۱۳۹۴/۰۸/۳۰

آخرش این مسلمانها کاری میکنند که همه ما را از اینجا بریزند بیرون!

وقتی فاجعه یازدهم سپتامبر رخ داد و تلویزیون ها داشتند صحنه برخورد هواپیما به برج های نیویورک را نشان میدادند من به دوستانم گفتم: دود این قضیه میرود توی چشم ما. مایی که نه مسلمانیم نه نسبتی با اینها داریم. تنها تقصیر ما این است که در خاورمیانه بدنیا امده ایم.
بعد از آن جریان- سخت گیری ها برای همه شروع شد. خشک و تر در آن آتشی که تروریستهای مسلمان افروخته بودند سوختند. از ان تاریخ به بعد تدابیر امنیتی در فرودگاهها انقدر تشدید شده که خدا نکند ادم بخواهد یک مسافرت یکروزه برود امریکا. آنقدر مامورهای فرودگاه  پرو پاچه آدم را دستمالی میکنند و آنقدر سولاخ های آدم را انگشت فرو میکنند که ادم از خجالت خیس عرق میشود.
همه این بدبختی ها بخاطر حماقت چند تا ادم متوهم احمق به ما تحمیل شد.
حالا هم این حمله پاریس اضافه شد به کارنامه درخشان مسلمانها و دوباره عواقبش گریبان ما را هم خواهد گرفت.
مخصوصا ما که توی کانادا اخیرا صاحب یک نخست وزیر هالو شده ایم که دست کمی از احمدی نژاد ندارد. او گفته بیست و پنج هزار نفر از سوری ها را میخواهد ظرف پنج هفته بیاورد کانادا.
این احمق اصلا نمیداند سوریه در کجای دنیا واقع شده. فکر میکند با این کارش همه او را به انساندوستی تحسین خواهند کرد.
من میترسم چند ماه دیگر همین که این سوری ها دسته گلی به آب دادند آنوقت هیچکدام از ما نتوانیم اینجا زندگی کنیم. انوقت باید برویم بورکینافاسو یا یکی از جزایر برمودا. یعنی یک جایی که تا بحال پای هیچ مسلمانی به آنجا نخورده باشد.
امیدوارم این دانشمندان ناسا زودتر تکلیف زندگی در مریخ را برای ما روشن کنند تا از دست پیروان الله فرار کنیم به مریخ و از آنجا تف کنیم به روح پر فتوح امام راحل که همه این کرم ها را او ریخت و رفت.

۱۳۹۴/۰۸/۱۶

نفوذ دشمن کیلویی چند؟

مدتی است که ما از ترس نفوذ دشمن به ارکان نظام مقدس خواب و خوراک نداریم. نگرانیم که مبادا دشمن به ما نفوذ کند و دستاوردهای انقلاب اسلامی را از بین ببرد. برای شما ممکن است این سوال پیش بیاید که اصولا نفوذ دشمن کیلویی چند؟ مگر ما چه چیز باحالی داریم که دشمن بخواهد در ما نفوذ کند و آنرا تصاحب کند؟ آیا دشمن هیچ کار و زندگی ندارد و از صبح تا شب توی این فکر است که چطوری به ما نفوذ کند؟ اصلا مگر ما کی هستیم که اینقدر مهم هستیم؟
ها...برای پاسخ به این سوال ها توجه شما را به این نکته جلب میکنم که:
دلیل اینکه دشمن میخواهد در ما نفوذ کند این است که اولا ما یک کشور بسیار پیشرفته و مترقی هستیم از هر لحاظ. تکنولوژی دارد مثل مور و ملخ از سر و کول میهن ما بالا میرود. بزرگترین شرکتهای فن آوری و غول های الکترونیک میخواهند دفاترشان را در سراسر دنیا جمع کنند و منتقل کنند به مسجد جمکران. ماکروسافت و اپل میخواهند یک کنسرسیومی تشکیل بدهند و سرمایه شان را وقف توسعه صحن مطهر شابدوالعظیم کنند.
موسسات مالی و بانکهای بین المللی به این نتیجه رسیده اند که تا حالا داشتند کشک می سابیدند. اگر پول بی زحمت میخواهید باید بروید توی حوزه علمیه و آخوند بشوید. بعد بچه تان میشود آقازاده و میلیار دلار میشود پول خرد توی جیب بچه تان. به همین راحتی.
بخاطر همین است که چند روز پیش در خبرها آمده بود که صاحبان سهام در بازارهای بورس لندن و نیویورک و هنگ کنگ دارند سهامشان را نصف قیمت میفروشند و سرمایه شان را برمیدارند و به جمهوری اسلامی می برند تا در پروژه هایی نظیر احداث امامزاده سرمایه گذاری کنند. 
شما همین ساخت آفتابه را در نظر بگیرید. کجای دنیا را سراغ دارید که تا حالا توانسته است به فرمول ساخت آفتابه پی ببرد؟ نه واقعا کدام کشور؟
الان نظام ما به دنیا ثابت کرده که اقتصاد درست یعنی اقتصاد اسلامی. مدیریت درست یعنی مدیریت اسلامی. خلاصه از هر نظر ما به دنیا ثابت کرده ایم که اسلام همه مشکلات یک جامعه را حل کرده و حاضر است مشکلات بقیه دنیا را هم حل کند.
الان نرخ بیکاری در ایران منفی شده یعنی ما نیاز داریم عده ای از  سوریه و عراق بیایند توی ایران کار کنند. فقر و اعتیاد از ایران ریشه کن شده. مشکل کم آبی رفع شده و قرار است ما به دنیا آب صادر کنیم. خلاصه همه چیز در زیر سایه ولایت فقیه به اوج موفقیت رسیده و دارد میشود مثل خارج!
از همه مهمتر هنرمندان خارجی به ایران می آیند تا فوت و فن روضه خوانی و سینه زنی را یاد بگیرند و بعد خودشان بروند توی کشورشان این بساط را راه اندازی کنند.
خلاصه اینکه ما از هر لحاظ که فکر کنید یک کشور نمونه و پیشرفته هستیم و بخاطر همین است که دشمنان میخواهند در ما نفوذ کنند و این چیزها را از ما یاد بگیرند و بروند توی کشورشان روی دست ما بلند بشوند.

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا