۱۳۹۴/۰۷/۲۶

چند سوال کوچک از امام حسین

جناب آقای امام حسین!
1- باز این چه شورش است که در قلب عالم است؟
یعنی باز این مسخره بازیها چیست که بخاطر تو راه افتاده؟

2- میگویند منظور امام حسین از قیام در کربلا امر به معروف و نهی از منکر بوده نه کسب قدرت.
اگر میخواستی امر به معروف کنی خب این کار را میتوانستی توی همان مکه و مدینه هم انجام بدهی. لازم نبود به صحرای کربلا بزنی.
حقیقتش این است که اهل کوفه به جنابعالی اطلاعات غلط دادند و شما به خیال کسب قدرت راه افتادید و ناکام ماندید. 
حالا بگو این وسط تقصیر ما چیست که باید تقاص شکست شما را بدهیم؟
به ما بگو چرا ما باید هرساله بزنیم توی سر خودمان و برای تو گریه کنیم که مثلا چی؟ اینکه خودت اشتباه محاسباتی داشتی چه ربطی به بقیه دارد؟

3- اگر به فرض در نبرد نابرابر صحرای کربلا پیروز میشدی باز هم ما باید هرساله برای تو و یارانت گریه و زاری میکردیم؟

4- میگویند در جنگ احد یا بدر تعداد یاران حضرت محمد در مقابل کفار بسیار کم بوده ولی با این وجود خدا به لشگر اسلام کمک کرد و لشگر کفار شکست خورده پا به فرار گذاشتند.
چطور است که این دفعه خدا لشگر شما را کمک نکرد بزنید یاران شمر را لت و پاره کنید؟؟
اینطور که اخوندها میگویند حضرت عباس در روز عاشورا هزار نفر را با یک ضربت شمشیر کشت. چطور شد که این بار لشگر اسلام شگست خورد من نمیدانم.

5- در تاریخ نوشته اند که برادر شما یعنی امام حسن نرمش قهرمانانه نشان داد و با معاویه صلح کرد. همینطور فرزند شما یعنی امام زین العابدین نیز با یزید از درآشتی درآمد و تا پایان عمر با هم مشکلی نداشتند. امام رضا هم از این هم جلوتر رفت و یکراست شد معاون خلیفه.
بالاخره ما نفهمیدیم تکلیف ما شیعیان چیست؟ آیا باید در مقابل ابرقدرتها کوتاه بیاییم یا بزنیم به سیم آخر و خودمان و دیگران را به کشتن بدهیم؟

6- چرا ما شیعیان یک امام نداریم که سمبل مهربانی و رافت و نوع دوستی باشد. چرا همه امامان ما سمبل خشونت و خون و جنگ و کشتار و شمشیر و سرنیزه هستند؟


۱ نظر:

  1. شما سخت نگیر آملا! فکرش را بکن اگر عمام حسین نرفته بود کربلا حالا این آخوندهای کون گشاد از کجا روزی شان در می آمد! فکرش را بکن یک آخوند کون گشاد بخواهد بیل دست بگیرد برود مزرعه گندم بکارد! اصلا همچین چیزی ممکن بود!

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا