۱۳۹۵/۱۱/۱۲

مسلمانها نژادپرست تر از ترامپ هستند

این جماعت مسلمانها تا زمانی که در کشور خودشان هستند بقیه دنیا را بلاد کفر و نجس میدانند و بدترین رفتار را با اقلیتهای غیرمسلمان میکنند. عربستان سعودی به غیرمسلمانها اجازه ورود به شهرهای مکه و مدینه را نمیدهد چون اصولا آنها را پاک نمیداند. توی ایران بدترین رفتارهای غیرانسانی را با بهایی ها میکنند و حتی به آنها اجازه داشتن قبرستان برای دفن مردگان خودشان را هم نمیدهند.
زمانی هم که پایشان به خارج میرسد هنوز مهر ویزا یا اقامت شان خشک نشده توی همان فرودگاه بلاد کفر نماز جماعت برگزار میکنند.
شما توی کانادا دقت کنید. توی شرکتهای بزرگ هیچوقت نمی بینید که یک اتاق را برای عبادت مسیحیان یا یهودیان یا سیکها یا بودایی ها اختصاص داده باشند ولی حتما شما یک اتاق را پیدا میکنید که مخصوص نمازخواندن کارکنان یا کارگران مسلمان است.
کارفرماهای خارجی از ترس اینکه مسلمانها قشقرق نکنند با وجود کمبود جا حتما یک اتاقی را به این جماعت از خودراضی اختصاص میدهند .ضمنا آنها اجازه دارند روزهای جمعه یکی دو ساعت جیم بشوند. ماه رمضان ها هم که جای خود دارد. همه دنیا باید مراعات حال آنها را بکنند.
بعد کم کم وقتی که می بینند جمعیت شان در بلاد کفر زیادتر شد شروع میکنند به تظاهرات برای تغییر قوانین سکولار جامعه به قانون شریعت!
مثل همین اوضاعی که در بلژیک و فرانسه و کانادا بوجود امده است. دولت باید از پول مالیات غیرمسلمانها برای اینها مسجد بسازد و به انها کمک مالی بکند.
شما یک کشور اسلامی را پیدا نمیکنید که به غیرمسلمانها پناهندگی بدهد. چون اولا خودشان بدبخت تر از بقیه هستند ثانیا اگر مثل عربستان سعودی و امارات و قطر هم وضع مالی شان خوب باشد باز به کسی سیتیزن شیپی نمیدهند. 

البته منشا نژادپرستی مسلمانها از خود اسلام و باورهای اسلامی است که سخن در این باره بسیار است.

۱۳۹۵/۱۱/۰۹

اعلام 90 روز عزای عمومی برای شهادت جانگداز ویزای امریکا

باز این چه شورش است که در قلب عالم است
باز این چه نوجه و چه عزا و چه ماتم است

السلام علیک یا ویزای امریکا. السلام علیک یا گرین کارت استکبار!

الهی بمیرم برات که با لب تشنه رفتی توی صف سفارت ودست از پا درازتر و بدون ویزا برگشتی. ای مظلوم! ای متقاضی ویزا!
تو و اصحابت چهل سال شعار مرگ برامریکا دادی و بیرق امریکا را آتش زدی ولی این نانجیب ها به تو و اهل بیت تو ویزا ندادند همانطور که لشگر ابن زیاد به سید الشهدا ویزا نداد که به کوفه برود و راه را بر آنان سد کردند.

ای مظلوم! ای هموطن! ای که همه عالم و ادم به تو بدهکارند و تو از همه طلبکار!
جیگرم کباب شد از این همه مظلومیت تو و اهل بیت ات.
زورت به یزید و شمر نشسته توی تهران نمیرسد پاچه ترامپ را گرفته ای؟
لعن الله یزید و شمر و امام حسین و بقیه بروبچه ها

هیئت متوسلین به آقازاده ها و پول های بادآورده

۱۳۹۵/۱۱/۰۳

پاسخ یک ایرانی به آقای نتانیاهو

آقای نتانیاهو
من بعنوان یک ایرانی از پیام دوستی شما به ایرانیان تشکر میکنم و خیلی خوشحالم که شما حساب مردم ایران را با حکومت و مسولان آن جدا میکنید و تهدیدات خامنه ای و فرماندهان سپاه را به پای مردم صلح دوست ایرانی نمی گذارید.
بنابراین از شما خواهش میکنم که در اهداف نظامی خودتان فقط مقامات حکومتی و فرماندهان سپاه و بسیج و اطلاعات را قرار بدهید و به بقیه اشخاص و مکانهای شهری و روستایی کاری نداشته باشید.
البته بعضی از اماکنی که ما در آینده به آنها احتیاج نخواهیم داشت و خودمان باید خراب کنیم را عجالتا شما میتوانید مورد هدف قرار بدهید مثل حرم امام خمینی و حوزه های علمیه و امامزاده ها و حسینیه ها.
ضمنا درصورت حمله شما به مراکز سپاه و اقامتگاه خامنه ای و دیگر اراذل و اوباش نگران واکنش مردم ایران نباشید. عشق این مردم این است که یک جایی منفجر بشود و یا آتش بگیرد تا هجوم ببرند آنجا و با موبایل سلفی بگیرند. بنابر این به خلبان های اسرائیلی آموزش کافی بدهید که اهدافی را انتخاب کنند که مردم دسترسی آسانی برای رفتن به آنجا و عکس گرفتن را داشته باشند. مثلا اگر مراکز هسته ای نطنز را بمباران کنید هیچ کس با حال نمیکند چون دور است و  آدم تنبلی اش میآید تا آنجا بروند برای تماشا. 
نکته آخر اینکه لطفا بعد از هر عملیاتی که انجام میدهید شفاف سازی کنید در غیر اینصورت مردم ما شروع میکنند به شایعه ساختن  و اینکه اینها همش کار خود رژیمه و از اینجور حرفها بطوریکه آدم نمی فهمد واقعیت چی بود و چی شد. ما یک قرن تاریخ درهم و برهم داریم و اصلا نمیدانیم مسبب خیلی از اتفاقات دیگران بودند یا خودمان.
لطفا میزان دقیق خرابی ها و مسبب آن به همراه عکس و فتوکپی شناسنامه ترجمه شده به زبانهای مختلف (همراه با مهر و امضا) منتشر شود که تکلیف تاریخی ما روشن شود.
ما دلمان نمیخواهد درآینده فرزندانمان در مورد تاریخ کشورشان دچار سردرگمی بشوند و دچار این تردید بشوند که درگذشته این آخوندها بودند که  ایران را ویران کردند یا نتانیاهو.


۱۳۹۵/۱۰/۲۹

منتظر یک نرمش قهرمانانه دیگر باشید

Image result for bent body
این آخوندها نشان داده اند که هروقت سمبه پر زور بوده فورا عقب نشینی کرده و خودشان را به موش مردگی میزنند ولی هرگاه کسی از در مماشات و ملاطفت با آنها درآید مثل اسب سرکش جفتک می اندازند و یورتمه میروند.
بطور حتم خامنه ای و اطرافیانش سابقه وزیر دفاع جدید امریکا و همچنین مشاور جدید امنیت ملی و مخصوصا رئیس جدید سازمان سیا را بهتر از ما مردم عادی میدانند. این سه نفر در کابینه ترامپ دنبال یافتن بهانه برای گوشمالی دادن جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران هستند. بدون برو برگرد برخور نظامی آنهم از نوع کوبنده و سهمگین در انتظار نظام آخوندها هست و این را خامنه ای بهتر از هرکس دیگر میداند.
مخصوصا که با پیوند دولت جدید امریکا و روسیه سید علی خامنه ای می ماند و حوضش!
بنابراین من پیش بینی میکنم این آخوندهای حرامزاده بخاطر اینکه حفظ نظام مقدس از اوجب واجبات است حتما یک رفرمی در حد بزرک کردن چهره کریه جمهوری اسلامی ایجاد میکنند و در صدد فریب سیاستمداران امریکا برمیآیند تا بلکه یک طوری این دوران پرخطر ریاست جمهوری ترامپ را پشت سر بگذارند و چند صباحی بیشتر به عمر ننگین خود اضافه کنند.
هیچ بعید نیست حجت الاسلام خامنه ای همین روزها بدلیل کسالت جای خودش را به کسی دیگر بدهد و یا بروند خاتمی را با سلام و صلوات دوباره بیاورند و رئیس جمهور کنند.
خلاصه تعجب نکنید اگر در آینده نزدیک افرادی مثل آیت الله علم الهدی خودشان توی مشهد کنسرت بگذارند و حتی مسابقه استیج برگزار کنند.

۱۳۹۵/۱۰/۲۱

چه کسانی رفتند و چند نفر باقی مانده اند؟

از میان چهره های شاخصی که انقلاب را بوجود و راهبری کردند افراد زیر یا مرده اند و یا از گردونه انقلاب جدا شدند:
- خمینی که به درک واصل شد.
- آیت الله منتظری که فوت کرد و البته یادش گرامی.
- بهشتی که بهتر از اینها بود ولی بهتر که شهید شد!
- موسوی اردبیلی که اخیرا به درک واصل شد و خیلی هم خر بود.
- ابراهیم یزدی که مغضوب آخوندها شده و من اصلا ازش خوشم نمیاد.
- قطب زاده که عاشق خمینی بود و دوست دختر کانادایی داشت ولی اعدام شد.
- علی مشکینی که اصولا شوت بود و بدرد لای جرز دیوار هم نمیخورد.همیشه یا در حال غسل کردن بود یا در حال گریه.
- خلخالی که لعنت ابدی بر او و هفت جدش باد.با اون خیک گنده اش.
- رفسنجانی که اخیرا بدرک واصل شد که هرچی بدبختی میکشیم بخاطر کارهای اوست.
- مرحوم بازرگان که آدم خوبی بود ولی گول آخوندها را خورد.
- سحابی و بقیه پیر و پاتال های جبهه ملی که به ملت خیانت کردند.
- بنی صدر که فرار کرد و در پاریس دارد ماستش را میخورد.

خب اینها همه جملگی از حذف شدگان انقلاب هستند. حالا بریم ببینیم چه کسانی باقی مانده اند:
- سید علی خامنه ای که الهی بحق پنج تن خبر مرگش را همین روزها خودم در این وبلاگ بنویسم.
- احمد جنتی. این یکی را بیخال بشوید. فکر نمیکنم عمر ما و نوه و نتیجه ما قد بدهد که مردن این یکی را ببینیم.

۱۳۹۵/۱۰/۱۸

من هم موافق لغو تابعیت دو تایعیتی ها هستم

امیدوارم جمهوری اسلامی لااقل یک کار مثبت در کارنامه سیاه خود ایجاد کند و تابعیت افراد دو تابعیتی را لغو کند. حالا فایده این کار چیست؟
- اولا دورویی و ریاکاری در بین ایرانیان خارج از کشور از بین خواهد رفت و یا لااقل کاهش خواهد یافت. بسیاری از هموطنان خارج کشور (البته نه همه) بخاطر منافع فردی همواره رفتار دوگانه ای دربرابر جنایتهای جمهوری اسلامی نشان میدهند و بخاطر اینکه راحت به ایران بروند و بیایند حاضر نیستند کوچکترین هزینه ای درمورد سرنوشت میهن شان و هموطنان اسیرشده در بند جمهوری اسلامی نشان بدهند. وقتی پای صحبت آنها می نشینی مخالف جمهوری اسلامی هستند ولی در عین حال در میهمانی های سفارت جمهوری اسلامی و یا دیگر مراکز تحت پوشش جمهوری اسلامی در خارج کشور نیز شرکت میکنند. در مراسم عاشورا و تاسوعا در خارج کشور خودنمایی میکنند و سلفی میگیرند و در فضای مجازی خودشان را در صف مخالفان برانداز و تحریم قرار میدهند تا همیشه مدرکی برای روز مبادا داشته باشند.
اگر یکی از تابعیت های دوگانه این افراد گرفته شود تکلیف شان برای خودشان و هموطنانشان روشن میشود.
- دراینصورت کسانی که پاسپورت جمهوری اسلامی ندارند برای رفتن به ایران باید ویزا بگیرند. خوبی داشتن ویزا این است که درصورت بازداشت شما در فرودگاه لااقل یک کشورهست که پیگیر آزادی شما باشد. علت اینکه در حال حاضر جمهوری اسلامی افراد دو ملیتی را بازداشت میکند و به کسی هم پاسخگو نیست این است که در برابر اعتراض مجامع جهانی ادعا میکند که اینها اتباع کشور خودمان هستند و ما تابعیت دوم را قبول نداریم.
ما همیشه ایرانی بوده و خواهیم بود ولو پاسپورت جمهوری اسلامی را نداشته باشیم و با آمدن یک حکومت مردمی با افتخار پاسپورت کشورمان را پس خواهیم گرفت

۱۳۹۵/۱۰/۱۲

شباهت عجیب "خانه قمر خانم" با وضعیت فعلی ایران

نمی دانم فیلم "خانه قمر خانم" را دیده اید یا خیر. عجب شباهتی دارد به وضعیت اجتماعی- سیاسی ایران. واقعا باورتان نمیشود تا آنکه دوباره این فیلم را ببینید.
قمر خانم یک صاحبخانه سلیطه و بداخلاق و قلچماقی است که خانه ای بزرگ را با حیله و کلک از چنگ شوهر بدبخت اش بیرون آورده و شوهرش را به تیمارستان فرستاده و عملا از صحنه روزگار حذف کرده است و خودش مالکیت خانه با همه همسایه گانش را به تصرف درآورده است.
موقعیت قمر خانم خیلی شبیه خامنه ای (یا به تعبیرکلی تر جمهوری اسلامی) است که مملکت را با حقه و کلک صاحب شده و مستاجرین بدبخت از زورگویی صاحبخانه روزگار فلاکت باری دارند.
این قمر خانم یکنفر شارلاتان چاقوکش را همدست خودش کرده تا بازوی سرکوب او در برابر مستاجرین باشد. مثل نقش سپاه و ماشین سرکوب جمهوری اسلامی.
از همه جالبتر بافت اجتماعی مستاجرین است که شامل همه طبقات اجتماع می شود. از آدم تحصیل کرده و روشنفکر بگیر تا کارمند و دلاک حمام و بازنشسته و غیره.
نکته جالب توجه این است که مستاجرین این خانه در عین حالی که از ظلم و ستم قمرخانم به ستوه آمده اند و در ظاهر همه علیه صاحبخانه (قمرخانم) هستند ولی هرکدام سعی میکنند فقط گلیم خودشان را از آب بیرون بکشند. درست مثل وضعیت رفتاری مردم همیشه در صحنه ایران.
این وسط یک داماد اصفهانی زرنگ (سمبل بخش خصوصی یا بازار) سعی میکند قباله خانه را به نام خودش بکند.
از همه جالبتر شباهت  "ملک خانم" که شادروان پروین سلیمانی در نقش یک خبرچین و لابی گر ظاهر شده با همین جماعت اصلاح طلبان خارج نشین فعلی که ماله کش جنایات جمهوری اسلامی هستند می باشد.
حالا میخواهید بدانید سرنوشت خانه قمر خانم چه میشود؟
آخرش این خانه توی طرح خیابان کشی می افتد و چیزی به هیچ کس نمیرسد. قمر خانم هم از صحنه روزگار حذف و با آمبولانس به تیمارستان میرود پیش همسرسابق اش.
امیدوارم سرنوشت مردم ایران بهتر از عاقبت خانه قمر خانم باشد.
برای دیدن این فیلم در یوتیوب اینجا را کلیک کنید.

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا