۱۳۹۵/۰۹/۲۶

دوباره می سازمت ای حلب!

ما حلب را خواهیم ساخت. نه همانگونه که خرمشهر را ساختیم بلکه همانطور که بیروت و دهاتهای جنوب لبنان و روستاهای تانزانیا و توالتهای جیبوتی و استخرهای سرپوشیده ونزوئلا را آباد کردیم. ما تاکنون برای حلب هزینه بسیار کرده ایم. باز هم هزینه بیشتری خواهیم پرداخت. البته از جیب ملت همیشه در صحنه و غیور ایران.
ما خرج نیروهای حزب الله را دادیم تا در سوریه علیه مردم سوریه بجنگند. خب. آنها که مفتی برای ما نمی جنگیدند. خودشان که الحمدلله پولی در بساط ندارند. این جیب پر برکت مقام عظمای رهبری است که آنها و خانوادهایشان را تامین میکند.
ما هزینه نیروهای افغانی و شیعه های عراقی و پاکستانی که در سوریه به نفع ما میجنگیدند نیز دادیم.
علاوه بر اینها ما همه هزینه های عملیات هوایی هواپیماهای روسی را نیز تامین کردیم. آخه این روس ها که اصلا انگیزه ای برای دخالت در سوریه نداشتند. این روسها همیشه اهل تیغ زدن بوده و هستند. پول میگیرند تا ادم بکشند. چک های برگشتی را نقد میکنند و از اینجور کارها.این ما بودیم که به آنها قول دادیم همه هزینه های آنها را تامین میکنیم و حتی پایگاه های نظامی و فرودگاههای خودمان را دراختیار آنها قرار میدهیم بشرط اینکه بیایند و وارد این معرکه بشوند.
حالا از این به بعد تمام ساختمانهایی که خودمان با بمب های بشکه ای خراب کرده ایم را به همت مردم مرفه ایران خواهیم ساخت و دوباره حلب را تبدیل میکنیم مثل یک دسته گل.
ما میخواهیم حلب را آنقدر آباد کنیم که بشود مثل هامبورگ که آلمانی ها بیایند آنجا و تقاضای پناهندگی کنند.
البته ما هم همینجوری به کسی پناهندگی نمیدهیم. اول باید ختنه بشوند و دوم اینکه با مقام مزخرف رهبری بیعت کنند. بعد راهشان میدهیم بیایند آنجا.
همانطور که امام راحل مان فرمودند ما همه دنیا را خواهیم ساخت ولی نه اینکه عرضه نداشته باشیم که چاله چوله های خیابانهای خودمان را درست کنیم بلکه ما اصولا آدمهای برونگرایی هستیم. یعنی اول میرویم دنیای خارج را درست میکنیم بعد می آییم با صبر و حوصله مملکت خودمان را درست میکنیم بشرطی که تا آن زمان همه زمینهایش نشست نکرده باشد و کلا مملکت موجود باشد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا