۱۳۹۴/۰۸/۰۱

اکتشافات جدید من

من توی این چند سال اخیر که کمتر وبلاگ نویسی کرده ام در حقیقت در زیر زمین خانه مان مشغول اکتشافتی بودم که امروز میخواهم چند تایی از انها را برای شما فاش کنم:
البته نوع تحقیقات من از نوع تحقیقات آن دانشمند اتمی شانزده ساله احمدی نژاد نبود که در زیر زمین خانه شان انرزی هسته ای اختراع میکرد. من در زیر زمین خانه مان غیر از کارهای بی ناموسی مانند بیلیارد و تخته نرد گاهگاهی لبی را تر کرده و روی کاناپه دراز میکشم و اکتشافات محیرالعقولی انجام میدادم. از جمله این کشفیات:

1- من به این نتیجه علمی رسیده ام که تا دین هست مردم دنیا روی صلح و آرامش را نخواهند دید. هیچ دینی وجود ندارد که در هنگام سوار شدن بر اریکه قدرت پوست مردم را نکنده باشد.
2- من به این نتیجه دقیق علمی رسیده ام که هیچ پیامبری از طرف خدا فرستاده نشده. هرچه بوده زمینی بوده است. (منظورم سیب زمینی نیست). بنابر این خودباختگی عقل و خرد در برابر ادعاهای الهی پیامبران اشتباه محض است. مثلا پیامبران میگفتند با دست غذا بخورید درصورتی که عقل میگوید خاک بر سرت مبادا چنگت را بکنی توی حلق ات!
3- من به این نتیجه فیزیک نیوتنی رسیده ام که هیچ جسمی در جهان مشمئزتر و حال بهم زن تر از کسانی نیست که از ایران فرار میکنند و وقتی پایشان به اینجا میرسد طرفدار سیاستهای جمهوری اسلامی میشوند. 
مثلا عده ای از اینها راه افتاده اند که الا و بالله دولت کانادا باید روابطش را با جمهوری اسلامی عادی کند. جمهوری اسلامی هرگز در خواب هم نمیدید که چنین طرفدارانی در کانادا داشته باشد. اینها از دولت کانادا ولفر میگیرند و برای جمهوری اسلامی مجانی گریبان پاره میکنند.
4- من به تازگی کشف کرده ام که ما ایرانی ها نسبت به تاریخ خودمان بسیار کم اطلاع هستیم. واقعا اگر مردم ما تاریخ دوران قاجارو نقش آخوندها را می دانستند هرگر گول شیادی به نام خمینی را نمیخوردند.
هنوز هم هیچ امیدی نیست که مردم ایران راه رهایی و سعادت خود را پیدا کنند زیرا حقایق تاریخی دویست سیصد ساله ما زیر خروارها خاکستر ناآگاهی مدفون شده است. ملتی که تاریخ خود را نداند هویت خود را گم میکند.
دلیل اینکه ایرانی ها از هم گریزانند این است که از داشتن هویت مشترکی با هم تهی هستند و در واقع فرار هویتها است که باعث دوری افراد میشود.
5- و بالاخره من کشف کرده ام که نوشیدن روزانه یک گیلاس شراب قرمز کلسترول شما را صد در صد پایین میآورد. گوش به حرف آخوندا ندهید. نوشیدن شراب بر هر فرد بالغی واجب شرعی است و ترک آن معصیت  و گناه کبیره است.

۲ نظر:

  1. ملای گرامی درمورد شراب قرمز و کلسترول بطور واقعی مطمئنی ؟؟؟ فعلا مساله یک همه بندگان خدا نه پیغمبر است و نه دین و نه جمهوری اسلامی . همین کلسترول وشراب قرمز است !!! درکشفیات علمی خود همیشه موفق باشید به حول وقوه الهی . اگر انرژی هسته ای هم درزیرزمین یافتی به کسی فعلا بروز نده . احتمال کید نپینگ زیاد شده است !

    پاسخحذف
  2. مگه میشه روی فتوای ملای کانادایی حرفی زد!

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا