۱۳۹۴/۱۱/۲۶

چرا از تلویزیون من و تو خوشم میاد؟

من هر وقت که عوامل جمهوری اسلامی سعی میکنند یک کانال تلویزیونی را تخریب کنند فورا به سراغ اینترنت میروم و سعی میکنم بفهمم آخرین برنامه های آن کانال چه بوده که ماتحت نظام مقدس رااینقدر سوزانده.
روش تخریب ذوب شدگان ولایت معمولا دروغ بافی در مورد مسائل زیر شکمی است یعنی دقیقا همان نقطه ضعفی که آخوندها و نوچه هایشان به آن مبتلا هستند.
این روزها یک مستند پنج قسمتی در مورد انقلاب 57 از این کانال پخش شده که واقعا بی نظیر است. اگر نخواهم گزافه گویی کرده باشم از ابتدای وقوع انقلاب تاکنون چنین برنامه مستندی در مورد انقلاب ندیده ام.
برای کسی مثل من که شاهد و ناظر اتفاقات انقلاب بوده بسیاری از مطالب این مستند تازه گی داشت و پرده از روی بسیاری از نقاط تاریک رویدادهای آن سالها برداشت.
من که واقعا شوکه شدم. دست برو بچه های من و تو درد نکند. عالی بود. مرسی.

لینکهای قسمتهای مختلف این مستند:

۱۳۹۴/۱۱/۱۸

فواید شرکت در انتخابات نمایشی از دید اکبر گنجی

آهای ملت!
شرکت در انتخابات فواید جسمی و روحی فراوانی دارد و هیچ ربطی هم به مشروعیت دادن به نظام مقدس ندارد. مهمترین فواید استراتژیک شرکت در انتخابات عبارتند از:
- کاهش وزن و خوش فرم شدن باسن
دلیل این امر این است که شرکت کردن در انتخابات در واقع مشت محکم زدن به دهان استکبار است. یعنی با رای دادن ما داریم مشت زنی میکنیم که خودش یک ورزش است. فقط حواستان باشد موقع رای دادن رقص پا فراموش نشود. 
- مشروعیت زدایی 
شما میتوانید با شرکت کردن در انتخابات نمایشی جمهوری اسلامی مشروعیت این نظام را به زیر سوال ببرید. چگونه؟
خیلی ساده است. فقط کافی است شب رای گیری مقداری خوراک لوبیا بخورید تا در موقع حضور در حوزه های رای گیری بادهای صدادار تولید کنید تا هم مشروعیت نظام را بدبو کنید و هم مبارزه بدون خشونت کرده باشید.
- حفظ محیط زیست
اگر شما دلتان برای احیای حیوانات موذی حیات وحش ایران میسوزد بروید به نمایندگان مجلس خبرگان رای بدهید تا از انقراض این حیوانات جلوگیری شود

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا