۱۳۹۵/۱۱/۰۳

پاسخ یک ایرانی به آقای نتانیاهو

آقای نتانیاهو
من بعنوان یک ایرانی از پیام دوستی شما به ایرانیان تشکر میکنم و خیلی خوشحالم که شما حساب مردم ایران را با حکومت و مسولان آن جدا میکنید و تهدیدات خامنه ای و فرماندهان سپاه را به پای مردم صلح دوست ایرانی نمی گذارید.
بنابراین از شما خواهش میکنم که در اهداف نظامی خودتان فقط مقامات حکومتی و فرماندهان سپاه و بسیج و اطلاعات را قرار بدهید و به بقیه اشخاص و مکانهای شهری و روستایی کاری نداشته باشید.
البته بعضی از اماکنی که ما در آینده به آنها احتیاج نخواهیم داشت و خودمان باید خراب کنیم را عجالتا شما میتوانید مورد هدف قرار بدهید مثل حرم امام خمینی و حوزه های علمیه و امامزاده ها و حسینیه ها.
ضمنا درصورت حمله شما به مراکز سپاه و اقامتگاه خامنه ای و دیگر اراذل و اوباش نگران واکنش مردم ایران نباشید. عشق این مردم این است که یک جایی منفجر بشود و یا آتش بگیرد تا هجوم ببرند آنجا و با موبایل سلفی بگیرند. بنابر این به خلبان های اسرائیلی آموزش کافی بدهید که اهدافی را انتخاب کنند که مردم دسترسی آسانی برای رفتن به آنجا و عکس گرفتن را داشته باشند. مثلا اگر مراکز هسته ای نطنز را بمباران کنید هیچ کس با حال نمیکند چون دور است و  آدم تنبلی اش میآید تا آنجا بروند برای تماشا. 
نکته آخر اینکه لطفا بعد از هر عملیاتی که انجام میدهید شفاف سازی کنید در غیر اینصورت مردم ما شروع میکنند به شایعه ساختن  و اینکه اینها همش کار خود رژیمه و از اینجور حرفها بطوریکه آدم نمی فهمد واقعیت چی بود و چی شد. ما یک قرن تاریخ درهم و برهم داریم و اصلا نمیدانیم مسبب خیلی از اتفاقات دیگران بودند یا خودمان.
لطفا میزان دقیق خرابی ها و مسبب آن به همراه عکس و فتوکپی شناسنامه ترجمه شده به زبانهای مختلف (همراه با مهر و امضا) منتشر شود که تکلیف تاریخی ما روشن شود.
ما دلمان نمیخواهد درآینده فرزندانمان در مورد تاریخ کشورشان دچار سردرگمی بشوند و دچار این تردید بشوند که درگذشته این آخوندها بودند که  ایران را ویران کردند یا نتانیاهو.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا