۱۳۹۴/۱۲/۲۵

عملیات مقدس فحاشی برادران رزمنده سایبری با رمز یا زهرا آغاز شد

اخیرا برنامه های  فرهنگی ایرانیان خارج کشور مخصوصا برنامه های شبکه "من و تو" بدجوری ماتحت مقام مزخرف رهبری را سوزانده و پایه های ارزشی نظام مقدس آخوندی را بشدت لرزانده بطوریکه معظم له به ارتش ساندیس خور سایبری فرمان حمله به مواضع پایین تنه دشمن را صادر فرموده اند .
 این عملیات مقدس با رمز یا زهرا از چند محور عملیاتی آغاز شده است.
یکی از فرماندهان این عملیات که نخواست نامش فاش شود چون از اون مادرقحبه ها بود به خبرنگار ما اظهار داشت که کار نظام مقدس به جایی رسیده که دادن فحش های رکیک و دشنامهای ناموسی به دشمن حلال گردیده و اخیرا چند تن از فقهای حوزه هم در یکی از چاله های مستراح حوزه علمیه احادیثی در این باره یافته اند که نشان میدهد ائمه اطهار هم به دشمنانشان فحش خار مادر میگفتند. مثلا در حدیثی داریم که "الفحاشی من الایمان" یعنی هر کس که بد دهن نباشد و فحش ندهد از امت ما نیست و در قیامت به جهنم میرود و با شکیلا و جنیفر لوپز محشور میشود.
یک کارشناس نظامی که نخواست نامش فاش شود چون اتفاقا آدم خوبی بود به خبرنگار ما گفت: بگذار این بدبخت های مزدور کارشان را بکنند. اگر دکان اینها بسته بشود آنوقت مجبورند بروند توی خیابانها و مزاحم زن و بچه مردم بشوند. چکارشان دارید بگذارید اینقدر زر بزنند که زردان شان بترکد. لااقل مردم داخل کشور فرصت میکنند توی این روزهای عید و شادی یک قری بدهند.

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا