۱۳۹۵/۰۷/۲۲

شراب نذری در روز عاشورا

یکی دو سال است که این طرفداران جمهوری اسلامی مقیم تورنتو با سواستفاده از اعتقادات سنتی برخی مردم اقدام به برگزاری کارناوال عاشورا در میدان مل لستمن میکنند. اینها با این کارشان هیزم به تنور نظام جمهوری اسلامی میریزند تا تصویر غلطی از ایرانی ها به دنیا نشان بدهند.
ریشه مشکلات کشور ما در اعتقادات سنتی بخش وسیعی از مردم ما نهفته است. از بچگی مغز همه ما را شستشو دادند تا در محرم پیراهن مشکی بپوشیم و در عزای حسین به سر و سینه خود بزنیم و گریه و زاری کنیم. که چه بشود؟
همه اینها مزخرفاتی است که در دوران صفویه و مخصوصا شاهان قاجار به آن پر وبال دادند. مردم آن دوران بیسواد و ناآگاه بودند و برای رهایی از بلاهایی همچون وبا و آبله و یرقان و سیل و قحطی دست به دامن اهل بیت میزدند. خیال میکردند حسین گره ای از مشکلات آنها باز میکند.
اینها رسوباتی است که به راحتی از مغز ما ایرانی ها پاک نخواهد شد و تا زمانی که بخش وسیعی از مردم ما اسیر این اعتقادات کهنه و پوچ هستند آخوندها بر گرده ما سوار خواهند بود.
من تصمیم گرفته ام از سال آینده در روز عاشورا نذری بدهم. آن هم شراب و شیرینی همراه با موزیک لوس آنجلسی.
عده ای از ما باید تابوشکنی کنند و راه را برای دیگر هم وطنان باز کنند و انها را از ترس اینکه مبادا سوسک شوند رهایی دهند.

۱۳۹۵/۰۷/۱۵

5 راهکار برای حل مشکل مسابقه فوتبال در روز تاسوعا

برای اینکه مسابقه ضد ارزشی فوتبال در روز تاسوعا باعث نشود که ملت خدای ناکرده خوشحال بشوند و اسلام از بین برود ما چند راه حل بنظرمان میرسد:

1- اگر مسابقه را کنسل کنیم آنوقت ممکن است حذف تیم ملی را ملت به حساب نظام مقدس بگذارند. پس بهتر است یک کاری کنیم که نه مسابقه برگزارشود و نه تیم ملی ما جریمه.
خب. برای اینکار بهتر است دو سه ساعت قبل از مسابقه چند دسته سینه زنی را بفرستیم جلوی هتلی که بازیکنان تیم ملی کره جنوبی در آنجا اقامت دارند و راه عبور اتوبوس کره ای ها را ببنیدیم. اگر کره ای ها اعتراض کردند فورا چند نفر قمه زن را میفرستیم جلو اتوبوس شان تا ببینند ما که به فرق سر خودمان رحم نمیکنیم با فرق سر کره ای های بدبخت چه ها خواهیم کرد.
با این ترفند کره ای ها به مسابقه نمیرسند و ما 3-0 برنده میشویم.

2- ما میتوانیم مثل بچه آدم بگذاریم مسابقه مطابق معمول برگزار شود ولی به محض شروع بازی و با شنیدن سوت داور همه یازده بازیکن ما بروند توی دروازه خودمان و همانجا بایستند. این کار ار تا دقیقه 44 باید ادامه داد. همینکه کره های از زدن شوت به دروازه بسته خسته شدند در یک حرکت برق آسا به سمت دروازه حریف حمله کنیم و یک گل بزنیم و از آنجا برویم توی رختکن و مشغول عزاداری سالار شهیدان بشویم.
اگر همین کار را در نیمه دوم هم انجام بدهیم هم تیم کره را 2-0 برده ایم و هم عزاداری خودمان را کرده ایم.

3- اصلا بیاییم بگذاریم مسابقه روال معمولی خودش را داشته باشد ولی نگذاریم بعد از زدن گل کسی شادی و خنده کند. برای به گریه درآوردن بازدیکنان و تماشاچیان گاز اششک آور قوی توصیه میشود. انهم در سه نوبت: ناشتا- نیمه اول و وقت اضافی.
در اینصورت نتیجه مسابقه 0-0 میشود و اشک عاشقان حسینی هم درمیآید

4- اما یک فکر بکر!. بیاییم بجای فرستادن اعضای تیم ملی فوتبال به زمین تعدای از مداحان اهل بیت را با آن شکم گنده و گردن های کلفت بفرستیم جلوی تیم ملی کره جنوبی. همان دقیه اول وقتی سوراخ سوراخ شدند. میدان را میکنند صحرای کربلا. های های می زنند زیر گریه و بر شمر و یزید زمانی یعنی کره جنوبی لعن و نفرین ابدی میکنند.
با این روش هم مسابقه فوتبال برگزار شده و هم روح عذاداری خامس آل عبا در ورزشگاه ازادی طنین افکن شده. نتیجه مسابقه 90-0 به سود کره ای ها.

5- یک راه دیگر این است که یک روز قبل از انجام مسابقه تعدادی از بسیجیان عزیز را بفرستیم سفارت کره جنوبی را آتش بزنند. در اینصورت اعضای تیم ملی کره قهر خواهند کرد و بدون انجام مسابقه کشور را ترک خواهند کرد و ما 3-0 برنده میشویم. اسلام هم پیاده شده.

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا