسلام ناب و محمدی را به صورت بکر و دست نخورده نزد خود محفوظ داشته اند به نظرم داعش زنده کننده تاریخ است و تاریخ دوران صدر اسلام را برای مردم قرن بیست و یک زنده کرد من که شک ندارم مسلمانان همه شبیه داعش و محمد بن عبداله شخصی مثل ابوبکر البغدادی بوده اگر امروز مسلمانان کمی با این داعشی ها فرق دارند برای این است که در طول این چند قرن جریان مدنیت و تلاش انسانهای بی شمار قدری از توحش انها کم کرده است یا بالعکس مردمان متمدنی بوده اند که اسلام قدری انها را وحشی کرده اما نه به طور کامل اما همانها هم همگی داعشی های بالقوه هستند مثلا همین برادران علیه السلام ما در ایران را در نظر بگیرید کافیست از فردا فتوا بدهند که مثلا خون بهایی حلال است انوقت ببین چطور برای خشنودی خدا و شوق بهشت و حوراعین دست به خلق حماسه میزنند و روی داعش را سفید میکنند

    پاسخحذف
  2. این اسلام تو ایران واقعی نیست, اسلام تو پاکستان واقعی نیست, این وحشی بازی های تو سوریه ربطی به اسلام نداره, این شیوخ عربستان هم که سلفی هستند و ربطی به اسلام ندارند, این حیوانات عضو بوکو حرام هم که مسلمان نما هستند, داعش هم که ساخت صهیونیست هست و ربطی به اسلام نداره, آخوند های شیعه هم که نماینده اسلام نیستند, وحشی های طالبان هم که مسلمان نیستند, راهزنان سومالی هم که تندرو هستند و اصلا مسلمان نیستند, این آدمخواران اخوان المسلمین هم که ساخته غرب هستند, این گدا گشنه های مسلمان ساکن اروپا که کارشون دزدی و جنایت و پر کردن زندان هاست هم مسلمان نیستند, شیوخ بچه باز و زنباره حاشیه خلیج فارس هم که اصلا مسلمان به حساب نمیان, این وحشی های چچنی هم که روس هستند و ربطی به اسلام ندارن, این تروریست های حماس هم که درک درستی از قرآن ندارند, القاعده رو هم که خود آمریکا ساخته و مسلمان نیستند … خوب دیگه کی موند؟ ای بابا… نسل مسلمان ها که منقرض شد… دیگه کسی نموند که!

    پاسخحذف
  3. ملا جان،

    شما فیکر نمیکنید که این ایسلام اصولا ایسلام واقعی نیست و برای بد نام کردن ایسلام ساخته شده؟!

    لطفا نظرتون رو در خطبه‌های این هفتهٔ نماز جمعه یه ارومییه اعلام بفرمائید

    پاسخحذف
  4. داستان کوتاه کسوف شدن در غیبت آقامون مهدی موعود (داستان ویدئو) http://youtu.be/qmWahxN7ngk این یک داستان پارودی است.

    پاسخحذف
  5. ← کمی تا اندکی خنده دار …
    برخی از ایرانیها خیلی سوئیس تشریف دارن !!
    یه جوری از داعش خبر میدهند که انگاری چنین جک و جونوری را تا بحال ندیده اند. انگار نه انگار که حکومت آخوندی نزدیک به ۱۵۰ هزار تن از بهترین فرزندان این مرز و بوم را در زندانها سر نبریده، جوانان قیام را کهریزکی نکرده، به دخترکان زیر ۱۸ سال پیش از اعدام تجاوز نکرده، در ملاء عام ملت را از جراثقال آویزان نکرده، مردم را توی میدانها به شلاق نبسته، سرچهارراهها چشم درنیاورده، دست نبریده، به پسران جوان تجاوز جنسی نکرده، حتی نیروی مخالفش را در برون از مرزهای خود سرنبریده.. انگاری این ۳۶ سال رو توی کشور سوئیس زندگی کرده و برای نخستین بار آخوند میبینه.

    پاسخحذف

  6. ... و گروهی معتقدند که ابوبکر بغدادی در اصل همان ابوبوی بکر است که اگرچه بويش همه جا را گرفته بود تا بحال از خودش خبری نبود. و او همان کسی است که چون قرنها در قعر چاه پنهان بوده است آنجا در قازورات استحاله و از گهی به گهی ديگر بدل شده است و اکنون با کمک يارانش که آنها هم گويا سوسک هائی پرخواره بوده اند که به موش های چاق و چله بدل شده اند از زير زمين نقب زده است و از عراق و شام سردر آورده است.

    ميگويند در يکی از شبهائی که امام حاضر طبق روال معمول برای صرف شام و چای و شربت و همچنين مصرف نقل و قليان و چپق و انجام مشورت های مهم و آن کارهای ديگر به حضور امام غايب در پناهگاهشان در ته چاه مشرف ميشوند بين دو امام شکر آب ميشود. و اين سبب ميشود که امام حاضر با قهر و غيظ از امام غايب جدا ميشود و ظالمانه دستور ميدهد تا درب پناهگاه ايشان را با سنگ و سيمان ببندند. امام غايب هم به اصحابش يعنی به سوسک هائی که تبديل به موش شده بودند ماموريت ميدهد تا برايش نقب بزنند. آنها هم برايش سنگ تمام ميگذارند و يک شبکه ی عظيم جهانی زير زمينی بوجود می آورند و بدين ترتيب مقدمات ظهور ايشان را فراهم ميکنند تا ايشان بتوانند هروقت که اراده کنند در هرجای جهان که بخواهند ظهور کنند. تا بلاخره در روزی که ايشان عزم ظهور ميکنند با خروج ناگهانی و انفجاری خود نه تنها به امام حاضر بيلاخ ميکنند و وی را شگفت زده و غافلگير ميکند بلکه تمام دنيا را هم به وحشت می اندازد.
    ميگويند داعش بدينگونه بوجود آمد و اين نام مخفف «دولت اسهالی (برخواسته از) عن (و) شاش است».
    برخی هم ميگويند اين نام از «دولت احشام علفخوار شام» است و اين اسمی بوده است که امام به جنبش خود داده است تا گاو و گوسفند و خر و قاطر هم به او لبيک بگويند و با ايشان همراه و هم پيمان شوند.
    اين هم شاهد
    http://www.youtube.com/watch?v=-praRBrjv5E

    پاسخحذف
  7. اوستا دست کم منبع رو می نوشتی. این تکه آخر کپی سام هریس بود

    پاسخحذف
  8. خامنه ای تخم روسه
    روحانی هم دیوسه

    در سالهایی که روسها مشهد را اشغال کرده بودند مادر خامنه ای با سربازان روس روابط نا مشروع داشت و بعدها همیشه از اینکه شاه روسها را از ایران بیرون کرد ناراحت و گله مند بود. برادر بزرگ خامنه ای که مثل خرس می ماند شبیه روسهاست. و خامنه ای خود را از نژاد روس میداند و به گفته نزدیکان خامنه ای همیشه به پوتین برادرمی گوید.

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا